Geçen sene aldığım, hiç giymediğim ve üstünde etiketi duran bir kabanı değerinde nasıl satabilirim?

Geçen kış LC Waikiki'den bir kaban aldım. Aslında beğenerek aldım ama eve gelince üstüme yakışmadığını düşündüm. Üstümde cübbe gibi duruyor sanki. Hiç giymedim ve etiketi üstünde duruyor. Sizce ben bu kabanı, değerinde nasıl elden çıkartırım?

Geçen sene aldığım, hiç giymediğim ve üstünde etiketi duran bir kabanı değerinde nasıl satabilirim?
Cevapla