Bu elbiseyi aldım gündelik için uygun mu? Elbise modeli kötü mü sizce?

Selamm🥳🥳

Bu elbiseyi aldım bende gögüs dekoltesi bir tık fazla belli oldu sadece, alırken aşırı aşık olarak aldım arkadaşlardan aileden güzel yorumlar aldım ama asıl yorum beklediğim kişi kalkıp çok kötü beğenmedim giyme bunu vs yapınca modumu düşürdü, gündelik için uygun bence ama bilemedim çok mu çirkin yarın giymeyi düşünüyorum🙄 kararsızlığa soktu beni antilop 🤦🏼‍♀️

Bu elbiseyi aldım gündelik için uygun mu? Elbise modeli kötü mü sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
https://imgyukle.com/i/QinXqb

Bende bu kısçe de durduğu gibi duruyor 🙄
Bu elbiseyi aldım gündelik için uygun mu? Elbise modeli kötü mü sizce?
Cevapla