Spor ve klasik sizin de dediğiniz gibi daha hoş duruyor. Ancak benim için spor daha da önce sanırım. Çünkü bu bana göre kişinin karakterinin rahat, salaş yani kısaca ''serseri'' djkdsjd olduğunun göstergesi değil. Genel olarak giyim tarzından karakter analizi yapmam zaten. Özellikle spor giyinen erkeklerde. Karakter aklıma gelmez o anki denge ve ahenk yakalanmışsa. Spor giyim tarzı rahatlığa da önem verir zaten. Yani bu doğrultuda bir analiz yapmak mümkün değil. Yerine göre giyiniliyorsa tabii. Çok abartılmasından haz etmiyorum açıkçası. Birkaç örnek verip kaçayım.
Burada alt daha çok jeanimsi kullanılmış (gözüm yanlış görmüyorsa sabah sabah sdjskd.) bu da hoş bir hava katmış bence tam kararında olmuş.
''nasıl olmamalı'' örneği bu da jdkjskd. Bilmiyorum mankende mi böyle durmuş ancak çok kasıntı gibi yani al beniliği yok insan niye giyer ki bunu. 🙄
Fotoğrafta pek mankenlik bir poz yok ancak hayal gücü ile alt tamamlanabiliyor. :d Neyse, bu tarz klasik ve spor karışık kıyafetler de çok ilgi çekici geliyor bana.
Yine tabii ki denge önemli. Sık sık bir giyim tarzı, aynı parçalar kullanılmamalı. Çeşitlilik şart. <3
Erkekten erkeğe yakışan değişiklik gösterir. Kısa boylu olanlara çok şey yakışmayabilir. Kimse kusura bakmasın. ama uzun boylu ve fit erkeklere yakışan, slim fit giysilerdir. Ne giyseler yakışır bu fiziki özelliklere sahip insanlara.
Erkeklerde ve kadında benim her zaman tercihim spor giyimdir. Jean pantolon ve mevsimine göre tişört veya kazak klasik gibi görülse de, renk tercihleri de orantılı ise süper bir görünüm sunar gözlere.
Fakat özel günlerde erkeklerin giyebiliceği kıyafetlerden biri de takım elbise olduğunu söyleyebilirim.
Normal şekilde dışarıya çıkacağı zaman genelde kot pantolon ve tişört giymeyi tercih ederler. Bunlar erkeklere oldukça yakışan kıyafetlerdir.
Ben rahat takılmayı seviyorum. Üsttekine benziyor biraz giyimim. Karşı cinste de klasik iş kadını veya dar masmav kot tarzı hoşuma gidiyor. Sen nasıl seversin karşı cinste ve nasıl giyinirsin?