Bugün kız gördüm boxer giyinmiş geziyor.
Boxerida kıvırmış popo yanağı ortada olsun diye.
Buna kim ilgi gösterir erkekler..
Yani erkekler olmasa kızlar böyle giyinmeye kendini zorlamazdı bence.
Daha normal giyinirdi haksız mıyım
Bugün kız gördüm boxer giyinmiş geziyor.
Boxerida kıvırmış popo yanağı ortada olsun diye.
Buna kim ilgi gösterir erkekler..
Yani erkekler olmasa kızlar böyle giyinmeye kendini zorlamazdı bence.
Daha normal giyinirdi haksız mıyım
Kadınlar kendilerini erkeklere göstermek için şort, tayt, crop vs giyiyor değiller birader. Öyle olsa giyimi nedeniyle kendisine ilgi gösteren her erkeğe kapı açarlardı.
Cevap
4Cevap
Yine giyerlerdi.. dekolteli giyinen çoğu kadın erkeklerden çok kendi hem cinslerine gösteriş yapmak için öyle giyiniyor
Hahaha siz erkekler kendinizi ne kadar önemli saniyorsunuz
Şimdi onlar boxer giyiyorsa bizim de boxer gitmemize karışmayacaklar yok öyle çifte standart.
Abi seni birazdan burada bir yicekler laflarıyla ufff yazdığına pişman olucan
erkekler olmasa daha açık ve rahat giyinirdik. mesela ben şahsen sütyen falan takmazdım
Öyle olsaydı kadınlar evde hiç şort giymezdi.
İlgi çekmek için ilgi orspuları çok
Erkek olmasa bişey gitmezdik😂
Giymezdik
Linc loading fgfgjjk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?