Dışarıda kızları gördüğümde etek+çorap kombini gayet günlük duruyor. Ama sanki bende çok seksi duruyor gibi, neden?

Ve herkesin bakışları üzerimde gibi geliyor. Rahatsız oluyorum. Biriyle buluşmaya etekle gidince de hemen cinselliğe çekiyorlar muhabbeti, fark ettiğim kadarıyla. Ama pantolon falan klasik giyinince oyle olmuyor. Bu arada kısayım ama biraz hatlarim belli, ondan mı? Etek giyince kendimi daha kadınsı hissediyorum, pantolon da çok maskulen hissettiriyor :(

Dışarıda kızları gördüğümde etek+çorap kombini gayet günlük duruyor. Ama sanki bende çok seksi duruyor gibi, neden?
Cevapla