+1 yılAçıkçası ben çok fazla bol pantolon tercih etmiyorum üzerimde Güzel durmuyor bir de bedensel engelli olduğum için bacaklarda böyle hafif eğrilikle söz konusu olmasından kaynaklı çok tercih etmiyorum açıkçası ama mesela yaz günlerinde çok sıcak havalarda güzel gidiyor o da kısa bir süreliğine giymiştim.
18 Yorumla- +1 yıl
yazın tercih etmelisin bence
- +1 yıl
Aynen genelde yazın tercih ediyorum sıcak Alanya'nın sıcak havasında güzel oluyor ama genelde Bermuda şortları seviyorum
- +1 yıl
Şort zaten pantolondan daha rahat hava ısının şort soruları gelecek
- +1 yıl
Ah İzmirli ah yaktın beni 😂
- +1 yıl
sebep
- +1 yıl
Öyle işte ☺️
- +1 yıl
öyle olsun
- +1 yıl
🤗🤗
En İyi Cevaplar
+1 yılBu pantolonlar ve bu topuklularla özellikle de ayak topuğu bu modeller de açık oluyor ya mükemmel bir çekicilik veriyor kadınlara bol kotlar da kot çok ince yazlık model olup çamaşır tercihi de normal tam kalçayı saran değil de diğer tipler tanga gibi mesela giyinilmesi beni etkiliyor benim hatun da tercih bu yönde
15 Yorumla- +1 yıl
evet model olarak bu ayakkabıda açık ve yazın genelde şort daha güzel ve rahat tercih oluyor kot da
- +1 yıl
Tabi ayaklar da bakımlı ve güzel olması gerekiyor bebek ayağı gibi pürüzsüz bir topuk güzel ojeli tırmaklar
- +1 yıl
oje ne gerek zaten ayakkabı ucu kapalı
- +1 yıl
Ayakkabıyı hiç mi çıkarmıycak sonuç da çıkarınca terli yorgun ojeli ayaklar olacak
- +1 yıl
Dışarda çıkmaz ve terlemez o ayakkabı ile
- Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılOldum olası kendimde bol giyinmeyi sevmiyorum beni tuhaf hissettiriyor, üstüme yapışan kıyafetleri giymekten zevk alıyorum pantolonda bol diye en fazla jogger fit tercih ediyorum geriye kalan pantolonlarım skinny fit kot olsun, kumaş olsun hep dar kesim dar paçadır. 😁
Kombinin de tatlış olmuş 🌺
18 Yorumla- +1 yıl
Sende bol dene bol iyidir ve teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Loose fit kot pantolon alırım 1 tane belki 😅
- +1 yıl
Bol al bol ondan daha bol lazım 😁
- +1 yıl
![Bol kot pantolon tercih eder misiniz, nasıl kombinlersiniz?]()
Böyle de cool duruyor - +1 yıl
Biraz daha paçalardan bolluk lazım
- +1 yıl
O zaman da bayağı çuval gibi oluyor ama o yüzden sevmiyorum aslında 😕
- +1 yıl
çuval giyse yakışır sözünü yerine getirmek lazım :d
- +1 yıl
O benim için geçerli mi orası meçhul o kadınlara söyleniyor ben kadın değilim. 🥺
- Moda & Stil konusunda 573 cevap paylaştı.
+1 yılBen bol kot pantolonları oversize tişörtlerle tercih ediyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Rahat ve çok güzel oluyor bence de 😁
- +1 yıl
Teşekkürler 💋🌸
- +1 yıl
Rica ederim ❤️❤️😘😘🌺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
- Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBol sevmiyorum kıyafet. bu arada üşenmemiş herkese yanıt vermişsiniz :D :)
11 Yorumla- +1 yıl
gördüklerime hep yazıyorum düzgün ise görüşü:D
+1 yıldar pantolonlar cok korkunc zaten her iki cinsiyette de, ama asırı bol da guzel degil straight fitler ve dusuk ya da orta bel pantolonlar cok iyi oluyo
16 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle dar çok kötü hele dar kısa paca giyen erkekler gene kadına yakışanı oluyor ama erkeğe hiç gitmiyor ya
- +1 yıl
evet bir de yakıstıgını dusunup inatla giymeleri cok komik. freak show resmen 😂
- +1 yıl
hahaaha bir karnaval yapıp şehir şehir gezdirecen :D
- +1 yıl
hayır gayet açık giyinirim
+1 yılSeverim de rengine bağlı. Mesela gri bir tane palazzo pantolonum var. Pantolon bol olduğu için üst kısmı dar oluyor, salaş bir şeyle kombin yapmıyorum. Güzel de duruyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen güzel durur kesinlikle
+1 yıl28 Yorumla- +1 yıl
ama bu dar paça bir kesim kot bol değil ki uyum falan güzel yakışmış
- +1 yıl
Bol sevmem yani olmuyor bana
- +1 yıl
olur sadece gözün alışsın yeter :D
- +1 yıl
Bana olmuyor ya
- +1 yıl
neden ki:d
- +1 yıl
Bilmem tipime uygun değil
- +1 yıl
bilemedim şimdi
- +1 yıl
Evett
- Moda & Stil konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yıl
Şu tarz bol pantolon sevıyorum kendımde izmir’li.
