Güncellemeler
+1 yıl
Evde olacak bu arada
Ya da öneriniz var mı

Şöyle bir şey iyi mi
Ya da

Su var çok kararsızım kızlar sizce nasıl bir şey almalıyım şimdi çok abartı olmasın kendim nisanlaniyormus gibi ama çok özensiz de olmasın onun giyeceğini de bilmediğim için bilemedim jdjd başka öneri varsa alabilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
birincisini al
Yeşil... diğeri ne öyle ya çiftliğe mi gidiyon düğüne mi.
Düğün değil kız kız isteme ve nişan sadece evde olacak
Pembe daha sevimli duruyor. Hem her zaman giyebileceğiniz bir elbise.
ikisini alamiyormusun ki? al ikisinide kafana göre giyersin :D
Şu güzel gibi ama tercih senin
Üstteki petrol yeşili güzel…
Ikisi de değil canim...
bir sen evde kaldın kız herkes evleniyor
yeşil daha iyi.
1 daha güzel
Olur demi bu elbise Nisan ve kız isteme evde olacak
Tabi olur çok güzel bir elbise
Peki saç nasıl olmalı ya da ayakkabi
Düz veya biraz dalgalı saç olur hafif makyaj olsun kısa kuyruklu eyeliner pembe alik lipgloss olur şeftali tonu pembesi çok güzel gider
Pembüş
Siyah iyidir
Yeşil daha iyi
ilki bence
İkinci
ikincisi iyi
Evett
Birinci bence