Tayt rahat olduğu için mi yoksa her şeye uyduğu için mi bu kadar tercih ediliyor?

Tayt her ne kadar sevilmese de her yerde karşımıza çıkıyor. Sizce bunun en büyük sebebi nedir?

Saçmalamayın tabii ki de kadınlar ilgi toplamak için değil kendini rahat ve güzel hissettiği için taytı içinde bir şey olmadan giyiyor. 🤫🤫🤫

Tayt rahat olduğu için mi yoksa her şeye uyduğu için mi bu kadar tercih ediliyor?
Cevapla