13 Yorumla- +1 yıl
Paçası biraza daha bol olmalı buna bol denmez ki normal
- +1 yıl
O zaman Ayakkabı ortaya çıkmaz 🥺
- +1 yıl
Çıkar çıkar niye çıkmasın :)
+1 yılBol kotlari seviyorum ayri bir havasi oluyor salas simetrik bluzlarla altina spor ayakkabiyla kombinliyorum genellikle
13 Yorumla- +1 yıl
çok güzel tercihler beğendim cidden
- +1 yıl
Tesekkur ederim
- +1 yıl
bende teşekkür ederim görüş için:))
+1 yılbol kot pantolon giyen fit bayanlar her zaman hoş görünür. Özellikle askı izleriyle kombinlemişse :)
12 Yorumla- +1 yıl
iz ne alaka
- +1 yıl
iz bronz tenden kaynaklandığı için hoş görünüyor
Efendim sizden bir ricam olabilir mi beni yanlış anlamazsaniz
15 Yorumla- +1 yıl
bakıyımda neye bakıyım
Tercih etmem. Orta ayarda olacak benim kıyafetlerim. Hatta biraz dar.
13 Yorumla- +1 yıl
bolun rahatlığı başka :)
- +1 yıl
Orası öyle evet :)
+1 yılGenelde platform bot ve crop uzun kollu bluz ile
11 Yorumla- +1 yıl
yakışır :DDD
+1 yılİlahmısın silahmısın. Düşman toprağı gibisin Sana doğru bakan vuruluyor.
12 Yorumla- +1 yıl
şiddet dolu bir iltifat :d
- +1 yıl
Wonders of the World görünce kendimi kaybediyorum.
- Moda & Stil konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılBeyaz ayakkabı olmamış o kotun altına haberin olsun.
13 Yorumla- +1 yıl
sadece kot olarak bakma genel tam çanta büstiyer kot ayakkabı oje kolye hepsi bütün
- +1 yıl
Ayakkabı bozuyor her şey güzel o ayakkabı olmamis
- +1 yıl
Beyaz Spor ayakkabı olabilir ama bu pantolon altına olmamis
+1 yılBen ne çok dar ne çok bol giyerim. Kombinin fena değil.
11 Yorumla- +1 yıl
Ona bolda ekle bence :)) ve teşekkür ederim 🙏
+1 yılÜstündeki kombini beğendim ben de askılıyla kombinlerim üstüme de sonbahara uygun bir ceket
11 Yorumla- +1 yıl
ceketleri severim beyaz bir ceket attım üstüme bende sonradan
Aslında pek tercih etmiyorum. Giyincede boyfriend tercih ediyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
onlarda farklı güzel tarz
Ben kendime yakıştırmıyorum ya. Dar giyiyorum sürekli, ondan belki de.
11 Yorumla- +1 yıl
gözün alışması lazım kendine bence tek sorun o yoksa yakışır sana da :d
- Moda & Stil konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen daha çok bol tercih ederim. Rahat oluyor ve öyle alışmışım.
11 Yorumla- +1 yıl
Bol rahat bencede her daim giyilir rahat rahat 😍
Moda & Stil konusunda 627 cevap paylaştı. Bu sefer olmuş bea 10/10 ayakkabı spor olabilirdi 😁
18 Yorumla- +1 yıl
Değişiklik şart arada hep spor tarzım bu sefer böyle:)
- +1 yıl
teşekker ederim bu sefer uyuma baktım :D
- +1 yıl
eh işte elimden geldiğince:))
- +1 yıl
:) teşekkür ederim 🥳🥳
Vay arkadaş yaa avuölasaydın bir de kızım bemi delirtiyorsun yapma şöyle şeyler. Pantolona gelşnce eşim de böyle iki pantolonu var ve bence çok itici yaa bu bol panyolon modası bir an önce kalkmalı, kadınların cazibesi kayboldu gitti
04 Yorumla- +1 yıl
devam etmeli arta arta:D
- +1 yıl
bir kız arkdadaşımla burada güneş yanık izi olan bir konu üzerine yakın çekim yaptım ve hazır çekmişken kolye ve ojede net gözükün dedim...
