Yahu sütyen kopçası nedir abi! Niye bu kadar zor açılır?

Arkadaş 4-4-2 sisteminde kopça mı olurmuş? Bu nasıl bir defans anlayışıdır? Neden böyle şeyler yapıyorsunuz gelin şu konuyu konuşup halledelim rica ediyorum :)
Güncellemeler
+1 yıl
soruya cevap veren herkese teşekkür ediyorum. ne kadar gereksiz bir soru olduğunun görüyorum ki hemen hemen herkes farkında sadece gece gece biraz gülelim istedim bir kusurumuz olduysa affola..
Yahu sütyen kopçası nedir abi! Niye bu kadar zor açılır?
Cevapla