AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
Gayet uyumlu ve güzel kıskançlık olabilir.
Teşekkürler çok sağ ol.
bir bitmediniz desem kızmazsın demi? :/
Kızarım tabi bende bjkliyim.
Saçımla kaşım uyumsuz mu peki?
yok yok uyumlu güzel ;) Ben senin kişiliğine ya da gözüne kaşına saçına laf etmedim sadece çok soruluyo ya ondan :)) Desene KARTALİÇE yim iye kızmıyorum oke ;) :)) (kızarsan da buz koy derdim ama kızarsın yine :D :D )
Stokta fazla buz yok :O :d :D (makara yapıyom bea :d )
Teşekkürler ama herkes dalga geçmiş. :(
Buna bende dahil :(
Amaç kaş değil ki :D memeleri görücüye çıkarmak :D
Peki kaşımla saçım nasıl sence?
Sacin kasın uyumlu ama sen edebe pek uyumlu degilsin , çekilebilirsin.
Wuuuwww
Bence iyi olmuş kaşınla saçın renk uyumu var yani
Teşekkürler :)
BOyalı civcivlere dönmüşsün..
Kaşımla saçımın uyumu nasıl sence?
Ben zaten ona demiştim bunu :D
Peki :(
bu kaş soranların meme gösterme hevesi ne boyle.
Kaşımla saçım uyumlu mu sence?
yok sana cevap
:)))
"yok sana cevap" 😃
Aşk olsun. Kaşımla saçımın uyumu nasıl sence?
:))))))) karpuz da kiriyor mu onlar?
Kimler?
Ben + verdim eksileyen kim bilmiyorum.
Çokta umrumda :) eksileyin ulennn beniiiiii
bence herşeyin uyumlu kafana takacak bişey yok
Teşekkürler. Ben + verdim eksileyen kim bilmiyorum.
boşver eksiyi kesin seni çekemeyenin biri vermiştir sıradan geçirmiş çünki
Kaşınla saçın nerde ki :)
Resim de açılmıyor mu?
Sen açmışın zaten :)
göğüslerde uyutsana beni kaşlarına o zaman karar vereyim
tatlım sen saç kaş hikaye göğüs göstermek için yapmışsın bunu Alakasız paylaşım.. İyi günler.
Saçımla kaşım nasıl sence?
SöyleMEME gerek var mı?
Saçım ve kaşım nasıl?
Kaşı bılmıyorum ama göğüslerin yakıyor :)))
Saçımla kaşım uyumlu mu?
bence güzel bir kızssın hatta cok guzel o yuzden kafanı oyle seylere takma bılmem sacımla kasım aynımı gozumun rengı felan takma her halınle guzelsın :))
Teşekkürler baya teşekkürler
Rica ederim... Ben sana itifat etmıyorum sadece gerceklerı soyluyorum :)
Saç ve kaş nerdeydi? :D
Resimde.
Saç, kaş ve GÖÖÖZLER gayet uyumlu :)
Teşekkürler
2 adet portakal alıp gideyim ben
Saçımla kaşım uyumsuz mu peki?
Onu bilemedim bak :D ama sağ portakal ve sol portakal çok uyumlu :D
Oldu :/
:) :)
kaşını gözünü bilmem ama göğüslerin çok güzel
Peki kaşımla saçım nasıl sence?
çok güzel ama ister istemez göz kaştan çok göğüslere iniyor
Gözlerdeki bant bir hayli ilgi çekici.
Teşekkürler. Nasıl peki?
Saçı kaşı geçte neyse tamam güzel :D
Teşekkürler sağ ol
saçlara kadar çıkamadım hala memelerdeyim mola vercem gözlerim yoruldu
Kaşım ve saçım nasıl
off sıkıcı
Ulan ağzınız ne çok sulanıyo alayınızın.
Fake anasını satayım, bu kadar akılsız olmayın, tumblrden çal, bide üstüne adres yaz.
Güldürmeyin insanı :))
Ara bakalım tumblrda bul fotoyu hesabımı kapatırım.
Shakira değil mi la bu. s :P
P kadar mı güzelim ya sağ ol.
Sensen eğer evet :)
Teşekkürler 😗
Gerçekten bu siteden biri misin sen?
Bence uyumlu , bu arada cok guzelsin :-)
Teşekkürler.
Ben teşekkür ederim eic seçtiğin için.
Memelere özgürlük, serbest birak onlari !
Kaşım ve saçım nasıl sence?
Ben + verdim eksileyen kim bilmiyorum.
Saçın olıyım okşa beni harikasın :D
Sağ ol ya harika yorum. Ben + verdim eksileyen kim bilmiyorum.
Sorun değil :D
Saçı bilmem ama memeler fena :)
Saçımla kaşım uyumsuz mu peki?
her türlü fenasın :)
Teşekkürler
Neyi sordun kasını mı goguslerini mi pek belli olmuyo da
Teşekkürler ama saçım ve kaşım
Dedigim gibi amacın sanki dpkkatleri baska yere cekmek istemek gibi en azından biyerlerininortseydin iyi olurdu
saç kaş gögüs çatal hep uyumlu
Teşekkürler sağ ol :)
Uyumlu kimsenin dediğini umursama.
