Teyzemin oğlu çok yakın kuzenim, bu tulumu aldım ama içime sinmedi. Kötü mü duruyor 


Yakınsınız yani düğün sahibisiniz bu halde biraz daha şık abiyeler alsanız daha iyi olurdu bence. Tulum spor bir şeydir bence gece elbisesi alsanız daha iyi olur düğünde sönük kalabilirsiniz diğer kızların yanında.
giyim zevkinize karışmak haddine değil ama ev kıyafeti gibi olmuş bu elbise ?
üst tarafı gece kıyafeti gibi ve arkası pijama gibi durmuş , bence bunu giymeyin (bunu alırken yanınızda kim al dediyse o kişiye bidaa inanmayın
Cevap
100Cevap
Renk güzelde kalıbını beğenmedim. Arkası önü kötü duruyor. Kalçaların yuvarlak olsa içini doldursa belki daha hoş durabilirdi kalçalarıni yassı gösteriyor. Göğüs dekoltesi bir tuhaf. Bu tulumda ya bı sorun var ya da senin fiziğine uygun kesim değil
gayet hoş olmuş Sizce bu kıyafet otelde düğün için uygun mu? benimde bu sorumu cevaplarsanız sevinirim
Ben pek sevmem bu tarz tulumları ama saçlarınla süsleyebilirsin, biraz yalın durmuş. Ama kötü değil dediğim gibi saçların ve makyajınla en iyisini yapabilirsin :)
çok güzel duruyo yakişmiş ama fazla sade kumaşi saten olsa ve kırmızı bordo siyah falan olsa, tam bel kısmında taşlı kalın bi kemer ve streç stiletto mukemmel olurmş
Güzelmiş.
https://voca.ro/1efYFNchjoZM
Evet neden sordun
Önüne birkaç işlem gerek potuk alınırsa daha iyi durur sanki.
Tabi seni rahatsız etmeyecek şekilde ayarlanmalı...
Tulum kötü değil de senin popişin bacağınla tam bağlantılı durduğu için sana güzel gelmemiş.. ama göğüs tarafından da güzel duruyor maaşallah
Güzel görünüyor ama sen neyini beğenmedin o önemli. Bel kısmında taşlı bir kemer kullanılabilir.
Onunla nasıl tuvalete çıkıyorsunuz cidden hep merak ettim?
@Hicran16 ah hicran ah
ben tulum sevmem ama seven biri için kötü sayılmaz
Kalçaların biraz düz kalmış göğüslerin dolgun ama arkadan kötü durmuş
Önü hariç güzel duruyor gri takılar ve havali bi sacla gayet iyi olacaktir
tulum güzel ama düğün için biraz vasat olur gibi
On tarafı kötü duruyo yani tulumun dikim tarzi kotu senin fizik iyi doldurmuş tulumu
Ön kısmı göbek ve altı bol ama gögüs ve kalca kısmı gayet hoş
Onu güzel ama arka kütüphaneye ders çalışmaya gider bir havası var
üzerinde çuval gibi durmuş kalçan büyük arka taraf kalmış ön taraf bol durmuş
Şu tulumları sevmeyen bir ben miyim bilmiyorum keşke almasan
kalça tarafı iyi ama vajina tarafı oturmamış sanki
heycanli ama sey olur ya bir de eyse i burdn denmez guzl olmuşsun
Gayet güzel duruyor bence.
Ayakkabı ne giyeceksin kombinde?
yok bence güzel duruyor hem mavi renk ile beyaz tenin uyumlu olmuş
Yakının olduğu için oyun oynarsın. Aslında kıyafet güzel ama oynarken çok bıngıl bıngıl görünürsün dışarıdan. Bi de biraz dolgunsun
Gayet güzel işte olmuş fiziğinede ama içine ya tanga flan giy ya da giyme külot izin çok belli
cok hos durmus fızıgıne yakısmıs bekar mısın?
Evliyim😊
pekı :) burcun ne :)
güzel oturmuş. kesimi ve beni tam. külot izi olmasa daha iyi olurdu.
evet çok kötü vucut senin zaten kötü kızma sakın
Önü çok pot. Yazın olacaksa renk falan güzel
Yanlardan biraz aldırabilirsin. Bir de bunu kesinlikle normal külotla giymemelisin.
Nişan icin güzel olurdu. Dügün icin elbise daha iyi gibi bir tercih sanki.
Arkadan bakınca sanki düğünden sonra musluk tamirine gidecekmişsin gibi duruyor
Kalçanı fıldır fıldır salla. Gece sonunda instagram takipçin yarı yarıya artar
Rengi gayet hoş beğendim ama ön taraf kötü duruyor
arkadan iyide önden hoş durmuyor. değiştirmelisin
evet kotu duruyor cunku gogsunu acayıp buyuk gostermıs
Önde potluk var hoş değil. Bolluğu aldır düzelir
Neden kotu Dursun gayet de harika olmus vucutun da mukemmel popon ve meme lerin harika 😉
Sırtı biraz kapalı geldi
Evet ya
Taşlı şeffaf 3 4 cm topuklu
Alt karından dolayı hoş durmuyor
Karnım yokki bolluk orası öne doğru eğildiğim için 😊
O kadar bilemem ki ☺️ sadece gördüğümü söyledim tahminlerimde yanılmam olmamış hoş durmuyor
Pek beğenemedim :/
:(((
Ön alt bölge tulumu mahvetmiş
Evet benimde o yüzden içime sinmedi
tuhaf duruyor..
Arkadı iyi ama ön de toplandığı yer kötü gözüküyor
Yani bence kötü rengi
Dar duruyor bi beden büyük alsaydın
Elbise al bence.
40 yıllık yoğurtcuyum böyle kase görmedim.
potluk veya dikiş hatası ama kötü duruyor ağ kısmı
Kalça yapın bu tulumu kaldıramamış bence
Düğün için hayır güzel değil.
S2n var gibi duruyor. Çok çirkin ön tarafı.
Kalıbı kötü durmuş önden çok pot
yakışmış gibi duruyor ama bilemedim
Evet onu birazdaha dar olabilirdi asadi
Ön kismi baya kötü duruyor
Bence iyi değil daha zarif bir şey olmalı
rengide güzel, bence çok yakışmış
Potluk yapmış harici güzel bir tulum
On kısmı cok bol durmus
Gayet hoş duruyor, ne hoş, gece mavisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?