İlla yobazlardan tepki almamak için çöpçü gibi giyinmek mi lazım, veya kara çarşaf mı giymek lazım, hatta direkt evden çıkmayalım🙄

İlla yobazlardan tepki almamak için çöpçü gibi giyinmek mi lazım, veya kara çarşaf mı giymek lazım, hatta direkt evden çıkmayalım🙄

Hayır, kapalı birisi de güzel giyinebilir ve güzel giyinmek suç değildir. Giyim tarzı, kişisel tercihlere ve değerlere bağlıdır. Kapalı giyim tarzını tercih eden bir kişi, kendi stilini yaratırken güzel ve şık olmak isteyebilir. Bu, bireyin özgür iradesine bağlı bir tercihtir ve herhangi bir suç veya kusur içermez. Herkesin kendi dini, kültürel veya kişisel inançlarına göre giyim tarzı farklılık gösterebilir. Bu nedenle, kapalı birisi güzel giyinmeyi istediğinde, kendi giyim tarzını oluşturmakta özgürdür ve kendi güzellik anlayışını ifade etmektedir. Güzel giyinmek, bir kişinin kendine güvenini artırabilir, kendini ifade etmesine yardımcı olabilir ve genel görünümüne özen göstermesini sağlayabilir. Kişisel stilinizi geliştirmek ve kendinizi iyi hissettiğiniz şekilde giyinmek size özgüven verebilir. Herkesin farklı tarzlara, tercihlere ve inançlara saygı göstermek önemlidir. Giyim tarzı, kişiliği yansıtabilir ve bir kişinin özgür iradesinin bir ifadesi olabilir. Bu nedenle, güzel giyinmek ve kendinizi ifade etmek sizin hakkınızdır ve suç bir durum değildir.
Sanki karışan varda, bunu kendine dert etmiş gibi soru açıyor, nasıl giyinmek istiyorsan tutan ve engelleyen yok. Biraz ego düşünmüş, birazda hava sonra bu yöntem gelmiş aklına. Milletin derdi kendine yeter işi gücü yok üç beş kuruşluk şeyleri düşünecek kıvamda değiller
Bakımlı ve şık olmak başka, dikkat çekmek başka şeyler. Tesettürün amacı dikkat çekmemektir. Son derece sade, temiz, vücut hatlarını belli etmeyen bütçene göre kaliteli kumaştan yapılmış kıyafetler bence tesettür için gayet uygun. Sosyal medyada görüyorum bazen hayran kalıyorum ama bazıları bunun bile dikkat çekmek güzel olmak olduğunu söyleyince çıldırıyorum ve " yamalı mı giyinelim anlamıyorum" diyorum. Bence böyle insanlara kulak asmamak lazım, Kuran da verilen ölçüye uyduğun takdirde sen sorumlu değilsin.
Tabi ki güzel giyinmek kapalı insanların da hakkı. Ben örtünmenin ne olduğunu bilmeyen ve hakkıyla taşıyamayan insanlara ters bakıyorum açıkçası. Bir bakıyorum tüm hatlar belli ama kafasında örtü var mesela. Tabi ki ona da diyecek bir şey yok ama komik ve abes bir durum misal. Fakat gayet güzel örtünen ve çok şık giyinen kapalı arkadaşlarım ve akrabalarım da var. Güzel giyinmek herkesin hakkı. Keyifli günler.
Cevap
21Cevap
Günümüzde tesettur bir "Moda" oldu artık. Kapalı biri olarak carsaflilara çöp demişsin aklınca ama asıl tesettur, yani dikkat çekmeyen tesettur onlarinki..
Nasıl giyiniyorsan giyin hesabını Allaha vereceksin ama tesetturdeki amaç dikkat cekmemek ya hani...
Ne alakası var bence gayet güzel giyinebilirler. Güzel renkler ve uygun kaliteli kumaşlarla gayet şık görünebilirler. Bazen dışarıda görüyorum çok beğeniyorum. Ama şalınızın ve kıyafetinizin renk uyumuna muhakkak dikkat edin bence en çok bu dikkat çekiyor. Uyumsuz renk ve desenler hiç güzel durmuyor.
Sen boş ver onlari. Tabiki bakimli olacaksin, insanin kendine dikkat etmesi, ozen gostermesi guzel bisey. Kimsenin kimseye karismaya hakki yok ayrica
Tabiki giyilebilir kapalı olmanın hakkını verip vücut hatlarını belli etmedikten sonra Bi sorun yok ama bazi kapalılar saçı aciklardan daha çekici dar giyiniyor hiç hoş olmuyor 😉
Kiöin ne söylediğini boş ver.
Nasıl mutlu ve rahatsan o şekilde giyin.
İnsanlar hep bulurlar, konuşucak bişeyler.
Her kadın güzel giyinebilir. Önemli olan senin giydiğin kıyafetler içinde kendini mutlu hissetmen.
gayet istediği gibi giyinir tesettürlü olup çok şık kadınlar var ki ben onlara hayranım mesela
Giyinir tabi, bakımlıda olabilir. Sen bakma onlara.
mesela esra rabia diye turbanlı model var o iyi gııyıyor!
Sen güzelsin ve normaldin bence bazıları çok anormal absürt
Ne alaka kimi kapalılar çok güzel giyiniyor ama dinen uygun değilmiş öyle
Tabi ki giyebilir kimse kimseye karışmasın kişi kendinden sorumludur
Ben çok görüyorum şık giyinenini özellikle beyaz giyinen var geneline çok yakışıyor.
İsteyen istediğini giyer. Herkes kendinden sorumludur.
Kapalılarda insan tabiki güzel giyinebilir farklı kalıba sokmak isteyenler insan değil bence..
kesinlikle katılmıyorum bu zamanda kapalı olmak zorlaştı hem maddi hem manevi olaraktan. Ama dışarda bazen görüyorum o kadar güzel giyinenler var ki. İlla bir yerleri açmakla güzel olunacak diye bir şey yok ☺️🙏
Ne alakası varya cidden ne tür yobaz insanlar var ya?
Tesettürün amacı erkeklerin ilgisini çekmemek için. Temiz giyime bilirsin ama ilgi çekici olunca bir anlamı olmuyor
çok güzel bakımlı şık giyinen kapalı kızlar çok var
Sende yobazsın sanırım. sanane millet ne giyinir giyinir
Kesinlikle katılıyorum ama bu birazda kişinin çevresiyle alakalı özellikle aile baskısı
Kapalı kızlara hayranım mümkünse onlar beni bulsun ya
Gayet guzel giyilebilir kimse karisamaz
@crvena10 rahatsiz etmedin anlarim kendimce
Başında örtü olup her tarafı açık olanlar komik sadece resimde gayet güzel normal
Hacim tayt giyen türbanli bacilara kiziyoruz biz.
Giyinir tabi ve giyinmeli
Isteyen istediģini giyer
Balkon neyine yetmiyor knk
Giyinebilir neden giyinmesin
Güzel giyiniyosun bana göre değil ama
Yuh bu ne ya yazıklar olsun olmaz olsun
Seninki yakışmış kapalı açık rüküş olmuyor.
Hayır canım neden suç olsun ne alaka
Asıl güzellik kapalılarda
amaci kapali olmaksa tabiki bircok tarz var
Maşallah kardeşim
Yoo giyinir
Uf yandı buralar… 😏😛😅
Yokkk
Ne ilgisi var acaba
Kaç kilosun abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?