Peki ama kaşımla saçımın uyumu nasıl sence?
Ben beğendim yani uyumlu bence
Sağ ol
Ne demek
Tuğçe ergişi gibi geldi bana daha çok?
O kim? Bilmiyorum :/
Kaşımla saçım uyumlu mu sence?
Göğüslerin daha çok ön plana çıkmış ;)
Saçımla kaşım uyumlu mu?
Evt muhteşem görünüyorsun ;)
Teşekkürler.
Rica ederim canım gerçekleri söylüyorum
Yine mi bu iri memeliler:d
Saçımla kaşım uyumlu mu?
Dikkat etmedim:d
Peki
Boyle sacma islerle gelmeyin *
Saçımla kaşım uyumlu mu?
Uyumlu
Teşekkürler
Oldukça uyumlu.. Zaten aynı renk değilmiler?
Teşekkürler öyle :)
pöh pöh dünyanın yedi harikasından biride sensin
Teşekkürler. Ben + verdim eksileyen kim bilmiyorum.
WoW sözün bittiği kadar olmuş sadece bakiyoruZ
Teşekkürler; )
Ama gerçekten helal olsun bravo
Teşekkürler
Göğüslerin güzel bence:))))
Teşekkürler
Peki kaşımla saçım nasıl sence?
Guzel bence gayet hoş evlensene benimle;))
hem saçın güzel hem de sen ;)
Teşekkürler :)
Her yerin uyumlu :) takma kafana
Teşekkürler :))
uyumuna sözüm yok saçın uzun (gersini biliyorsun)
Teşekkürler
tatlım kaşını gözünü mü sordun memelerini mi ben kaşın ve saçından çok memelerini görüyorum :)
Kaşım ve saçım
göremiyorum ki
göğüslerin herseye uyumluu valla :D
Peki kaşımla saçım nasıl sence?
güzel ya kim dedi uyumlu değil diye
Soru troll amaç göğüsleri sergilemek fotoğrafta fake zaten
Evet feyk paintte insan yaptım. Olmuş mu?
Senin fake anlayışın bu zaten "Durmak Yok yola devam" Yollu diyeceğim neyse..
Oldu sende devam et.
Neden başka kız neden :(
Nasıl anlamadım?
Resımdekı cıdden sen mısın
Evet. :(
Uyumlu gayet resım ıcın en azından kaş tonun sacını tam yakalamıs bence bıraz koyu olması daha güzel
Teşekkürler sağ ol.
kaş ne arar la bazarda
Saçımla kaşım uyumlu mu?
ha sen kaş diyorsun pardon dalmışım :)
Nasıl?
Meme
https://m.youtube.com/watch?v=uKP6UwR0taU pardon
Oldu. .
Uyumlu
Teşekkürler
bu videoyu seyretmelisin.
İzlemedim.
Neden
Canım istemedi.
Dalga geçiyor gibisin.
Bence izledin:) Bu arada+1 verdiin mi?+1 verecegini vadetmistin.
Dolaylı yoldan söylmk yerne direk göğüslerim nasıl diye sormalsn amacn o cnkü
Peki saçım ve kaşım nasıl sence?
Güzel uyumlu
Sizin gibiler yuzunden siteden sogudum. Bizde onem verip bakyoz.
Peki kaşımla saçım nasıl sence?
Bak işine.
Sütyen takmasaydın ölür müydün yani
Nasıl yani
Sacini kac numaraya boyadin? Ve hangi marka
Boyattım numarasını bilmiyorum kuaför işi.
Zaten annenle baban seni memelerini ilerde elin adamına, insanına gösteresin diye büyüttü dimi?
Saçımla kaşım uyumlu mu sence?
Değil maalesef çok çirkinsin 😂😂😂😂
Peki gizli
...
www.facebookkapakyapma.com/.../...di-resimleri.jpg
Peki kaşımla saçım nasıl sence?
bayan olduğum halde ilk baktığım yer göğüslerin maalesef...
Elinize ne geçiyor elalemin kızının orasını burasını millete göstermekle ! .
Peki sağ ol.
Sen de sağol benim niyetim kimseyi kırmak değil umarım gerçeği görürsünüz :)(:
Teşekkürler ;)
:))
kalçaları görmek isterdik:))
Saçımla kaşım uyumlu mu?
Gülüp geçiyo millet haberin olsun (göğüsler olunca kimse ciddiye almıyo)
Kaşımla saçım uyumlu mu sence?
memen çoksel
Saçımla kaşım uyumsuz mu peki?
onu göremedim canım ya
Maksadın saç, kaş değilmiş zaten. Gizli girip bir başkasının resmini koyman rezillik.
Öyle değil.
Bana verdiğin eksi (-) kendi kişiliğine verdiğin eksidir arkadaşım. Etik olmakta fayda var. Resim var ancak soran kişi gizli, bu nasıl bir tezat?
Çok inandırıcı değil, ben fikrimi beyan ettim ;)
Ben + verdim eksileyen kim bilmiyorum.