+1 yıl15 Yorumla- +1 yıl
Bayılırım
- +1 yıl
bende bayıldım sana:)))
- +1 yıl
Duygularımız karşılıklı 😍😘
- +1 yıl
❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰bütün kalpler sana 🌺💐😘
- +1 yıl
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Gayet şık duruyor ve dolabımda birkaç tane var. Bu arada açık tenli olmana rağmen iyi yanmışsın😀
19 Yorumla- +1 yıl
sonbahar güneşi tavsiye ederim hem bunaltmıyor yaz kadar hemde sonuçları böyle :d
- +1 yıl
yaz güneşi akşam ya da sabah güneşlensen bile bunaltıyor yakınca direk acıtıyor
- +1 yıl
evet o soyulmaması için de bide ürünler var boşa masraf
- +1 yıl
Bide sonradan sürmek için nemlendirici falanda lazım
- +1 yıl
evet yaz sıcağında çok iyi gelyor cidden
+1 yıl🤣🤣 Eleştirecek malzeme ver eleştirelim bak böyle olmaz
028 Yorumla- +1 yıl
Aaa buldum 🤣 bikini izin kamış
- +1 yıl
kalmış ne olacak ondan
- +1 yıl
🤣 Güzel işte bişey demedim
- +1 yıl
Neresi güzel
- +1 yıl
Elbise önemli değil kimin giydiği önemli olan
- +1 yıl
elbisede önemli giyince yakışmayan çok şey olabiliyor
- +1 yıl
Ney olabiliyor 😀 sen prenses olduğun için pek şey olmaz
- +1 yıl
elbiselerde en çok abiyelerde oluyor
- +1 yıl
😍 Merakla bekliyorum
- +1 yıl
abiye belki yılbaşına alırım onda da daha kararsızım en son cadılar bayramı kombini için çok para harcadım yılbaşına bir şey almam belki
- +1 yıl
Senin gardolapta vardır kesin 🤣
- +1 yıl
çok var ahaha ama giyecek bir seyim yok :D
- +1 yıl
🤣 Alışverişe çıkmak şart oldu o zaman 🤣 sen sıradan bir bezi alsan bile bir şekilde uydurursun ama bu konuda güven tam
- +1 yıl
evet uydurum o başka konu ama bez bezdir yani genede :d geldi alışveriş zamanıda ben erteliyorum :d
- +1 yıl
😀 Aa neden tam zamanı işte
- +1 yıl
tüm paramı harcar dönerim ondan haha
- +1 yıl
😀😀 Feda olsun ya iste göndersinler güzel görünmek kolay mı
- +1 yıl
çoook harcıyorum zaten :d
- +1 yıl
🤣 Hakkını veriyorsun boşa gitmiyor sonuçta
- +1 yıl
ama para gidiyor :d
- +1 yıl
Senden değerli mi 😀
- +1 yıl
bütçe kontorolüde önemli ama
- +1 yıl
😀 Ben gördüğüme inanırım
- +1 yıl
bütçemi niye gösteriyim ki
- +1 yıl
Ben onu kast etmemiştim 😀
- +1 yıl
ben bilmem konu bütçe aşması idi :d
- +1 yıl
🤣 Benim içinde güzel görünen ve güzel olan bir bayan meseleşd6
- +1 yıl
bakımlı görünen :)
+1 yılcok da ol sevme. biraz otursun gostersin iyidir
18 Yorumla- +1 yıl
iyidir evet ama bolda ayrı bir rahat:D
- +1 yıl
tabi rahatligi var da bilemedim hani bazi bölgeler sıkı dar olsa iyi ya
- +1 yıl
Bol her zaman yer yerde ✌️
- +1 yıl
cok da inatcisin ha ☹️
- +1 yıl
biraz öyleyimdir :d
- +1 yıl
hissediyorum da neyse
- +1 yıl
hissediyorsun demek ki varsın :d
- +1 yıl
seni neyse
hala yanık izin var. Yazdan kalma sanırım
111 Yorumla- +1 yıl
sonbahardan kalma
- +1 yıl
prafilde ekli olana arada bakıyorum
- +1 yıl
İnstagram logosu şekinde görünüyor
- +1 yıl
Profil fotosunun sağına doğru minik bir İnstagram logosu var
- +1 yıl
Fenomenler böyle ekleyebiliyor isterse profillerine
- +1 yıl
Bilmem açtım bir ara çok baktığım yok
Moda & Stil konusunda 1b cevap paylaştı. Her zamanki gibi çok güzel olmuş :)
17 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
çok bir dekoltesi yok ki
- +1 yıl
Oda yok 🙄
- +1 yıl
aynı kombin daha çekim foto tıkla açılır az bekle
- Moda & Stil konusunda 547 cevap paylaştı.
