Soğuk havalarda mini etek giyen kızlar üşümüyor mu?

Kar soğukları gelmeye başladı. Ancak halen daha mini etek giyen kadınlar görüyorum. Siz hiç üşümüyor musunuz? Bunun sırrı ne?

Ben kat kat giyiniyorum ama yine de üşüyorum...

#şimşek

Soğuk havalarda mini etek giyen kızlar üşümüyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Soğuk havalarda mini etek giyen kızlar üşümüyor mu?
Soğuk havalarda mini etek giyen kızlar üşümüyor mu?
Cevapla