Ben bir bayan ayakkabısı ve çantası satan yerel bir mağazada çalışıyorum ve genelde paralı ve havalı müşteriler her işlerini çalışanların yapmasını isterler. Bugün çok genç bir kadın gelip bana ayakkabı modelleri sordu ve istediklerini gösterdim. Giymek için yardım istedi ben de ayakkabıyı satmak için tabii ki kabul ediyorum. Beni yere çömeldirip ayakkabısını giydirmemi istedi ve istediğini yaptım. Bu şekilde ayağımı acıtıyor dediğinde ben de müşterilerimiz için kullandığımız ince çoraplardan hazırladım ve giydirdim. Bir anda öfkelendi ve "ne yapıyorsun terbiyesiz" diyip bana sapık muamelesi yaptı. Her işini bana yaptırıyor diye çorabını da bana giydirtir diyip kızdırmadan hemen ayağına geçiriverdim ama önce tersleyip sonra ayağıyla beni itip düşürdü. Ha ayakkabıyı aldı orası ayrı ama o hareketi karşısında çok utandım, çok küçük düştüm. İnsanlar oarası var diye karşılığında her şeyi yaptırabilir mi? Ayakkabının topuğuyla kafasına vurmadığım için çok pişmanım ama ne diyoruz? Lanet olası müşteri her zaman haklıdır. Sizce sinirlenmekte haklı mıyım yoksa kadının yaptığı doğru muydu?
Kadın haklı, az bile yapmış, yerdeyken bir tekme daha atsaymış.
Sen haklısın, görgüsüz kadın.
Keşke çorabı verip kendisinin giymesini isteseydin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar