Tayt her ne kadar sevilmese de her yerde karşımıza çıkıyor. Sizce bunun en büyük sebebi nedir?
Saçmalamayın tabii ki de kadınlar ilgi toplamak için değil kendini rahat ve güzel hissettiği için taytı içinde bir şey olmadan giyiyor. 🤫🤫🤫
Tayt her ne kadar sevilmese de her yerde karşımıza çıkıyor. Sizce bunun en büyük sebebi nedir?
Saçmalamayın tabii ki de kadınlar ilgi toplamak için değil kendini rahat ve güzel hissettiği için taytı içinde bir şey olmadan giyiyor. 🤫🤫🤫
Rahatlıgı ıcın gıyıyorum, goruntusu benı rahatsız etmesın dıye kalca kısmını mutlaka kapatacak ustler tercıh edıyorum gıyerkende bu mantıkla dıkkat cekmek ıcın gıyeceksek neden boyle yapalım? dız kapagımızla mı dıkkat cekıcez ssjsj
Acaba hiç bu soruyu Instagramda 20 liralık tayt ile prim yapanlara anlam veremediğim için sormuş olabileceğimi düşündün mü? 😄
Genelleyerek sorulmus oldugu ıcın cevapladım sorun yok
Peki madem
taytla prim mi yapılırmış
tayt hiç sağlıklı değil. vajinal akıntı yapar. ben bol ferah nefes alan kiyafetler tercih ediyorum. pantolonumu indirince kötü bir koku gelmesini istemiyorum 😖
Cevap
2Cevap
Popo ve bacak şeklini gösterebilmek için giyiyorlar
ikinci dediğin anlamda giyen çok var bunu kızlar bizlere söylemiyor değil ama geneli rahat diye tercih ediyor
Kadınların yalakası olabilecek bir yorum 👎👎 Kadınların çoğu kendini göstermek için tayt giyer. Boşuna göz boyamaya çalışmayın biliyor herkes bunu
Hangisi "Kadınların yalakası olabilecek bir yorum" ?
3 fikirde uyuyor kimi dikkat çekmek için kimi rahat olduğu için kimi kolay kombinlendiği için tercih ediyor
Dikkat çekmek için giyen ciddi sayılarda var diz kapağı göstermek için değil popo göstermek için ablacım dnsnksks
Kim ne demiş ki? :D
Saçma sapan bir şey kıyafet demeye bin şahit
Ben tercih etmem ve sevmiyorum 😒😒
Rahat olduğu için tercih ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?