Ama şunu da söyleyeyim baldızımla baya önceden 2 aylık gbi çıkmışlığım oldu sonra ayrıldık eşimle çıkmaya başladım ama baldızın kardeşi olduğunu bilmiyordum
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Kızlar, Baldızımın bana telefndan s... t.. y.. e.. n modelleri atması sence hangisi diyerek normal mi banamı tuhaf geliyor?
Kızlar Ne Diyor
Tuhaf tabikide doğru değil
Akşam eve geldiğimde sorun yok ama işteyken akşama kadar bişeyler gönderiyor bana
Hani kırmamak için bişey de demiyorum
Uyar yapmasın ummadığın anda öyle atar işin içine cikamazsin
Daha önce uyardım bana ne atıyon ben ne anlarım git kardeşine gönder dedim
Karşılık verme ki yapmasın
Gülçin hangisini giyse mutlu olursun diyor bu arada eşimin adı Gülçin
Anladim
Karşılık vermiyorum zaten yardımda anlamıyor
Eşime attığı mesajlarda çok tuhaf
Ne gibi
Ya çok detay vermiyorum burdan engel yiyorum
Valla kafam karışık kız laftan anlamıyor
Hayırlısi mesafeni koy ki yüz bulamasin
Afedersin ama eşime ilk gece benim kaç defa yaptığıma kadr sormuş
Yazıklar olsun
Baldızım dan resmen kaçıyorum anlıcan
Kaç terbiyesiz kadın
Bize geliyor altta tayt üstte atlet ne diyeyim ben yani eşime dedim söyle ablana buraya böyle girmesin dedim
Eşimde bana diyor yani ne var sanki giysin bekar kız falan diye ama işin içini bilmiyor
İki kız kardeş bı tuhaf
Afedersiniz ama baldız bize geliyor kalça göstermeye göğüs göstermeye eşimin umrunda bile değil
Ben eşime desemki böyle böyle diye resimleride göstersem yine ablasını savunur
Valla benim yerimde başka biri olsa çoktaaan ama ben kendime yediremem
Normal değil tabiki.
Yok artıkkkkk
Baldızım eşimden 3 yaş büyük bekar kendisi aceba kendine göre normal mi geliyor anlamadım
Saçmalama bunun normalleştirilecek hiçbir yanı yok
Biz evleneli 3 ay oldu
Eşime yazmışki ilk geceniz nasıl geçti uzunmu sürdü kısmı sürdü diye
Rahatsızlığını dile getir yoksa olay çok kötü yerlere gider
Valla çok getirdim ama laftan anlamayan konunun sonu iyi olmayacağını idrak edemiyor galiba
Engelle
Engellicem eşim görüp niye engelledin hayırdır der diye engellemedim
Boş yere onunda işkillenmesini istemiyorum ya
O zaman onunla konuş eşinle
Eşim çok düşkün ailesine üstelik bide beni haksız çıkarır huyunu biliyorum o yizden konuşmadım
O zaman onu tehdit et ablan bunu görürse hoşuna gitmez de
Ama şunu da söyleyeyim baldızımla baya önceden 2 aylık gbi çıkmışlığım oldu sonra ayrıldık eşimle çıkmaya başladım ama baldızın kardeşi olduğunu bilmiyordum
Sonradan öğrendim ama napım eşimi seviyordum o zman gerçekten hiç bahsetmedim ablanla çıktım ben diye
Geçmiş olsun
2 ay gbi kısa bir süre beraberliğimiz oldu
Sonra kısmet değilmiş olmadı
Dün isteyken yine yazdı en son Gülçin mi benmi yatakta hangimiz daha iyi diye siz olsanız ne cevap verirsiniz
İkisiyle de yattın mı
Yalan yok yattım baldızla tabi sevgiliyken ama ozman eşimle tanışmamıştım
Senin yol yol değil
Tamm da ozamn onunla sevgiliydik sonra olmadı ayrıldık
Çok doğru bişey değil ama oldu bikere