Yaz kıyafetlerinde
Kış kıyafetlerinde
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Siyah her mevsimin güzelidir ya çok severek giydiğim renklerin başında gelir bazı insanlar yazın giymezler güneşi çeker diye ben öyle değilim yaz kış giyerim.🖤
Vallahi yaz kıyafetinin ne güzel duruyor da ben sana bir şey diyeyim mi sevgilin Mirhan Ben böyle sokakta giyilen hiçbir kadın görmedim Yani bu modacılar bence bunu boşuna yapıyor
Kışın daha güzel duruyor. Siyah renk iç çamaşır ve deride güzel gosterir.
Kış.
En iyi görüş için teşekkür ederim
Beni tanımadan öyle demen🙄
Cevap
8Cevap
Her mevsimde asildir ya
Elbise de özellikle veya deri ceketler
Siyah her mevsimin modası gadası
Yaz bence
Aslında özellikle bir mevsime hitap etmiyor ama güzel derseniz yaz aylarindaki kıyafetleri biraz daha güzel.
siyah renk güneş ışınlarını direkt kendine çektiği için kış rengidir
Eh beyaz tam tersi güneş ışınlarını yansıttığı için yaz rengi
Ama sana her mevsim her renk yakışırdı @nirhamm
Siyah, dört mevsim vazgeçmediğim bir renktir ama kış için daha uyumlu
Her iki mevsimde de iyi duruyor
Kışın daha iyi görünüyor
Kış net.
Siyah asildir mevsim fark etmez
Kış.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?