+1 yılEşofman tişört o kadar
12 Yorumla- +1 yıl
dolaba farklı giysiler katmalısın
- +1 yıl
Bu ekonomi de zor
Moda & Stil konusunda 369 cevap paylaştı. Bol sevmiyorum zayıf biriyim zaten
14 Yorumla- +1 yıl
bol candır ya
- +1 yıl
Onu anladım 🙄
180’den uzunlarda güzel durur..
14 Yorumla- +1 yıl
178 ben
- +1 yıl
duruyor :D
+1 yılSeverim güzel olur
Türkiye deyim kankş136 Yorumla- +1 yıl
dönüş ne zaman ahaha:d
- +1 yıl
Dönüş yok. Buradayım kanka. Ben tam bir patriotum ,😎
- +1 yıl
inanmadım dönüş olur :dddd
- +1 yıl
Sen beni resimlerde gördüğün üyelere benzettin herhalde prenses. Benim adım derviş feylesof ben bu oyunu bozarım 😎
- +1 yıl
o zaman oradaki işin dönemlikti bitti kalıcı olsa gelmezdin
- +1 yıl
Yok ya. Hala çağırıyorlar. Gelecem desem her şey hazır ama ben orada iyi hissetmedim
- +1 yıl
çağıran firmaya mı
- +1 yıl
Evet... Ama ben doğuluyum. Memleketime faydalı olmak için okudum. Yurt dışına parasal yönden sıkıştığım için gittim. Bana yetti
- +1 yıl
geri git derim ben
- +1 yıl
Ne kavgam bitti
Ne sevdam
Ömür biter gönül geçmez
Kavgam memleketimde.
- +1 yıl
buradaki kavga adil değil
- +1 yıl
Ben Ahmed Arif Can Yücel şiirleriyle büyüdüm selin. Ben Diyarbakırlıyım. Adillik ve adalete yabancıyım. Kavganın doğasında adillik yok zaten ama savaşçı yola bakar. Savaşa bakar. Nice büyük zafer adil olmayan koşullarda kazanılmıştır
- +1 yıl
orası öyle ama ama insan çıkarı nerede ise oraya gitmeli
- +1 yıl
Benim nickim neden derviş. Çünkü bir lokma bir hırka. Neden feylesof, hakikat bilgelik aşığı olduğumu için. Yani çıkar bende çıkar. Ben aşk adamıyım
- +1 yıl
bende prenses seçtim prensesler gibi yaşamak hedef :D
- +1 yıl
Baba kral Charles değilse sıkıntı
- +1 yıl
iyi bir maaşla kendi başının caresine bakarım ki
- +1 yıl
İyi maaş ne kadar mesela
- +1 yıl
başlangıç 6bin dolar :d
- +1 yıl
Dünya'da öyle bir maaşa sadece belli işler başlar. Sen nerde başlayacaksın öyle bir işe. Ama 6 bin az gerçekten az
- +1 yıl
deneyimsiz başlangıç maaş isteği o :d yüksek yapıp bitirince yurt dışı teknoji şirketlerinden aklımda türkiye kalmak yok
- +1 yıl
Sen bilirsin hafız. Ben savaşçıyım. Başka yerde kral olacağıma burada sıradan olmayo tercih ediyorum
- +1 yıl
herkesin tercihi
- +1 yıl
Ama sıradan kalmıyorum prenses şu anda kimse bilmiyor Türkiyeye geldiğimi. Ortaklık teklif eden çok insan var. Şimdilik kafa dinleyecem. Kış otostopuna başlayacam Aralık ortasında
- +1 yıl
parayı ver ortak ol diyorlarsa öyle teklif bulmak zor değil elde birikim olunca
- +1 yıl
Parasız ortak. Ben ortaya sadece kaşemi koyacam kanka
- +1 yıl
ne kaşesi oda risk sorumluluk sana yıkılıyor
- +1 yıl
Risk yoksa ticarette olmaz. Maaşlı iş bana göre değil. İşte haftada 6 bin almak istiyorsan böyle olur 😁
- +1 yıl
ortağımda aynı riski almıyorsa olmaz
- +1 yıl
O ortaya milyon koyuyor işte 🤣🤣
- +1 yıl
iş ne
- +1 yıl
