Kız kardeşimin kınası için bu abiyeyi aldım, çok mu abartı?

Kız kardeşimin kınası için bu abiyeyi aldım, çok mu abartı?
Kız kardeşimin kınası için bu abiyeyi aldım, çok mu abartı?

Enişteniz üst kısmı çok açık buldu 🤦‍♀️😵‍💫

Güncellemeler
+1 yıl
Ben beğendim bayıldım hatta
Güncellemeler
+1 yıl
Kalbimin sahibi ile kavga ettik üst kısmı açıkmış mini elbise giyme kararı verdim 🤦‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Kız kardeşimin kınası için bu abiyeyi aldım, çok mu abartı?
Cevapla