Olmuyo olmuyo olmuyo, Crop sort giymedigim icin kombinlerim hos durmuyo. Şortsuz ve cropsuz guzel kombin olabilir mi?

ne ust taraftan nede alt taraftan acik biyerim olmadigi icin kombinlerimi begenmiyorum. Neden.

Erkekler sizce acikta biyerin olmamasi kotu mu işim oldugunda ya da evlenirsem giyicem şu an babamla ugrasmak istemiyorum. İstesem diretir giyerimde bide disardan kotu algilanmak istemiyorum

Bunun altina pant giysem kotu durur
Bunun altina pant giysem kotu durur
bunun altina pant giysem huc guzel durmaz
bunun altina pant giysem huc guzel durmaz
Bu ceket pant giyilse erkek gibi durur
Bu ceket pant giyilse erkek gibi durur
gomlegin onunu iliklese buda kotu durur
gomlegin onunu iliklese buda kotu durur
gomlegi iliklese kotu durur
gomlegi iliklese kotu durur
kisa etek giymese guzel durmaz
kisa etek giymese guzel durmaz
Olmuyo olmuyo olmuyo, Crop sort giymedigim icin kombinlerim hos durmuyo. Şortsuz ve cropsuz guzel kombin olabilir mi?
Cevapla