Sevgilim ile sekiz aydır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve daha önce hiç buluşmadık bir kaç gün sonra yanıma gelcek ama ne yapcam nasıl davranmam gerek bilmiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
6 ayYa of benimde uzak mesafe. Bizim de ilk buluşmamız 1 ay sonra olacak. Ben gideceğim. O önceden benim yaşadığım ilçede yaşıyordu arkadaş ortamında tanıştık. Ben onu o da beni hiç sevmiyordum ve gıcık gıcık davranıyorduk. O taşınacağı hafta birbirimize yakın davranır olduk. Hergün arkadaşlarla beraber toplanıyoduk hatta biz yolcu ettik. Samimi olduk böylece. Gittikten 3 ay sonra sevgili olduk. Bende buluşunca ne yapacağımızı nasıl davranacağımı bilmiyorum ki benim 7 yıllık uzak mesafe ilişkim olmuştu. Onda da başlarda aşırı utanıyordum ama onunla sevgiliydik öncesinde bir arkadaşlık ilişkimiz olmadı. Buna aşırı gıcık oluyordum ve arkasından da baya salladım yani. O da benim arkamdan çok konuştu. Şimdi napcam bende bilmiyorum
18 Yorumla
Soran6 ayHajaja senin işinde biraz zor ama şöyle düşün yan yana gelip arkadaş olarak da olsa tanışma fırsatınız olmuş bu iyi bence
- 6 ay
İkinizin de ilk ilişkisi sanırım
Soran6 ay@Şekerkizzz20 benim ilk ama onun daha önceden ilişkileri olmuş
- 6 ay
Böyle ilk ilişkisi olan kızlarımızdan kaldı mı ya yaş kaç senin
Soran6 ay@Şekerkizzz20 19
- 6 ay
Var mı senin gibi ilişkisi olmayan hala ya yurttaki kızlar sürekli benle erkek arkadaşı hakkında konuştuğu için gına geldi tamam benim de erkek arkadaşım oldu ben de erkek arkadaşımla birliktelik yaşadım gizlemiyorum da artık ilişkisi olmamış biriyle de bu yüzden dertleşmek istiyorum nedense
- 6 ay
Senin gibi kısmı yanlış oldu siliyorum
Soran6 ay@Şekerkizzz20 bence çok nadir de olsa vardır ya
En İyi Cevaplar
6 ayÖncelikle kendin olman çok önemli. Rol yapmaya ya da farklı davranmaya çalışırsan hem sen yorulursun hem de karşındaki gerçek seni göremez. Doğal olmak, rahat ve samimi davranmak demek; gülümse, sohbeti akışına bırak ve kendini kasma. İlk buluşmalar biraz garip geçebilir, ama kendin oldukça ortam da rahatlar ve aranızdaki bağ daha doğal gelişir
11 Yorumla
Soran6 ayUmarım her şey güzel olur ya
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Uzak mesafe ilişkisi ne kadar sürerse sürsün yüksek ihtimal ile hüsran ile sonuçlanan bir tiptir daha önce resim ya da görüntülü görüşme yapmadıysan günümüzde ciddi şekilde tehlikeli bir tercih halka açık kalabalık bir yerde görüş ve asla baş başa kalacağınız hiç bir yere gitme...
40 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
6 ay8 ay hiç görüşmeden, hiç buluşmadan. Sadece resim görüp, konuşup, okadar süre konuşmak bana göre değil. Ayrıca zaman kaybı. Adam bence boş adam. Çevresinde kızlar olsaydı 8 ay seninle vakit kaybetmezdi 😅 belki de saman altından su yürüttü bilemezsin
610 Yorumla- 6 ay
İyice boş yapmışsın
- 6 ay
ne alaka ya o zaman ilişkisi olanındamı çevresinde kız yok
Soran6 ayÇevresinde çok kız var dı önceden ama sonradan tüm bağını kesti onlarla ayrıca pardon da niye vakit kaybediyor anlamadım ideal ve kusursuz ilişki sürekli birbirine temas etmek her an dip dibe olmak bunlar olunca her şey mükemmel mi oluyor?
