Erkekler olmasa kızlar açık giyinir miydi yine bu şekilde?

Bugün kız gördüm boxer giyinmiş geziyor.

Boxerida kıvırmış popo yanağı ortada olsun diye.

Buna kim ilgi gösterir erkekler..

Yani erkekler olmasa kızlar böyle giyinmeye kendini zorlamazdı bence.

Daha normal giyinirdi haksız mıyım

Erkekler olmasa kızlar açık giyinir miydi yine bu şekilde?
Cevapla