bi arkadasimla konusurken bi anda donup saclarin olmus dedi baya moralim bozuldu sizce cok mu yipranmis saclarim fotografi birakiyorum
bi arkadasimla konusurken bi anda donup saclarin olmus dedi baya moralim bozuldu sizce cok mu yipranmis saclarim fotografi birakiyorum
Eğer saçların çok yıprandıysa bakım yağları kullanabilirsin. Bu bakım yağları ile hem saçlarını beslemiş olursun. Yılan yağı, argan yağı veya hindistan cevizi yağı kullanabilirsin. Bu yağları saçlarını hem besler hemde uzamasına yardımcı olur. Birde yıpranan saçların var ise bu yağları kullanabilirsin. Ya da istersen bu maskeyi yapabilirsin. Saç kremi ve bebek yağı ile maske yapabilirsin

Hayır kanka. Fotonu niye indirmek zorunda bıraktın onu da anlamadım ama neyse 😄
normal olarak eklenmiyor cunku indirmeme gibi bir seceneginde vardi
İndirmeden göremedim fotoyu
Cevap
6Cevap
Cok guzel saclarinin rengi o kadarcık yipeanma olur guzel hanım
Attigin link te indirme secenegi oldugu icin telefona kaydediyor telefonumda kayitli kalmis muhtemelen resmin Şu an biecok telefonda olabilir istersen linki ya da soruyu kaldir
Yıpranmış keratin kullan
saclarim normalde kivircik bu yuzden keratin tercih edemiyorum
kullaniyorum fakat su an roaccutane kullandigim icin saclarim ekstra kuru
Biraz bakım yapılsa fena olmaz...
bakim yapiyorum ama boyamak ister istemez yipratiyor
Öyleyse bir süre boyaya ara versen iyi olur. En azından saçların biraz daha canlanana kadar...
Biraz yorulmuş gibiler ama yine de iyi duruyo
İndir dio
saçların güzel bana kalırsa
Evet yipranmis
Baya mahvolmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?