iş yerınde calsııyorum ıcıne ne gıydın dedı hıcbırsey dedım sonra kufurler yagdırdı ayrılaga kadar getırdı Şu an bıle yazmadı erkek reyonunda calısıyorum kıskanc bırı daha da kıskandı kufur hakaret etti
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
İşte olgunlaşmamış iki insan ve sonu her daim ayrılığa çıkacak ilişki modeli.
ee nasıl duzeltıcez ben 21 yasındayım ılıskıler hakkında hıc tecrubem olmadı bu ılıskım 2yıldır devam edıyor ama olgun olmadıgımızı kabul edebılırım
Bak kankam. İlişkilerin başında kıyafet, çevre, arkadaşlıklar, iş yerleri, hal tavırlar, sosyal medya durumları vb. konular konuşulmadan bir yola girilmez. Konuşulmuşsa da sonradan değiştirme gibi bir durum kafaya göre yapılmaz.
Siz ilişkinin başında bu kıyafet mevzusunu konuşup hallettiyseniz ve sen caydıysan suçlusun. O da bağırdığı ve küfür ettiği için ağır suçlu.
Sen o hareketini sevmediğini bildiğin halde yapmışsın, kıskanç diyorsun ve yapısını biliyorsun. Bu olgunlaşmamış bir harekettir.
Eğer öyle giyinmek istiyorsan, seni o şekilde kabul edecek bir insanı bulmalısın. İnsanlar fedakarlıklar yaparlar, bu bir kıyafet olur, sosyal medya takipçilerden yana silmeler, kısıtlamalar olabilir, hal hareket olabilir vs. ve bunları yaptıklarında eğer mutlu değillerse, sırf yapmak için, huzur bozulmasın diye yapıyorlarsa bu tarz sorunlar ortaya çıkar.
Toparlarsak. İlişkini gözden geçir. Gerçekten olmak istediğin bir insan gibi davranabiliyor musun? Karşı taraf sana o şekilde saygı duyabiliyor mu? Ve şunu da unutma ilişkinin başında karşı tarafa verdiğin hal hareket kıyafet iş vs. gibi sözleri yerine getiriyor musun? Eğer cevabın hayırsa, bunu kendine sor neden yapmıyorum.
Eğer cevabın "istemiyorum, mutsuzum" ise, ayrılman gerek. Çünkü ileride zaten ayrılacaksınız.
Eğer cevabın "şu şu olmuştu ona inat oldu işte, giymem normalde ama işte kıskansın istedim" gibi nefs cevabıysa durumu konuşarak halletmeniz gerekli. Ama bu konuşma aşkımlı cicimli değil ciddi olmalı. Vıcık vıcık konu konuşulmaz, yeri gelince ciddi olmayı da bilmelisiniz.
Onun dışında olmuyorsa zorlama; Küfürler yağdıran bir erkekle konuşmanı aslında başından beri uygun değil, direkt ayrıl derdim fakat öncesinde fazla bir şey yaşanmış diye düşünüyorum. Erkek savunuculuğu asla değil, kıskançlık konusunda sınır zorlamışsın gibime geldi. Ve yine söylüyorum. Asla ettiği küfürü haklı çıkarmaz, bahanesi olamaz. Gururuna dokunduysa hiçbir şey yapma ayrıl ve yeni ilişkinde kendini daha iyi ifade et.
evet cok haklısınız ben de o da bazı huylarımızı degıstırsek bır problem kalmayacak ama sınırları zorluyoruz
Sen değişimi huy ile yapacaksan, üzgünüm hiç deneme bile, o mümkün değil. Sadece kısa süreliğine uyuşturursunuz birbirinizi. Düşünce fikir olsa neyse, ama huy deneme bile
Seviyorsun anlıyorum kanka da, boş uğraşıyorsun. Ayrılacaksınız.