- 6 ay
Herkes bir degil seven sadece beden değil zihindir
- 6 ay
Bırakın şunu ya herkesi kendi gibi sanıyor
- 6 ay
Emreye katılıyorum
Soran6 ay@Huzurluhuzursuzz ne konuda
- 6 ay
@intikam_vakti bence haklı 8 ay boyunca Kizin yanina niye gelmemiş mesela
- 6 ay
Zorunuza ne gitti anlamadım. Ben orada yorumda dedim ki. 8 ay hiç görüşmeden sadece telefonla ilişki. Bana göre değil dedim. Dikkat ederseniz, bana göre. İfadesini kullandim. Sizi ne bağladı anlamadim. Ve sonra dedim ki. 8 aydır senle sanaldan takılıyorsa. Hiç yanına gelmeden seni görmeden, ya saman altından su yürütüyor, ya da çevresinde kız bulan, sevgili bulabilen birisi değil dedim. Çevresinde kızlar tarafından begenilseydi, sanal. Iliskiler yerine reel. Iliskileri. Tercih ederdi. Birini sirf internetten 8 ay gibi süre sohbet etmek sıkıcı değil mi? İnsan özler, sevişmek ister, falan filan. Neden reelden birini bulup, onunla reelde biseyler yaşamak
Belki cinsellik yaşamak. Belki elini tutmak. Belki yanında birlikte gülmek varken. Telefondan 8 ay vakit kaybetsin? Sen dedin ki çevresinde çok kız vardı, hepsini engelledi. Seni bu kadar özel yapan ne? 8 ayda millet evlenirken, veya nisanlanirken, ailesiyle tanışırken, sadece sanal 8 ay sürmesi normal değil. Saman altından su yürütüyor olabilir dedim. Iki ihtimal var dedim. Gizliden ne yaptığını bilemezsin 8 ayda. 24 saat dibinde değilsin. Senle. Konuşmadığında kiminle. Konuşuyor ne yapiyor bilemezsin. Belki de bir diğer ihtimal. Evli çıkabilme ihtimali 😅😆😃 adam ileride ben evliyim derse ne diyceksin? Millet yanındaki sevgilisi evli çıkıyor senin 8 aydır mesajlastigin ne çıkar 😅 - 6 ay
@intikam_vakti ne zamandır uygulamada değildim. O yüzden yorumları şimdi gördüm. Şimdi cevab verdim 😅 bu arada 5 gün geçmiş. İlişkinin şimdiki durumunu merak ediyorum. Devam mı, tamam mi? Ayrica hakaret ve küfür dolu yorumunu silicem. Ben kimseye hakaret etmeden düşüncemi yazdım. Sizde hakaret etmeden düşüncenizi yazabilirsiniz. Ayrıca yaşça büyüğümdur belki. Insanlara biraz saygı duyun. Yorumu şimdi görebileceği ihtimalini düşünün. Düşünme özürlüsü olmayin. Bunu düşünecek kadar beyin yok ozaman sende. Al bende sana hak ettiğin yorumu yazdım. Daha ağır yazardım da site kuralları ihlâli yapmak istemiyorum. Istersen mesaj kutuna küfür dolu yazarım açarsan
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
6 ay
Vay içini kelebekler kaplamış olmalı, değil mi? 😊 İlk buluşmanız gerçekten unutulmaz bir an olacak ve bu heyecan tamamen normal. Sekiz ayın sonunda buluştuğunuzda en önemlisi doğal ve samimi olman. Zaten yazışarak, konuşarak harika bir bağ kurmuşsunuz. Şimdi bunu yüz yüze hissetme sırası!
Ona karşı açık ol, duygularını paylaş ve ne hissettiğini söylemekten çekinme. İlk anda biraz utangaç hissedebilirsiniz ama birbirinizi gördükçe o anlar hemen tatlı bir rahatlığa dönüşür. Sonbahar havasını düşün, belki güzel bir parkta yaprakların arasında romantik bir yürüyüş planlayabilirsiniz? 🍂💛 O anları daha da unutulmaz kılar!
