Tommy Hilfiger: "Kadınlarda bol kesim pantolon korkunç duruyor" dedi. Siz yakıştırıyor musunuz?

Amerikalı moda tasarımcısı ve kendi ismini verdiği markanın kurucusu, baş stilist Tommy Hilfiger: "Kadınlarda bol kesim pantolon korkunç duruyor" dedi.

Ben bol kesim pantolon giyiyorum ve kadınlara da yakıştırıyorum. Siz nasıl buluyorsunuz?

Tommy Hilfiger: Kadınlarda bol kesim pantolon korkunç duruyor dedi. Siz yakıştırıyor musunuz?
Tommy Hilfiger: "Kadınlarda bol kesim pantolon korkunç duruyor" dedi. Siz yakıştırıyor musunuz?
Cevapla