Koreli erkeklerin giyim tarzı = ben olurdum yüzde bir milyon. 😄
Alttaki görsellerdeki gibi bir giyim tarzım olurdu, mük mük mük! 😍 Ya sizin? 👻


Koreli erkeklerin giyim tarzı = ben olurdum yüzde bir milyon. 😄
Alttaki görsellerdeki gibi bir giyim tarzım olurdu, mük mük mük! 😍 Ya sizin? 👻


Ben sanırım crop giyerdim daha çok :D altında da pantolon veya mini etek. yani şimdi erkek olduğum için bunu kızmış gibi düşünemem ama işte herkesin bildiği klasik kıyafetleri tercih ederdim sanırım. ama bulunduğum bölge kötü bir yerse daha dikkatli olurdum tabi ki de. ya da mesela spor giyinmeye devam ederdim
Random giyinirdim tamamen ruh halime göre 😅 şu anda da öyle çünkü. Benimki ben hangi renk elbise giysem o renk gömlek giyiyor yanımdayken 🙈 erkeğin maksimum kombini böyle olmalı diyorum altına imzamı atıyorum 😂
Yaaa çok tatlı, çok şekerrr 😍
🥰
Baggy jean, oversize sweatshirt, oversize t-shirt, air force, converse ve bu kombinleri aksesuarlarla tamamlardım.


Harika 🤌
Kesinlikle şu şekildee spor giyime hayranım, giyinenleri de çok beğeniyorum

Katılıyorum. 😄
Cevap
12Cevap

Gizli saklı dizisinde şu adamın tarzına hayran kalıyordum
Siyah gömlek siyah t shirt siyah lakos siyah eşofman ve pantolon. Öhm şey gözümde canlandı aşırı seksii
Siyah çok başka gerçekten ya 😂
Benim giyim tarzı böyle bir şey olurdu
https://media. tenor. com/JuB1eRBeyKQAAAAM/feeling-cute-cute. gif erkek oldaydım hep böyle gezerdim 🥳
Gif yok 😅
Yav sjsjshd
Jdwjnfng
Kesinlikle bende bu tarzlarda giyerdim. Çoğu erkek düzgün giyinemiyor sinir oluyorum gördükçe kkcjsnclsmcmc
Ahahah bence de 😂 Bir giyim kuşam dersi şart okullarda ya😂
Ayy valla bende bitiyorum bu tarz giyime. İzlemesem de yalı çapkınında Ferit korhanın giyimi de müks djdjddj
Evet evet, o diziyi ben de sosyal medyada görüyorum bazen. O dizi karakterinin salas giyim tarzı da çok hoşş😂
Şu alttaki son üç kombin öff dedirtti kesinlikle böyle bir tarz belirlerdim kendime
Dimi ama mikemmelll 😍
Kıyafetle beraber modeli de alabiliyor muyuz🙄
😂😂😂 paket servis yok sanırım
Ya 😔
🥺🥺🥺
Güzel kombinler yapardım orası kesin.
Siyah ağırlıklı Casual ve

Smart Casual giyinirdim.
Niye paylaştın ki bunları şimdi diğerlerinden soğuttu 😃😃
Ahahahah 😂😂😂 Eh örnek alsınlar onlar da madem 😂
Alsalardı keşke ama almıyolar 😃
Ah keşke 🥺
Ben de ikinci görseldekiler gibi giyinirdim, cool bence 😄
Aşırı cool hem de 😂
Ahahaha olabilürr hangi açılardan 😂
Yaaa 🙃🙃🙃 Pambık gibi oldum şu an 🥰😂 O senin tatlılığın şeker kız 💜
Dikkat çekici dekolteli kıyafetleri giyerdim, biraz dişiliği ön plana atardım kız olsaydım buradaki erkeklerden her gün evlenme teklifi alırdım.
Bunlar erkekse Türk erkekleri ne abiiii düştüm kaldırmayın
😂😂😂
Ben de günümüz kadınları gibi sürekli tayt giyerdim
Hem spor hem şık olurdum. şu an ki tarzım da oyle😄
Sürekli eşofman kot pantolon tişört giyerdim galiba. Ceket olarak deri ceket seçerim
Normal olurdu "moruk" her zaman ki gibi
Üstündeki elbiseye bakmam içindeki karakter benim icin önemli olan
vücudumun oranına göre kıyafetler giyerdım mesela gömlek seçimim fazlaca olurdu evde hep salaş olurdum
Ne kadar da çok crop ve tayt giymek isteyen erkek varmış😂😂😂
Bu giyim tarzı akım olsun ve erkekler böyle giyinsin 😍 ben de spor giyimli olurdum gorsellerdeki gibi
Me too bende onların giyim tarzını seviyorum
Aşşırı iyiler ya...
Adamlar dünyaya cool olmak için gelmişler hahaha
Kesinlikle 😂
Kim Bu yakışıklı
Hiç bilmiyorum 😂
Tipe bak çok yakışıklı bee
Alttaki görsel baya iyi. Ona benzer olurdu
Kladik takıkırdım ben sporla kombinleyip
Spor giyim tarzı benlik
Gömlek deri ceket pantolon
Hem spor hem şık olanından olurdum 😀
pantolon ve büstiyer olurdu :D
Takım giyerdim herhalde
Spor salaş. Bu görseldekiler gibi
Kore erkekleri gibi olurdu tarzları cool 🐾
Kesinlikle 😍
file çorap merak ediyorum ben file 🧦🤣🤣
Görseller çok iyi
Crop giyinirdim
Kapali olurdun
Hiç düşünmemiştim.
Spor ve şık
spor ve şık
Karışık
Cool olurdu tarzım
Erkeksi olurdu
Görsel 🔥🔥🔥
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?