Sence ilk buluşmanızda ne yapmak daha güzel olurdu? Biraz detay paylaş, birlikte plan yapalım! 😘00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
43Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Bu heyecan çok normal, hatta sağlıklı; aylarca birini zihninde tanıyıp ilk kez yüz yüze gelmek insanı ister istemez geriyor. En önemli şey rol yapmamak. Mesajlarda nasılsan, sesli konuşmalarda nasılsan öyle ol. İlk buluşmada “mükemmel olayım” baskısı yerine uyumu gözlemle. Sarılma, temas, sessizlik… Hepsi zamanla doğal yerine oturur, zorlamaya gerek yok. İlk gün çok büyük planlar yapmaktansa yürüyüş, kahve, sakin bir yemek gibi konuşmaya alan açan şeyler seçmek iyi olur. Bir de şunu bil: Yüz yüze kimya, uzaktan çok farklı olabilir ve bu kimseyi suçlu yapmaz. Kendini rahat hissetmediğin bir anda bunu bastırma, hislerini not et. Amacın etkilemek değil, gerçekten iyi hissedip hissetmediğini anlamak olsun. Bu yaklaşım hem seni korur hem ilişkiyi sağlıklı bir zemine taşır.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBir erkek 8 ay bir kızı görmeden imkansız yapamaz. Yüksek ihtimal başka birisi vardır kendi şehrinde sana belli etmiyordur ya da asosyaldir asla sekmez bu durum kendinizi kandırmaya devam etmek istemiyorsanız buluştuktan sonra 2 haftada bir yanıma gel uzaktan ilişki sürdüremem diyin. Tecrübe konuşuyor
22 Yorumla- 6 ay
O sizin kendinize hakim olamayaşınızdır isteyen bekler uzakta olsa imkansızda olsa seven bahanelerin arkasına sığınmaz uzaklık dediğin şey ne ki sen onu sevdikten sonra her şey insanın karakterinde bitiyo siz öylesiniz diye diğer insanları öyle tanımlandırmayın
Cevap sahibi6 ay@sadecebuket ben ne alaka kardeşim... Erkek fıtratından bahsediyorum size 8 ay neden kızı görmüyor bekleme sebebi ne? Kız üniversite de okuyor erkek çok rahat gider gelir çalışıyorsa bırakın şu bahaneleri dram duygu dolu sözleri lütfen az uyanık olun. Kızı boştan yere oyalamasın diye söyledim.
Uzak mesafe zaman kaybı huyunu suyunu bilmeden hayal kırıklığına uğrama sonra sosyal medyada her şey göründüğü gibi değil ne yazık ki
60 YorumlaUzak mesafe ilişkisini tavsiye etmem bir arada olmalısınız sen burada o orada öyle ilişki mi olur onun orada ne yaptığını bile tam bilmeyeceksin
00 Yorumla
6 ayBu durumu bende yaşadım ne isen o ol karakteri ni değiştirme doğal ol ne isen öyle ol dikkatli ol hareketlerini izle yaptığı herşeyi kafanda not al ilk buluşmadan Sonra her şey değişir hislerin sevgin artacak hele ki buluşmadan sonra ki bir kaç gün çok kötü olacaksın sürekli görme isteği ve keşke hep yanımda olsaydı cümlesi varya
00 Yorumla8 ay uzun bir süre birbirinize pek çok şey anlatmışsınızdır ama genede yaşayıp öğrenmiş biri olarak sakın üstüne çok düşme. o istesin, senin yanında durmak istesin, seninle birşeyler yapmak için çaba göstersin. Tersine bunu sen yaparsan bir taraf kalkabilir. konuştuğun kişinin karakteri iyi de olabilir kendini çok geri çekme ama dediğim gibi sakın çok ilgi veren olma yoksa sonrasında pişman olabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayonun yerine yakin yap bak ben uzak mesafe 1.5 yil yaptim ama yakin yaptim ne kadar cok sevsemde etsemde karşi beni sevsde etsede maks 2 ay 3 ay ancak ilişki yaptim valahi bu işte bi terslik var uzak mesafe daha uzun suruyor bende anlamadim gitti
11 Yorumla
Soran6 ayBen nasıl yakın yapım ha diyince olan bişey değil ve ben sırf uzak diye de ondan başka biriyle olmak istemiyorum
6 ayÖzgüvenli ve kendinden emin davran gerisi yeter
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
6 ay1 hafta sürmeyecek ilişkilerin 8 ay sürmesi durumuna uzak mesafe ilişkisi denir
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
6 ay8 ay çok uzun bir süre artık onu çok iyi tanıyorsundur, o da seni. Kendin ol, başka bir şey yapmana gerek yok. Gerisi gelir.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Her zaman davrandığın gibi davran uzak mesafeden yürütürken nasıl konuşuyorsan nasıl bir tavır takiniyorsan aynen öyle devam et
00 Yorumla
6 ayBakalım inşallah bizde yılbaşında buluşacağız ilk kez bakalım 😊
02 Yorumla
Soran6 ayYaa güzel geçer umarım sizin için her şey
- 6 ay
Sağolun bakalım inşallah güzel bi iki gün geçireceğiz çok sabırsız ve heyecanlıyım 😊
6 ayYani bu kadar süre sonra görüşmek bana yanlış geliyor. Ya birbirinizi beğenmezseniz ne olacak
11 Yorumla
Soran6 ayÇoğu kişiye yanlış geliyo bana da ilk zamanlar da yanlış geliyodu ama şu an durum ortada
Aşk İlişkileri konusunda 580 cevap paylaştı. İnşallah iyi birisidir de hayal kırıklığına uğramazsin inşallah
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı. Sevgilinize nasıl davranacağınızı da elaleme sormayın artık ya bu kadar mı özgüvensizsiniz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Seni olabildiğince sıkıştıracak buna hazırsın dimi? :)
04 Yorumla
Soran6 ayDeğilim
Soran6 ayNe yapcam ki bilmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 494 cevap paylaştı.
6 ayOnun sendeki önemi duygusu nasıl bir hisdeyse artık..
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
6 ayOtur bir cafede konuşma ve iletişim şekline bak. Çiçeksiz gelirse tüm kapıları kapat
01 Yorumla- 6 ay
Ne alaka adı konmamış ilişkiye yüz göz olunmamış birine durduk yere çiçek?
Gizli Üye(25-29)6 ayUzaktan uzağa meşk ediyorsunuz yani. Sorması ayıp neler soylüyorsunuz birbirine uzaktan uzağa?
01 Yorumla
Soran6 ayBilmem ne söyleyebiliriz mesela insanlar nasıl normal bir şekilde sohbet ediyorsa bizde öyle konuşuyoruz
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Oba bulunduğun ilin güzel yerlerini gezdir hafiften birseyler yaşat
00 Yorumla
6 ayUzaktan geldin diye beni s kemezsin yazılı kazakla çık karşısına 😃
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayAdamın k*şıp bcmeyecegi ne malum Allah korusun ya senide duymayalim nasıl guvenirsin ki saf olma
10 Yorumla
6 ayİlk gördüğünde beğenmediysen sadece elini tut merhaba de o anlar ha telefondaki gibiysr ve beğendiysen sarılabilirsin ve evdemi dışardamı söyle ona göre cevap yazacam
02 Yorumla
Soran6 ayDışarı da
- 6 ay
tamam ve dediğim gibi beğenmeyecek olursan onu kafeye falan götürme öyle bir bankta falan otur sonra hoş geldin beş geldin sonra o soru gelir nasıl telefomda gördüğün gibimiyim diyecek der demez diyeceksinki knk şu an acayip hayal kırıklığı yaşadım de o anlar ha beğendiysen kafe ye götür falan filan gerisi sende işte
Gizli Üye(18-24)6 ayDaha önce hiç buluşmadınız ama sevgilisiniz. p
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBaştan çıkar yatağa at kimin patron oldugunu görsün
01 Yorumla
Cevap sahibi6 ayNeyse ciddi cevap veriyim. Doğal davransan yeterli doğal hâlinle sevmiyorsa zaten ona yapacak bir şey yok aşık olmasını kendin gibi davranacaksın
Gizli Üye(36-45)6 ayHer zaman olduğun gibi, nasılı mı var bu işin
00 Yorumlauzun süre konuştuğunuz için rahat olacaksın zaten ama ilk anda heyecan normal
20 Yorumla
