

Mavi resmen huzur 💙💙Kenarlarındaki detaylar ise çiçek detayları ve inci görünümüyle süslemek istedim. Spor tulumlarımla gayet güzel bir kombin olur 😊Kağıt iple örmek zor olsa bile biz istersek herşeyi başarırız. Yeter ki o azim olsun 🌹


Mavi resmen huzur 💙💙Kenarlarındaki detaylar ise çiçek detayları ve inci görünümüyle süslemek istedim. Spor tulumlarımla gayet güzel bir kombin olur 😊Kağıt iple örmek zor olsa bile biz istersek herşeyi başarırız. Yeter ki o azim olsun 🌹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Tam yaz plaj şapkası bence cok otantik
Çok güzel olmuş abla ellerine sağlık harika yapıyorsun gerçekten de :)
Teşekkür ederim kardeşim 😊💙tasarım çıkışlı olduğum için biraz bunları yansıtmak adına
Rica ederim abla çok yeteneklisin rengi de çok iyi olmuş 😊🌹
💙💙💙
Çok güzel olmuş elinize sağlık. Ben örmedim ama daha geçen hafta bir arkadaşım bana şapkasını ördü bayıldım :D
Teşekkür ederim 🌹
Çok güzel olmuş emeğine sağlık.. Püfür püfür yazın giymelik özellikle naif ve Jean degılde elbıse tercıh eden kadınlara yakıstırıyorum..
Teşekkür ederim 😊🌹💙Saks mavisi tulumumla kombin olarak düşünmüştüm vs. Tamamen mavilendik misali.
Rica ederim mavi denizin ve gökyüzünün rengi güzeldir insanın içini açar
Huzur da verdiğinden
Çok güzel olmuş eline sağlık. Marifetli kadınsın.
Teşekkür ederim 😊💙Tasarımcı ruhu biraz devreye girince
Ablam en fazla yırtık sökük dikebiliom ondada dikişler belli oluyor 😂 Eline sağlık
Teşekkür ederim kardeşim 😊🌹💙Sende yazılım konusunda uzmansın ne mutlu ki
Kağıt ip ilk kez görüyorum. Güzel oldu güle güle kullan. Şapka çok severim.
Teşekkür ederim 😊🌹💙
çok güzel görünüyor harika bir güneş şapkası eline sağlık :)
Teşekkür ederim 😊
rica ederiim :)
Ba-yıl-dım! O renk en sevdiğim renktir zaten. İçim açıldı 😊👍🏻👍🏻🧿
Mavi huzur verir misali 💙💙
Dinlendirici bir renk.
Tasarimcisin..
Teveccühünüz 😊
Gercekten :)
Güzel olmuş eline sağlık.
Teşekkür ederim, 😊
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Teşekkür ederim, 😊
Kendinle gurur duymalısin
Teşekkür ederim 😊
ayy çok güzel görünüyor :))
Teşekkür ederim 🌹💙
güzel olmuş, baya emek var eline sağlık
Teşekkür ederim 😊💙
rica ederim 🌸
Çok fazla emek verilmiş, emeğinize sağlık
Teşekkür ederim 😊😊Karşıyaka sahilinde giyeceğim günlerde gelecek inşallah
Çok güzel olmuş
Teşekkür ederim 😊💙
asiri guzel , renk tarz olarak cok begendim🥹
Teşekkür ederim 😊🌹Genellikle klasik fiyonklu yapardım ama bu sefer biraz değişiklik olsun istedim 😊
çok güzel olmuş eline sağlık güle güle kullan
Teşekkür ederim, 😊
Çok güzel olmuş eline sağlık
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim..
Çok güzel olmuş.
Teşekkür ederim 😊
Çok güzel olmuş. Eline sağlık.
Teşekkür ederim 😊
Güzel olmuş elinize sağlık
Teşekkür ederim 😊
Rica edrim
Cok gudel
Teşekkür ederim 😊
Çok güzel olmuş ya💙
Teşekkür ederim 🌹💙
Rica ederim 🦋
Eline sağlık hocam.
Teşekkür ederim arkadaşım 😊💙
Rica ederim hocam 😊
Normal
Iyii