🌬Kış mevsiminde en çok giyindiğiniz , rahat hissetdiğiniz modeller hangisi? Ben en çok uzun çizme ve ugg modeli severim❄️

🌬Kış mevsiminde en çok giyindiğiniz , rahat hissetdiğiniz modeller hangisi? Ben en çok uzun çizme ve ugg modeli severim❄️

Her çeşit ayakkabı mevcuttur ben de.. Evim yetmiyor bana 😕
Spor
Cevap
28Cevap
Ben genelde spor ayakkabı giyerim yaz kış fark etmez ama çok kar varsa bot alırım tabi ki de.. o an ki duruma göre
Bot severim gadası
Kışın en çok Harley bot ve Cat botları tercih ediyorum tarzıma daha uygun. Mom jean ile güzel kombinleniyor.
yaz kış klasik kundura tipi ayakkabı veya yürüyüş tipi spor giyerim, üzerimdeki pantolona göre değişir yani bu durumda ne giydiğim
Kışın topuklu bot ve postal kullanmayı seviyorum. Kot ile kombinlemesi daha güzel oluyor.
Botlarımı sevsemde yürümeyi sevdiğim için botlarımdan vazgeçemiyorum.
Kışın en çok bot ya da beyaz spor ayakkabı tercih ederim.
Postal ve çizme tercih ediyorum ama eğer hava iyiyse ayakkabı da tercih ediyorum.
Üstüne para verseler UGG giymem.
Bot olur Spor oluyor arada tabi
Genelde bot giyerim
Skechers seviyorum ben ya.
Ben topuklu bot tercih ediyorum en çok
Doktor mertens.
Bot ya da boğazlı spor ayakkabı
Spor ayakkabı kış göremedik ne yazikki
Bot giyiyorum
Topuklu bot tercih ederim.
Yarım bot giyiyorum genelde..
Siyah adidas giyiyordum
Topuklu bot ya da çizme seviyorum 🌱
Spor ayakkabı giyerim her zaman
Genelde bot giyiyorum. Bazen de çizme
Harley botlarım yeter bana 😂
Altı bot gibi sağlam ayakkabı
Postal
Fark etmez terlik bile giyerim
Bot genelde
Genellikle bot
bot giyerim
Ugg ve postal
Markali ve kaliteli
Parmak arası terlik
Bot ve çizme
Bot giyerim
Her türlu giyerim
Bot iyidir
Bot giyerim
3 ü de çok kötü
Fark etmez
Spor ayakkabı
Çizme
Postal bot
Yarım bot seviyorum.
Bot giyerim
Bot.
çizme çizme çizme
bot :)
Kışın genellikle bot giyerim ya 😂
full cizme
Bot giyerim
Hava durumuna göre..
Spor ayakkabı bot
Postallar aşktır
bot genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar