Giydiğimde kendimi çok güzel hissediyorum cidden. Farklı bir havaya bürünüyor insan ama Max yılda bir kere falan giyiyorumdur dkdkd Düz taban spor ayakkabının rahatlığı yok hiç bir yerde yani mecbur kalmadığım sürece asla giymem. Giyenler de büyük ihtimalle kendilerini güzel hissettikleri için falan giyiyordur diye düşünüyorum
Bana da garip geliyor, özellikle ince uzun topuklar aşırı rahatsız edici. Açıkçası ben mecbur kalmadıkça ayaklarıma bu eziyeti yapmam bir de güya güzellik uğruna yapıyorlar ama düşünsenize o ayaklar daracık bir ayakkabının içinde oradan oraya koşturacak ağrı yapması bir yana ayakkabıları çıkardıklarında leş gibi de kokuyordur. Ben düğün dışında giyinmem, illa giyineceksem de gider en rahatını seçer onu giyerim.