AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
lisede bir arkadaşım vardı fondaten kullanıyordu hiç saklamıyodu da yapıyolar yani
Lisede kankama rimel sürmüştüm çok yakışıyor onlara da :)
herşey meraktan gelir ya yapar da hoşuna giderse sonrası malum etrafta erkek kalmaz :D
hahahah yok yapmadım :D ama yaptığımı hayal ettim ne komik
lisede sürme çekiyordum gözlerimin renkleri ortaya çıksın diye ergenlik işte :D
Sürme çeken erkekler varmis baya
Bizim okulda makyaj yapan birisi vardı, sonra sildi tabi..
Makyaj yapan erkekler aldı başını gidiyo bu kadar cok olduğunu bilmiyodum :D
Ahahaha merak neler yaptırıyor ama bak :D
belki hiç hatırlamıyomda sanki bir ara ruju dudağıma bandırmış olabilirim
:D :D
Gecen sene komedi tarzı bir video çekmiştik orda rol için yapmıştım çok gülmüştük ama : )
Baya yapanlar varmis
Rol icabı ama sanat için ;)
Yok yapmadım, merak etmedim çünkü. Eski sevgilim ruj sürmüştü dudağıma sayılır mı :)
Heheeeheee :D sayılırrr
Peki o zaman. Yapmışım haberim yok görüyor musun :D
Sivilceler icin fondoten. Bugulu gozler icin goze kalem sureni duydum bu sitede :)
Baya varmis yahu :D
makyaj değilde bazı zamanlarda illaki fondoten sürüyorum.
Sürme çekmeyi'de severim ayrıca
Kusurları kapatmak icin sürülür yani
yara izi vs oldugunda işe yarar
bunu yüzlerine karşı söyle, duvarda izin çıkar panpiş :)
Yok beeeaa maksat muhabbett
sana muhabbet gelebilir ama erkeğe gelmeyebilir.)
Tamam yahu aşırı tepkiye gerek yok
Yapmadım... Yapan erkeğin içinde gizli bir istek vardır. Ondan korkmalı.
Yapanlar baya varmış ama ya :D
gozlerıme kalem cekmıstım ama cok yakıştığını ve hep yapmam gerektıgını soylemıstı kızlar
:D iyimiş
:D 10 yaşındaki kardeşime makyaj yaptım.
Benden güzel oldu :D neyse şaka bir yana küçükken merak edenler olabilir doğal karşılarım.
Tabi tabi hergun hergun heeeeerrrrguun makyaj yapiyom hergun isim gucum de yok hergun ama hergun yapiyomm yaa
Hahah diyosun :D :D
Tabi ya hergun hergun heergiun
model arabamda çizik oluşmuştu bende ojeyle boyamıştım hakkaten tramda tuttu rengi meraktan bide serçe parmağıma sürmüştüm artık makyaj sayılırsa :)
Hahah :D daydim ben
Saydım*
Saç sakalı kesene kadar 3 gün düşünüp karar veremiyom kesim mi diye. makyaj la mu uğraşcam öyle bir dünya yok bana ters ;)
Valla öyle deme yapanlar varmış
Onlar beni ilgilendirmez herkesin düşüncelerine ve tercihlerine saygım var tekrar söylüyorum 'BANA TERS'
Küçükken ablam zorla ayak parmaklarıma oje sürmüştü... Ne ağlamıştım ya
Hahahah ciddi misin
Evet ayağıma sürdü bide diyorki kız oldun kız oldun..
Ama intikamım acı olacak halen unutmadım
benim kapatıcı ve sürme sürmüşlüğüm var... ama gizli gizli değil açık saçık..
1 yasindayken erkek kardesime yaptim bide bbama yapmistim :dd
yok beaa, ama şu peeling ürününden halen kullanıyorum, maske falan sonra yıka durula hesabı. yüz yağlı da biraz
Aferin bakın kendinize :D
Fondoten surmusumdur ama ruj oje falan kesinlikle merakim olmadi
Merakı olanlar baya varmis :D
Ben yayina çıktım merakla alakasi yok erkekler fondoten kullanabilir bu kadina has bsy degil
Sana demedim merakın var diye. Makyaj yapan erkekler baya varmış anlaminda dedim. Sen gerektiği icin yapmişsin sonucta.
Ok no problem))
bence güzelim fazla merak etme insanın basına ya meraktan ya da ya... n gelır anladın ıste :)
Hahaha :D yapanlar varmis ama
onlara diyecek birsey bulamıyorum ben :)
Yok yapmadım ama bir arkadaşım var dudakları çatlayınca şeffaf ruj gibi bişey var onu sürüyor
Evet onu bir çok erkek sürüyo
Ne o?
Nemlendirici ruj
Saol bence kullanmamalı bir erkek
Ama nemlendirici sonuçta şeffaf. Normal bir krem gibi düşün
Gitsin evinde sürsün gelipte sokakta gezerken ruj gibi sürüp iki dudağına dağıtmasın
Sakin ol patron :D
^_^Tamam sakinim kanka ^_^
Yaptırdım yapmadim. Bir gece arkadaslarla toplnadik kizlar makyaj yapmıştı bana
Hahahahaha :D
Zaten en sevdigim hobim gizli gizli makyaj yapmaktir... Harbiden yapan varmidir lan😁😁😁
Yapanlar varmis valla
Yakışıklısın, yakışır sana :)
evlendiğim zaman ufak bir makyaj yapmıstı yengenize güzel görünmek için... 5 yıl aradan sonra hafta 1-2 gün makyaj lı oluyorum kız babası olunca çocuğa kobay oluyoruz :)
Tiyatroda sahne için ve palyaçoluk yaparken çok makyaj yapmışlığım var ama öyle sizin beklediğiniz gibi bir makyaj girişimim hiç olmadı
Baya yapanlar varmış ama ya :D
Polislik sınavlarında fondten kullanmışlığım doğrudur :D
Hahaha :D adamsin. Kimse itiraf edemiyo
Etmiş sayılmam ya tam gizlilik var :D
Onlar onu bile yapamiyo kanka
Soran diye yazılır madam diye okunur ya. Eyvallah
Kardeşimin gözleri sürmeliydi bide ablam sürme maskara sürmüş oylecede çocuk markete gitmiş adam dalga geçmiş bir geldi eve gözleri simsiyah akmış sürmeler hiç unutmam :S
Bizim sınıfta fondoten ve parlatıcı kullanan var ben bile fondoten kullanmıyorum
Ben zorla abimi kandırıp ona yapmıştım
Sakalların arasında kırmızı ruj öyle iğrençti ki :d
:D erkeklerin çoğu makyaja karşıdır. yapan belki 1000 de 1 dir
Çocukken halam yapmış bikere foto cekip silmiş makyajı
Cocukken yapanlar varmis baya
Ama ben yapmadım 4 yasımdayken halam yapmış
Tamam tamam :D
birinin gidişinden sonra kıçıma kına yaktım sayılırmı?
Yaptigim en gizli makyaj ayakkabimi boyamak oldu :))
:D diyosun
Diyorum sen ayakkabini boyamiyosun demi yuzunuboyuyorsun :)
Ne alaka bea :D
Oyle tabi senin boyan makyaj bizimki ayakkabi :)
Hahah :D cok ilginc bir yere bağladın tebrik ediyorum :D
İlginc degil ya hangi erkek makyaj yapar Allah askina yapan varsada cinsiyetinden memnun olmayandir
Yapanlar baya varmış ama :D
Onlar delidir deli ;)
Valla bilemicem artik :D sayıları fazla
Sen onlara bakma bana bak kuzum
Hahahha :D tamam efenim
Hangi sehirdesin sen
hayır hiç yapmadım ve öyle birşey yaptırmam ve kimsede yapamaz.
Yapanlar varmis ama baya
o onların bileceği iş ben kendimden bahsediyorum :)
Tamam boşver yapma zaten :D
:) :) :) :) :) :)
Yok artık, ağda falan yapıyoruzda. Erkekler, bu tür şeylere asla özenmez.
Yapanlar varmis valla geldi cevaplar
Dalga geçiyorlar.
Gayet ciddilerr
Yok yok değiller.
Inanma sen :)
Dizi çekimlerine gittiğimde fondaten filan sürerdi makyöz :)
Yani çekimler için şart
Evet görsellik önemli :)
yok yapmadım bence onu düşünecek yapabilecek insan biraz ılıklığa yönelmek üzeredir
Hahahah :D bir anlik merakla yapanlar vardır elbet yahu
yok ya onun merakı olmaz hani ufakken ruj yediğim olmuş ama makyaj ı ı asla :D
Hiç öyle kadınsal isteklerim olmadı. Olanın da erkekliğinden şüphe ederim.
Niye yahu bir anlik merakla olabilir yani :)
Sen merak edip sakal traşı olur musun :) Belki kızlar erkek gibi roller yapmayı sevebilir fakat bir erkek kız gibi olmayı hiç sevmez.
Sakallarim olsaydi keserdim ;)
Bizim de kadınlık hormonlarımız olsaydı makyaj yapardık :)
Erkeklik hormonu olan testosteron hormonu dişide az da olsa bulunur fakat kadınlık hormonu olan östrojen hormonu erkekte hiç bulunmaz. Bu her şeyi yeterince açıklıyor sanırım :)
Yahu maksat muhabbett beaaa bilimsel aciklamaya gerek yok
Erkek kardesime fena bir şekilde sivilce çıkmıştı ona fondaten surmustum :).
Hayır yapmadım:) pudra ruj oje yalnız kalsamda yapmam amuda kaldırsalar yine yapmam:)
Kuccukken erkek kuzenim oje surerfi kirmixi kirmizi :D
Gözlerime sürme çekerim. Örneğin; Duman konserine felan gidince felan.
Sürme çeken erkekler varmis baya
hahaha yok artık makyaj yapmanın merakımı olur erkeklere :D
Yapanlar varmis valla :D
yani nasıl merak ederki insan düşünemedim :D
Hahah :D hemde sayıları oldukca çok
vay be neler varmış :D
Zamanında tiyatroda rol alıyordum o zamanlar yapmıştım.
Sanırım bu sitenin yarısı tiyatrocu maşallah :D
Bilmem incelemedim :)
Defilelerde Hafif Makyaj Yapıyorlar...(fondoten, sürme)
Vay iyimiş
İyidir :)
Geçici olarak.. Tiyatroda olmustu.. bide küçükken 1 yasındayken :D
Yahu bu ne böyle herkes tiyatro da oynuyo bir ben kaldim :D
Yeteneği varsa hiç durma bence.. =)
Bakıcaz artik
Öyle bir huyum yok ama dudaklarima nemlendirici falan suruyum kirmizi olsun diye
:D o da guzel
Kendime yapmadımda kız arkadaşımın ayak parmaklarına oje sürmüştüm çok zahmetli iş :)
Hahah :D herkese senin gibi sevgili lazim
lazım tabiki anlayışlı romantik yardımsever :)
Ne güzel işte :)
Eskiden gece turuna cikarken gozume hafif rimel surerdim:)
Eski erkek arkadasima yapmistim kiz olsa cok tas olurmus valla :D
Onlar nasıl bir erkek arkadaş ya? Emin miyiz yani
Eminiz evet cok israr ettim yaptirdi geri sildik zaten
Ufakken yan komşunun kızı beni boyamış ruj filan bir sürü maksat geyik olsun :)
altiniciziyorum.com/.../14bahattin.png
:)
Ne alaka kanki ya
Özledimi çıkar aradan geriye kalanı tamamen soruna ithafen oturmuş eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürüyosun bir o kalmıştı :)
Hm tamam :/
ben yaptim kucukken pipime kas goz yapmistim bide ruj surmustum.
bikere tiyatroda geçiçi oynarken allık mı bişi sürmüşlerdi yüzüm parlasın diye :D
Pudradır o :D
peeling yüz temizleme maske yaptım :D makyaja girermi girmez herhalde
Maşallah peeling yapan erkekler de varmış baya
Herhalde canım kendimize bakıyoruz :D
Erkek ve benden bir kaç yaş küçük kuzenlerimi sıkıştırıp yapardım eskiden :)