Kanka sen nasıl özeline mesaj attırmıyorsan bende işi burada açıklamam kdkdjdjdkdkdk
- +1 yıl
iş özel değil ki iş yani millet karta basıp dağıtıyor internette reklam veriyor
- +1 yıl
Benim iş Özel kanka 😁
- +1 yıl
işin özeli olmaz hele kaşe ile yapılıyorsa
- +1 yıl
Bu kaşe farklı kaşe. Yaw derin ve özel meseleler bunlar
+1 yılDar giyinenleri görünce içim sıkılıyor
15 Yorumla- +1 yıl
demi demi insanın ruhu daralıyor :))
- +1 yıl
Sıkıya gelemem hiç
- +1 yıl
Gelmede boldan devam her zaman 🥳🥳🥳
- +1 yıl
Adamsın
- +1 yıl
teşekkür ederim sende öyle :)
- Moda & Stil konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılRahat kıyafetleri seviyorum
17 Yorumla- +1 yıl
sevilmeliler kesinlikle :D
- +1 yıl
Ooo Piyenses sen miydin. Ayakkabı çanta uyumsuz olmuş.
- +1 yıl
Kırmızı ve beyaz uyumu nasıl uyumsuz ki
- +1 yıl
O uyumu yanlış yerde değerlendirmişin ondan. Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz orası ayrı
- +1 yıl
pembe var kırmızı var buz mavisi var beyazda hoş olur dedim oda ayakkabıya kaldı:d
- +1 yıl
:)) kendi tarzın sonuçta hangisiyle rahat ediyorsan en güzel tarz odur ✌️
- +1 yıl
en sevdiğim tarz cümlesi bu işte :DDDD
- Moda & Stil konusunda 792 cevap paylaştı.
+1 yıltatlım sivri uçlu ayakkabı giyinmiş
132 Yorumla- +1 yıl
değişiklik şart :D
- +1 yıl
bakacam hikayeye
- +1 yıl
tatlım resminde sütyen izi görünüyor
- +1 yıl
çok duygusal bir hikaye tatlım izlerken mutlaka ağlarsın
- +1 yıl
izlicem, güneşlenme izimi gözüksün ne olacak
- +1 yıl
aman tatlım böyle iz olması riski vucuda zarar verebilir
- +1 yıl
güneşlenmeden kalma o iz dar bir şey giymeden kaynaklı değil
- +1 yıl
anladım tatlım ama sen genede dikkat et
- +1 yıl
dikkat edecek zararı ne o iz olacak kaçarın yok ondan hatta yakın çekim atıyım güncellemeye
- +1 yıl
tamam tatlım nasıl istersen bu arada kotunu beğendim
- +1 yıl
@aysekaptan attım :D
- +1 yıl
bol kesimi çok ideal yaa teşekkür ederim :d
- +1 yıl
rica ederim tatlım beni yanlış anlama olur mu vucudda bazen acı yapabiliyor o izler ♥
- +1 yıl
izler değil ki acı yapan güneşte fazla kalmak ben sonbahar güneşinde güneşlenirim ben hem hava daha ılık hem güneş acısı daha yerinde oluyor yaz güneşi cilde zararlı
- +1 yıl
tamam tatlım https://youtu.be/AC2Q1cgPkPc
- +1 yıl
video başka yerde kullanımasına izin yokmuş kullanılmıyor diyor
- +1 yıl
youtubeda izleyine tıkla tatlım
- +1 yıl
bakıyım
- +1 yıl
Hachiko yu bilmeyen yoktur ya
- +1 yıl
aynen tatlım filmide çok duygusal
- +1 yıl
onu izlemedim ama hikayeyi biliyorum belgelselde izledim
- +1 yıl
ilk fırsatta filmi izle tatlım
- +1 yıl
hayvanlardaki saf sevgi hiç bir insanda yok
- +1 yıl
aynen tatlım filmin en duygusal sahnesi
- +1 yıl
benimde bir köpüşüm 2 pisim var
- +1 yıl
ene köpecik ve kedicik ha
- +1 yıl
evet çok seviyorum hepsini
- +1 yıl
♥
- +1 yıl
kalp kalp kalp bolca kalp :D
- +1 yıl
ene
+1 yılfiziğin iyiyse bol giyeme gerek yok bence
110 Yorumla- +1 yıl
