Kısa saçlılara imrendiğim doğrudur.. Siz neden kısa/uzun saçlı olmak isterdiniz?

Saçlarım baya uzun.. abartısız 1 saattir ssçımı düzleştiriyorum hala bitmedi.. kısa saçlılara bu yuzden ımrenıyorum hemencik bitiyor..

uzun saçlılara soruyorum : saçınız size ne konuda sıkıntı yapıyor?

kısa saçlılar için : kısa saçı neden seviyorsunuz / sevmiyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Imreniyosan kestir diyen sevgili uyecikler.. imrenmek baskaa istemek baska.. evet kisa sacin kolay kullanimini kiskandigim dogrudur ama ben belimden asagi suzulen upuzun saclarimla cok mutluyum.. ugrastirsada kestirmeyi dusunmuyorum.
Kısa saçlılara imrendiğim doğrudur.. Siz neden kısa/uzun saçlı olmak isterdiniz?
Cevapla