o dıyor kı yanımda sorun yok ama tek yapma etme sunu gıyme gıbı problemı var bu konuda ben onu haklı gordum tabı kı sonra saka yaptım deyınce sınırlendı falan mesela sureklı ayrılık muhabbetı donuyo zaten bır kere o ayrılık muhabbetı acılınca ben dedım bız zaten ayrılıcaz gerı donusu yok kı ılıskıde bu muhabbet 1 doner 2 doner bızde kac bın defa dondu
Son cümlen yetti kankam. Ayrılık bu kadar lapa bir laf olmuşsa, sizin ilişkinizin mutluluğa erişme ihtimali bülent ersoyun doğurmasıyla eş değer :d
bana dert verıyorsun dıyo şu sıra zaten guven muahbbetı zaten yok guvenmıyorum deyıp duruyor toxıc bır ılıskıye dondu duzelmesı cok zor gıbı ama her barıstıgımızda da eskısı gıbııyız mesela 2 gun once ayrıldık sabah barıstık nfajfkask mesela bu boyle devam etmez
Ooow siz sıçmış sıvamışsınız kankaa
Ayrıl. Ağlama zırlama cilveler kapıda yatmalar falan fistana kanıp kararından dönme sakın. Sizinki aşk sevgi falan değil takıntı takıntı.
o ılk zamanlar cok sevıyordu aşırı derecede 10 gun kus kaldık o sırada kolunu falan kestı gıbı sonra yıne bu mevzudan 5 gun konusmadım hasta dıye kafadan sonra barıstık falan bu hem baglılıktan hem takıntıdan sevıyor muyum evet sevıyorum onun sevdıgıne de emınım ama cok asabı boyle hemen parlıyor o yuzden kavga etmekten korkuyorum
Ben daha fazla yorum yapmayacağım. Ve hani alınma ama sizin gibiler yüzünden ben kızların ayrılık acısına falan zerre üzülmüyorum biliyor musun? Bu adam sana kaç tane işaret vermiş ve her şerefsiz karaktersiz veya uyumsuz erkek işaret verir siz de böyle asssalak gibi devam edersiniz kanka
Senin tercihlerin, sana kalmış
nıye kanka hangısıne dedın bunu
hiiç, hiçbirine
sonuc olarak o mu haklı ben mı bence ben haklıyım ama keske ayrılsaydım zamanında haklısın
soruna hala o mu haklı ben mi haklı diye bakabiliyorsan, sen bu kafayla zaten çok yaşamazsın o gereksizle. Bakalım hangi kanalda izleyeceğiz seni de..
sonuna kadar haklısın teşekkür ederim yorumların ıcın tek haksız yorumun yok bende bunların arkasındayım ama nedense bır bağ kopmuyor baglanınca kolay kolay umarım daha beter batmadan cıkarım bu işten.
Rica ederim. Ben kaybetmem, ben buradan birisiyim bugün varım yarın yokum zaten. Ama sen, sen çok şey kaybedersin kanka. Ayrıl ve hayatına bak. Üstünden kalkan o yükü hissedeceksin. İlk zamanlar hatta belki ilk aylar çok zor geçecek ama sonrası, güllük gülistanlık.
Umarım mutlu olursun kankam
teşekkür ederim kankam belki yolumuz düşer o zaman sana haber verırım elbet umarım her şey senın ıcın de guzel olur
Eyw
Kadinin giyimine karışmamak lazım kimse kendini teşhir etmeyi istemez heralde ya da erkek kendine uygun bir kız bulacak ona gore ilişki yaşayacak
Yobaz cahil olduğu her halinden belli ama türk kadınları seviyor böyle tipleri
Erkek kıskanır dediğiniz sürece kısıtlanmaya ve boğazınız kesilerek ölmeye mahkumsunuz
Yanlış anlamıştır memenin dışarıdan belli olduğunu sanmıştır
benimkide öyleydi goguslerim küçük diye girmiyordum belli oluyor dedi istememisti
Nasıl rahatsa öyle olmalı
Eeee haketmissin kanka içine niye bişey giymiyorsun
Çok mu belli oluyor ki
Ceket neden oyle sade giyilir ki tuhaf geldi bana
Nasıl bir ceket o
Nası giymedinn
Niye giymedin peki?
Teşhir ürünü olmayı seviyorsun demek ki
Ayıp etmiş