Tayt giyenleri kınadım başıma geldi kardeşimde tayt giyiyor dışarda çok pişmanım bence dışarda giyilmemeli diye düşünüyorum sizce?

Tayt hakkında çok kafamda dönen şeyler var (herkes bakıyor, rahat insanlara gore sıkınti yok ama ben rahat degilim kıskançım ve herkesin bakmasına fazlasıyla sinir oluyorum)

Tayt giyenleri kınadım başıma geldi kardeşimde tayt giyiyor dışarda çok pişmanım bence dışarda giyilmemeli diye düşünüyorum sizce?
Cevapla