6 ayAynısını yaşadım 8 ay görüntülü konuştunuz mu zaten samimi olmuşsunuzdur
02 Yorumla
Soran6 ayPeki nasıl oldu yani ilk buluşma falan
- 6 ay
Çok özlem hasret birikmiş bi andı
3 yıl uzak mesafe yaşadım rahat ol 8 ay konuşmuşsunuz zaten samimi davran
02 Yorumla
Soran6 ayPeki nasıl istediğiniz zaman yan yana gelebiliyomuydunuz ve üç yıl baya uzun bir süre ben ilişkimi nasıl ayakta tutabilirim tavsiyen var mı
Bilmediğin şey tam olarak ne nasıl bir ortamda görüşeceksiniz ne kadar vakit geçireceksiniz
06 Yorumla
Soran6 ayYa şey bi dört beş günlüğüne gelcek dışarıda kalabalık mekanlar da görüşürüz diye düşündüm
Soran6 ayYa üniversite okuduğum için yurttayım şu an burada bi otel var gelirse orada kalmayı planlıyo
Soran6 ayÇağırmaz ya
Eeee sen naneyi yemedin mi uzak ilişki yaparak bsjrkrjfbf
10 Yorumla
6 ayOturduğun şehirde ki erkeklerin köküne kıran mı girdi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aySosyal medya uzak mesafe ilişkisi tamamen fiyasko ile sonuçlanır. Öyle bı hata yaptım çok korkunc bı deneyimdi..
00 Yorumlaİşin zor o zaman emin ol
02 Yorumla
Soran6 ayYa en azından onun önceden tecrübesi var da benim ilk yani biraz heyecan korku var
Beklentisi ne onu ogrenmek lazim kanka
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Tabiki de olduğun gibi da
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
6 ayAçık alanda mı kapalı alanda mı?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
6 ayGörüntülü olarak görüşmediniz mi hiç?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
6 ayDoğal olun.
(Başka bir şeye gerek yok.)00 Yorumla
6 ayİçinden geldiği gibi
00 YorumlaDoğal davran. Kendin ol. Basit.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 aykendin ol doğal ol
00 Yorumla
6 ayİçinden geldiği gibi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
6 ayGüzel bir yemek ve sohbet
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayHiç görüşme olmadı mı
04 Yorumla
Soran6 ayOlmadı
Cevap sahibi6 ayİlk defa arabada yalnız mı buluşuyor sunyz
Soran6 ayYok araba da değil dışarıda buluşcaz
Cevap sahibi6 ayO zaman niye korkuyor sun ki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
6 ayDoğal davran
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayRahat davran çok heyecanlı olduğunu hissettirme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayCinsellik olacak mı öncelikle ve yaşlar kaçtı?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayOlduğun gibi davran.
00 Yorumla
6 ayNerden tanistiniz KS soruyordan mi
02 Yorumla
Soran6 ayHayır
- 6 ay
Nerden
Değişik şeyler oluyor
06 Yorumla
Soran6 ayNasıl değişik
Soran6 ayAnladım da noluyo yani
Soran6 ayHayır
- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 6 ayDogal
00 Yorumla nasil anlastinizki ne zamandir berabersiniz
00 YorumlaDoğal olman gerekiyor
00 Yorumla
6 ayİnsan gibi normal
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
6 ayDoğal davran
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
6 ayOlduğun gibi davran
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 614 cevap paylaştı. Çok zor bir durum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Doğal ol
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 367 cevap paylaştı.
6 ayçekingen
00 Yorumla - Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Uzak mesafe ilişki yaşadığım sevgilimle aylar sonra ilk kez buluşacağız. Nasıl davranmam gerek?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer