Bir arkadaşımın doğum günü partisine giderken, kombinimi ceketle tamamladım ama tabi ceket her kadının dolabında olmuyor, olsa da çok kombinlemiyor. Siz ceketi ne tarz kıyafetlerle eşleştiriyorsunuz?
Ceket giymeyi sever misiniz? Siz ceketi nasıl kombinliyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gömlek, ceket, takım elbise.. gözümün göresi yok. Giyenlerde aşırı itici geliyor. Kendim giyinmekten bahsetmiyorum bile.
Kesinlikle bence kadınlara çok yakışıyor mutlaka aksesuar niyetine kullanılmalı. :)
Ben de karşıyaka da yaşıyorum ama nasıl olurda sizi hiç görmem😭
bilemiyorum artik
Sen şimdi mavişehir'de oturuyorsundur da
adres de vereyim istersen
Hayır ya tabii ki onu da demek istemedim sadece semt olarak o bölgeyi tercih edeceğini düşündüğüm için söyledim
Bu arada ne iş yapıyorsun
Ceket iş ortamında çok güzel şıklık katıyor giyerim evet.
ben isyerinde cok giyen birisi deiglim
Ne iş yaptığına göre değişir tabi. Ben normal hayatta ceket giyen çok kadın görmedim
Evet giyerim genelde şık bir ceket saten bir bluzla
Göğüsler ne yapıyor böyle
Ceket gitmiyorum kadınsı geliyor bana
erkeksi demek istedin galiba
Yok kadınsı geliyor gerçekten 21 yaşındayım daha spor şeyler giyiyorum ben ama sana yakışmış güle güle giy
tesekkur ederim, ben de sık giymiyorum bazen üstümdekini kapatsin diye haha
Evet basic bir parçanın üstüne ceket ya da deri mont giyince havası değişiyor gerçekten
Profilimdeki gibi
o da tarz
Aynen ayağımda sence çorap var mı
Sevmem
neden?
Ceketli takımlara bayılıyorum. Pantolonlu olanlar
Ben severim
Memelerden bakamadım