Kanka bendede bu çubukludan var bence altına siyah şort giy ya da hava soğuk diyorsan kendi kombinimi soylim sana ben alta siyah pantolon üstüne çubuklu fener forması yine üstüne Fenerbahçe sarı renk taraftar polar ceket giyiyorum
Koyu renk bir pantolon ve kolye ile güzel kombinleme yapılabilir. Kolye bileklik gibi şeyler formaya yakışır diye düşünüyorum, pantolon mutlaka koyu renk olsun.