Bu kadar mı, nesiniz?
#Resimli Tırnaklarım nasıl? Kız arkadaşınızın böyle tırnakları olsun ister misiniz?
Bu kadar mı, nesiniz?
baya küt parmakların ve tırnakların var ben o tip tırnağı o kadar uzun haliyle sevmiyorum birde beyaz kısımları çok gözüme battı. uzatıcaksan layığıyla uzat. ayrıca maniküre bir uğra derim kütiküllerin almış başı gidiyor eller bir kadında yüzden sonra bakılan ilk yerlerdendir biraz özeni hakediyor
Sanırım kimse istemiyor :) oje sürmeyi dene daha çok kabul görmüş olursun :)
Dostum sirf dogal tirnagini koydugun icin millet tepki veriyor agsgsa ;) siyah veya kirmizi oje sur bir hafta sonra paylas millet direk yaa super felan der ;) gagsgssg
mk bari ayarını tuttursaydın :D he bide o el kimin onu de :D benim diye gizliden atması kolay :D
Cevap
47Cevap
Tırnaklarım nasıl diye sorup eleştirilere kapalı olman çok mantıksız değil mi? İnsanların görüşlerini merak edip, yapılan görüşleri beğenmeyince gerçek yüzünü göstermişsin. Çok ayıp ergen, büyüyüp gel.
biraz maniküre ihtiyaci var. bol bol limonla besle tirnaklarini kirilmasin. sonra da eline bir torpu al. işte bu kadar.
https://hizliresim.com/Nby45N benimde senin gibiydi sonra limonla her gece ovaladım iste kremler felan böyle oldu tavsiye ederim canım :)
Bide resmin ustune yazi yazmis Allahim sana geliyom beeeen yol ac ^^
benim hatununkiler daha iyi duzgun degiller seninkilerr
tam ojelik ama kenarları biraz bozulmuş. Bir defotonun üzerine yazı yazmak nedir :)
Bakım gerek acemisin biraz belli oje ile kapanabilirsin daha hoş durur.
Kötüymüş harbiden benim tırnaklar bile daha güzel :D
27 sn ve 11 abaza toplandi
Konu tirnak
Kurun fantezileri
Parmaklarin guzel. Uzun uzun. Kirmizi ya da siyah oje yakisir
Manikür diye birşey var? Etleri aldırman lazım aşırı kötü
bence harıka manıkur yaptır arada oje sur
Uzunluğuyla alakası yok, bakımsız
Bence kötü biraz daha bakımlı olsa iyi olur
mikrop kızlar dan soğudum
şekılsız bıraz sankı.
bir keseydin onları..
kusura bakma ama benim ellerim daha güzel.
Baş parmagınıda görseydik bari :D
bari oje süreydin öyle koyaydın :D
Sıradan standart tırnak daha güzel bekliyordum
orta parmak tırnağı somurulmuş :)
Sence beğenmeli miyiz
pasta cila şart kanka ;)
tırnak makası lazım mı
ben beğenmedim valla :)
yamuk yumuk kesmişsin benım kı daha iyidir emin ol
herşeyin en doğalı güzeldir öperim o elelleri ben
öğğğ iğrenç kusasım geldi
Allah seni böyle yapsın akşam akşam bu n ya
Vücudunun resmi yok mu.
uzatmadıgın sürece bence daha güzel ;)
berbat
bakımsız
sağlıksız
orantısız
istemem la git
O kadarda kotu degil
Toynak mı dedi biri
Evet fazlasıyla kötü
Bence hoş..
Erkek eli gibi :D
cok kotu ııııı
Igrenc desem...
Hayata küstüm ameke.
iyi değiller.
oje...
Istemeyuk
kötü :/
Guzel degil.
Hiç güzel değil
Saçma bence
erkek tırnağı gibi
Nays (:
dengesiz uzun
berbat desem :D
Kötü!
Tabi isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar