Adidastan su aşağıdaki sneakeri aldim. Sag ayağımda hiçbir sorun yok ama sol ayağımı bağcık kismindan sıkıyor ve bas parmağım hafif uste değiyor. Ipleri genişlettim ama yine de bağcık kismindan sıkıyor. Evde şöyle bir deneyim dedim öyle farkettim. Sizce ayakkabı yeni olduğu mi sıkıyor zamanla acilir mi yoksa bir numara büyüğünü mu alayim?
Giyildikçe açılır derler genelde ama benim de çok beğendiğim bir ayakkabı olmuştu fakat baş parmağımı sıkıyordu kendi numaram olmasına rağmen. Almadım. Kalıptan kalıba göre de değişiyor. Bir büyük numarasını alabilirsin bence sıkıyorsa.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sag ayakta sorun yok parmağımı da sıkmıyor sadece bağcık kismi ayağımin ust kismini sıkıyor ama yine de 1 numara buyuk almam mantıklı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Giyildikçe açılır derler genelde ama benim de çok beğendiğim bir ayakkabı olmuştu fakat baş parmağımı sıkıyordu kendi numaram olmasına rağmen. Almadım. Kalıptan kalıba göre de değişiyor. Bir büyük numarasını alabilirsin bence sıkıyorsa.
Sag ayakta sorun yok parmağımı da sıkmıyor sadece bağcık kismi ayağımin ust kismini sıkıyor ama yine de 1 numara buyuk almam mantıklı
burada 200 TL ayakkabı lar