Aldığım ayakkabı bağcık kısmından sıkıyor. Sizce zamanla açılır mı, değiştireyim mi?

Adidastan su aşağıdaki sneakeri aldim. Sag ayağımda hiçbir sorun yok ama sol ayağımı bağcık kismindan sıkıyor ve bas parmağım hafif uste değiyor. Ipleri genişlettim ama yine de bağcık kismindan sıkıyor. Evde şöyle bir deneyim dedim öyle farkettim. Sizce ayakkabı yeni olduğu mi sıkıyor zamanla acilir mi yoksa bir numara büyüğünü mu alayim?
Aldığım ayakkabı bağcık kısmından sıkıyor. Sizce zamanla açılır mı, değiştireyim mi?
Aldığım ayakkabı bağcık kısmından sıkıyor. Sizce zamanla açılır mı, değiştireyim mi?
Cevapla