En çok dar mı yoksa bol pantolon mu seversiniz ya da giyersiniz?

Dar
Bol
Kombinime göre
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En çok dar mı yoksa bol pantolon mu seversiniz ya da giyersiniz?


Aşırı dar ve aşırı bol giymem yakışanı giyerim
Cevap
8Cevap
Ortasını giyerim ne dar ne bol
Soğukta içlik giyiyorum biraz beden olarak bol pantolon.
Genelde dar yani bacağımı saracak şekilde giyiyorum
Bol pantolon hem kendimde hem karşı cinse tercihim dar pantolon göz zevkimi bozuyor
Kombinime göre ikisini de giyerim. Son zamanlarda bol pantolonları daha çok tercih etmeye başladım.
dar pantalon giyiyorum
Ben ne bol ne dar ortasını tercih ediyorum.
Pantolon giymiyorum ama bol olsa daha güzel
Dar tercih etmiyorum
Bol daha iyi bence
Ben erkeklere bolu cok yakistiriyom
Dar pantolon, bol esofman
lütfen dar pantolon giymeyin
Yani artık moda değişti bol giyiniyom
Bol pantolon
Bol.
Mom jean seviyorum.
Bol giyerim
Bol bence
Bol tercih ediyorum.
Bu aralar. bol
rahat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?