Arkadaşlar uzak mesafe ilişkim var 1 2 ay sonra ilk buluşmamızı yapacağız lüks restorantta akşam yemeği yiyeceğiz boğaz manzaralı sizce nasi bi şey giymeliyim elbise mi etek kombinleri mi?
Uzak mesafe ilişkim var, 1-2 ay sonra ilk buluşmamızı yapacağız. Kombin önerisi verir misiniz?
İlki çok seksi o da olur ona benzer bir elbise de olur. Döpiyes ne arkadaş iş yemeğine me gidiyon hahaha döpiyes doğru söyledim bu arada ya başka bişey mi o 😅🤔
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
kırmızı elbise olur
kırmızı mı
İlki çok seksi o da olur ona benzer bir elbise de olur. Döpiyes ne arkadaş iş yemeğine me gidiyon hahaha döpiyes doğru söyledim bu arada ya başka bişey mi o 😅🤔
Beyaz ten diyenler neyin kafasını yaşıyorsunuz şu birinci gorseldeki hatunun esmer teni ömre bedel gerçekten
esmerliler >>>>
🙏🙏🙏
İkiside bu havada gyilmez ki havalar hala sıcak yakar seni
Kasım aralık gibi buluşabiliriz
O zmn alttaki olsun ustteki düğün elbisesini andırıyor
Ben olsam şu beyaz elbiseyi giyer giderdim.. ilk buluşma son buluşma diye hiç düşünmeden
İlk için 2 çünkü 1 biraz daha ben çok rahatım kıvamında.
Bence normalde nasıl giyiniyosan öyle giyin, tabi biraz şık bi şey olsun. Ama normalde asla giymeyecegin bi şeyi giyme.
Bence beyaz elbise çok şık olurdu, altına zarif bir topuklu ve güzel bir kolyeyle çok güzel olursunuz.
İlki daha zarif olur.
Diyosun
Çikin dayının yeğeni date çıkar olmuş.
ya sal beni
Çikin dayının date'e çıkacağından haberi var mı
kes
Sen kes shsj
İkisi de iddialı bence
bence de
Ama 2. İçlerindeki daaha iyisi. Eteği bir tık saha uzun olsa iyi karlı taraf akşama yatapa atmak isteyebilşir
Pembe daha güzel olmuş
kombinden anlarmısınız?
Kına kiyafeti giy mesajı alsın
İlk elbise çok iyi eğer fiziğin iyiyse
Alttaki guzel ama bu havaya uymaz yakar
Kasım aralık gibi olur mu
Olur tabi
2 incisi daha güzel bence
diyosun
Evet diyorum
Direkt gelinlik giy
1 güzel bence
Gelinlik giy
İkisi de kötü.
LLSÖSÖSÖÖSÇÇDŞD
Yazsana 🥰