Çekici
İtici
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.

, Giyen kişi için rahat ve pratik bir tercih. Ayrıten birçok kız giydiği için sempatik görünüyor.
Sapyoseksüel bir erkek olarak fiziğiyle kendini göstermeye çalışan kızlara yani toplumda kendini bu şekilde öne çıkarmayı seçmiş kızlara cidden acıyorum.
Mesele tamamen zihnen olgunluk olduğu için, yani benim açimdan kafamı çevirip bakasım gelmiyo.
La zaten güzel olmanız için bunlara gerek yok, mesele sohbetiniz hisleri geçirebilmeniz. Zaten o tür bir erkek sizi kaybetmez.
Karaktere göre değişir fizik önemli değil
Dürüst olsalar itici derler ama ne onur ne gurur kalmış. Kızı düşüreyim de nasıl düşerse düşsün mantığı hakim.. Kız "Ben hayat kadını" dese... "çok haklısın aşkım" diyecek rezil abazan dolu! ( Neden hayat kadını olmak zorunda kaldı? Detayları umursamayarak! Hikayesiyle ilgilenmeyerek )
Bazı kızlar bilerek, erkekleri tahrik edip sonrasında suça teşvik edip ondan faydalanmak için öyle giyinbiliyor; ama bence öyle bir niyeti olmayan kişiler istedikleri gibi giyinebilirler.
Algı güzel şeylere odaklanır hep ve bu da görsel algı olarak karşıdan görüldüğünde hemen ona odaklanmamızı sağlıyor normal olarak. Görsel algı çok başka bir şey.
Birbirinden görüp yaşayanların bence moda ile uzaktan yakından alakalarınin olduğunu düşünmüyorum.
Oyuzden itici geliyor.
İnsanın bir özeli de olmalı bence.
O şekilde giyinenler vücuda yakışmasına göre üçe ayrılır:
🔥 veya 👍🏻veya 🤮
Ne giyeceğinizi başkalarının üzerindeki duruşuna göre seçmeyin, gerisi 👍🏻
Bugünlerde moda oldu herhalde. Çok görmeye başladım. Ben çok yakıştırıyorum. Ayrı bir hava veriyor.
Hepsi çok tatlı, çok güzel. "itici buluyorum" diyeb erkeklerşn alayı aşağılık yalancıdır. Netim bu konuda.
Artık itici yahu şu moda bitsin yüksek bel vardı bi ara göbek kapatıcı şimdi tam tersi bakalım yakında ne çıkacak
Valla estetik karın çizgileri oblikler falan belli olursa çok seksi oluyor ama helva gibi göbegi olup crop giyen kızlara çok gülüyorum
Bazen merak ediyorum tamam iyi güzel nefse hoş geliyor ama
Acaba bu şekilde giyinenler ne hissediyor? Mesal nasıl bir duygu
G. otu, bacagi acik, a. minin dudaklari belli. Yolda sevisen cok kadin var. Artik bitti.
bir şey diyemem o anki manzara görğnüşe göre belirlerim ama genelde hiç dikkatimi bile çekmiyor
Artık hiçbirisi umrumda değil, değiştim ben. Sadece onu istiyorum..
Göbeği estetik ve inceyse güzel gözüküyor yalan yok djs
Dinden kadını çıkarsak din kalmaz , siyasetten dini çıkarsak siyaset kalmaz öyle bir konu bu.
Göbekten göbeğe değişir 😅 kimin giydiği önemli, sen giyiyor musun
günümüz de sık karşılaşılan bir profil tipi alıştı insanlar
Bugün göbeğini açan yarın başka biyerini açabilir diye düşünüyorum
Bunun içine südyen giyilmez yalnız çoğu bunun farkında değil 😁😀
Sallanan bir gobegi yoksa guzel. Ama koca göbeği olanlar giymesin abi
Govegi olanlar da igrenc duruyor ama zayiflarda iyi
Çok itici oluyor
Dileyen dilediğini giymeli kardeşim.
Bana çekici gelmiyor açıkçası
Kıllı göbekleri görmek haricinde iyi
özgürlük anayasal bir haktır
Herkes istediği gibi giyenebilir
Artık çoğu öyle giyiniyor
Göbeği büyük olan kızlara gitmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?