rahatlığı başka bir şey ama
- +1 yıl
orası öyle :D
- +1 yıl
rahat olsun bizim olsun:D
- +1 yıl
güncelleme harika :D yapma derim ahahaah
- +1 yıl
buradan bir kız arkadaş izlere taktı bende benlik sorun yok yakından da atarım deyip attım hahaah:d
- +1 yıl
ahaha :D
- +1 yıl
aslında tenha bi yerde üstsüz güneşlensen kapatırsın ama kötü durmuyor
- +1 yıl
ona takacak olsam solaryuma giderdim ki 2 seyanslık işi yok
- +1 yıl
aynenn :D
- +1 yıl
basit iş o
+1 yılEvet bol sweatlerle kombinliyorum
110 Yorumla- +1 yıl
güzel olur ve rahatlığına diyecek olmaz :dd
- +1 yıl
Zaten alıştım asla dar giyemez oldum 😄
- +1 yıl
Bol varken dar giyince insan bir tuhaf hissediyor olmuyor ya
- +1 yıl
Evet strece sarılmış dana filetosu gibi 😄
- +1 yıl
😂😂😂😂özelikle yazın bide boşlukmuş dana filetosu gibi
- +1 yıl
Hahaha yaz kış oversize giyimin kölesiyiz 😌
- +1 yıl
Kesinlikle öyle ❤️❤️
- +1 yıl
🫶🏻🫶🏻
- +1 yıl
❤️❤️❤️
- +1 yıl
🫶🏻🌹♥️
- Moda & Stil konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorsunuz bu hayatı
17 Yorumla- +1 yıl
bol kıyafetli hayati
- +1 yıl
Darın da yeri geldiği zamanlar oluyor
- +1 yıl
sürekli değil onada yer var tabi dolapta
- +1 yıl
Ha senin dolabın ha burası zaten gördük hepsini 😀
- +1 yıl
görünen yüzde bir bile değil hahaha:d
- +1 yıl
Maşallah hocam 😀
- +1 yıl
biraz öyle :d
Moda & Stil konusunda 885 cevap paylaştı. Bol giyinmek gibisi var mı? En rahatı bence
110 Yorumla- +1 yıl
kesinlilke yok rahat en güzeli :DDD
- +1 yıl
bol en güzeli bende çok dar sevmem
- +1 yıl
kesinlikle katılıyorum buna
- +1 yıl
keyif her şeyden almak lazım
- +1 yıl
içindekilerden de
- Moda & Stil konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBol giyerim dar giyince ağrı yapıyor
11 Yorumla- +1 yıl
dar çekilmiyor bence de:D
Cokbhos da resimnlinkindekibcok çekici sanki pozda elinle tutmasaydinbdusecek elbise**
05 Yorumla- +1 yıl
Tutma değil o ve düşmüyor bendeni sardığı için
- +1 yıl
Askı düşse bile kıyafet düşmüyor bedeni tam saran bir şey o sıkı değil tam bedene göre
- +1 yıl
Bildirimde sorunlar var
+1 yılÇok sade ama güzel
110 Yorumla- +1 yıl
senin tercihin ne bol sever misin ve teşekkür ederim
- +1 yıl
ben dar daha çok severim ama üstten dar dizden aşağı bol olursa da güzel olur. üst kısmı sıkı olması seksilik katıyor bence
- +1 yıl
darpaça erkeğe gitmiyor hele bide kısa ise
- +1 yıl
ben kendim için demedim. senin için dedim ya :)
- +1 yıl
hahah ama bende sana sormuştum kendin için anlamında karşı cinste nasıl olsun diye değildi :d
- +1 yıl
sende bence üstten dar iyi olur ben kadında özellikle kalça bölgesinde dar olan pantolonları daha seksi buluyorum ama tabi cılız değilsen
- +1 yıl
bilemem belki giyersin dedim :d
- +1 yıl
Kim giyer? Ben kendim içim yorum yapmadım diyorum bana soruyorsan gel dm ye özelden konuşalım
- +1 yıl
anladım kendin için değildi o kısım tamam zaten
- +1 yıl
Merak ettim seni kalçalardan seks misin?
Moda & Stil konusunda 512 cevap paylaştı. Ben daha çok mini elbise seviyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Elbise başka konu :)
Hepsi güzeller
112 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim
- +1 yıl
22
- +1 yıl
en 35 kadar yolu var ne evliliği ya
- +1 yıl
35 iyidir
- +1 yıl
var
- +1 yıl
yav he he
+1 yılBol giyinmeyi sevmem. Feminen tarafıma aykırı.
12 Yorumla- +1 yıl
ama çok rahat bir tarz
- +1 yıl
Ben beden ölçümde giyinince de rahatım
+1 yılÇok yakışmış
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim:))
+1 yılAyaklar niye birbirine bakiyor tirstim
13 Yorumla- +1 yıl
şeytan ayrıntıda gizlidir hahah:d
- +1 yıl
Fark ettim
- +1 yıl
:DD
Bol kot skaş bi sweet bere kot altına bot ayakkabı
11 Yorumla- +1 yıl
güzel bir kışlık kombin elede parmaksız örgü eldiven tamamdır
Evet beyaz crop
15 Yorumla- +1 yıl
Beyaz crop ve kot pantolon mu
- +1 yıl
Evet olur bence de ayakkabıda beyaz oldu mu bide :))
- +1 yıl
ben tahmin ettim onu :D
+1 yılSeverim
13 Yorumla- +1 yıl
nasıl kombinlersin:)
- +1 yıl
Dar top (kışın içine sokuyorum pantolonun, yazın crop güzel duruyor) ve spor ayakkabı ile
- +1 yıl
güzel yakışır :)))
Moda & Stil konusunda 527 cevap paylaştı. Severim dolapta var
11 Yorumla- +1 yıl
nasıl kombinlersin:))
- Moda & Stil konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok bol giymiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
ama rahat seçim oluyor
- +1 yıl
Çok dar da giymiyorum tam ortası
Evet bol olması rahatlık açısından iyi - +1 yıl
zaten salaş olmasım salaş olacak kadar bol ayrı konu bize kararında bol lazım :d
Guncellemedeki poz mükemmel
02 Yorumla- +1 yıl
🙄
- Moda & Stil konusunda 395 cevap paylaştı.
+1 yılO izler çok çekici değil mi ya
01 Yorumla- +1 yıl
değil
- Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılPantolon ütü istiyormu
02 Yorumla- +1 yıl
ütü ile kim uğraşacak öğrenci evinde
- +1 yıl
Cansın can
+1 yılKadınlara pantolon yakışmıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır canım
116 Yorumla- +1 yıl
kısmet bence al dene
Cevap sahibi+1 yılNerden almalıyım kemeraltından mı? Bornova Özkan’lar pazar yeri mi
Sosyete pazarı mı?
Hatay pazarı mı- +1 yıl
kemeraltı giyimde saklı cennet çok gezersen güzel parçalar çıkıyor ama en rahat sosyete pazarında bulunur
Cevap sahibi+1 yılBirlikte gidelim
- +1 yıl
gelmem ki
Cevap sahibi+1 yılGelme sanki kaçırıp tecavüz edip gelinlik giydirip kordondan atcam seni
- +1 yıl
belki yapacan 2 dk kurmuşsun kurguyu bile
Cevap sahibi+1 yılHerkesi bir görmekten vazgeç lütfen
O bi filmde komedi konusu olan replikti- +1 yıl
izlemedim :d ya ben burada tanışma amaçlı değilim öyle bir şey istesem tanışma uygulamalarında olurdum
Cevap sahibi+1 yılBenimde amacım tanışma vs değil aslında yapayalnızım ama olmuyo beni hayatımda birisi ben şaka yapmak istedim özür dilerim rahatsızlık verdiysem
- +1 yıl
rahatsız etmedin özür dilemeye de gerek yok sadece ben burada olma amacım tanışma buluşma değil
Cevap sahibi+1 yılİnan buna benimde buluşma vs değil
- +1 yıl
en güzeli sorularda takıl zaman geçir tamamdır :d
Cevap sahibi+1 yılYeterli gelmiyor bu yalnızlığa
- +1 yıl
ona bende KS de bir şey yapamaz
Cevap sahibi+1 yılTamam
Sen bu işi biliyosun
11 Yorumla- +1 yıl
elimden geldiğince:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılGüncellemene erimem bitmem peki? :D
02 Yorumla- +1 yıl
Eriyip bitecek bir şey yok
Cevap sahibi+1 yılBuna bir şey yok diyorsan var dediğin nasıl olur acaba
Gizli Üye(25-29)+1 yılBikini izine bayıldım içim bi sıcak oldu
016 Yorumla- +1 yıl
ne mutlu sana
Cevap sahibi+1 yılKızmadın dimi 🥶
- +1 yıl
soru ile alakasız oldu güneş izine takacak ne var anlamda veremiyorum
Cevap sahibi+1 yılTamam özür dilerim ama hoş durmuş bi daha rahatsız etmem 🥺☹🤧🙏🏻
- +1 yıl
neresi hoş ya alt tarafı yanık izi
Cevap sahibi+1 yılHerkesin sevmesi farklıdır sevdiği şeyler
- +1 yıl
izde çok saçma yani artık ne diyim
Cevap sahibi+1 yılYok bikini izini çoğu erkek sever
- +1 yıl
yeni denk geldim
Cevap sahibi+1 yılCidden çoğusu sever
- +1 yıl
bana saçma geldi
Cevap sahibi+1 yılValla tenin iz olan yeri çok doğal bembeyaz olmuş
- +1 yıl
doğal rengi o olduğu için olmasın
Cevap sahibi+1 yılDoğal rengin çok hoş o zaman 😅😂😋🤭
- +1 yıl
teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılCidden ne hoşsun be
Gizli Üye(36-45)+1 yılFena yanmisiz 😄
09 Yorumla- +1 yıl
çok da değil
Cevap sahibi+1 yılHala etkisinin sürmesi garip 😄😄 nerde Buldun güneşi
- +1 yıl
foto yeni değil ve öncelikle güneş bulurum mersinde kış güneşi olsa bilse ve de ben yazın değil zaten sonbaharda güneşin açısı yumuşayınca güneşlenirim
Cevap sahibi+1 yılİzmir'de güneş var ama çıksan üşürsün ondan dedim 😄😄 kızma 😄
- +1 yıl
mersindeyim ben bide güneş eve vuruyorsa içeri çok giriyorsa isteyen orada bile güneşlenir bence
Cevap sahibi+1 yılGüneşin eksik olmasın 😇
- +1 yıl
yoksa doktor eksik olmaz:d
Cevap sahibi+1 yılHahaha bence de bir de akşam güneşi gelir sana bence 😇
- +1 yıl
gelsin gelsin :d
- Moda & Stil konusunda 684 cevap paylaştı.
+1 yılBol sevmem
123 Yorumla- +1 yıl
bu rahatlığı denemen lazım:d
- +1 yıl
Aslinda giyime göre değişir mesela günlük hayatta genelde dar giyinirim kot felan evde bol esofman severim
- +1 yıl
o evdeki rahatlığı sokağa taşı :d
- +1 yıl
Sokak salvarla dolasirsam mardin bunu kaldıramaz 😅
- +1 yıl
tek bol giysi salvar değilki kargo pantolanlar var hem şık hem şalvar rahatlığı taşıyan
- +1 yıl
Haha 😂 olabilir tabi ama ne bilim bol olunca agirlik var ustumde hissediyorum
- +1 yıl
o ağırlık değil rahatlık işte:D
- +1 yıl
Kadinlar erkeklerden daha rahat giyiniyor bu bir gerçek size hafif gelen bize agir gelebilir 😅
- +1 yıl
giyim sektörü kadınlar için :d
- +1 yıl
Ahah kesinlikle bu arada giyim tarzin cok hos
- +1 yıl
çok teşekkür ederim:d
- +1 yıl
Rica ederim :) tatil izleri tam gecmemis anlaşılan
- +1 yıl
Onlar sonbahardan kalma
- +1 yıl
Sonbaharda mi güneşliyosun :)
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Haha izi cikmis
- +1 yıl
Çıksın ne olacak
- +1 yıl
Bsy olmaz tabi
- +1 yıl
Sutyenle pek aran yok sanki
- +1 yıl
neden olsun rahatsız bir giysi ile
- +1 yıl
Belli olmuyor mu öyle ya
- +1 yıl
Olmuyor
- +1 yıl
Neyi kast ettigimi anladin mi :)
şık hoş
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim:))
- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

