Kapalı bir bayanın bol ya da dar pantolon giymesi dısardan görünüş olarak çok çirkin değil mi?

Sadece saç saklamak mıdır kapalılık? Bir kapalının Pantolon giymesi toplum olarak normal midir?
Kapalı bir bayanın bol ya da dar pantolon giymesi dısardan görünüş olarak çok çirkin değil mi?
Cevapla