AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
Daha evden çıkmadım pijamayla oturuyorum
Aynı 😂😂😂
Sana bir şey sorabilirmiyim sapıkça bir şey değil hayatım için önemli
Bir plan var mı peki
Kışlik Şort , çorap , crop kazak
Güzel tarz
Teşekkür ederimm🥰
Lacivert pijamalarimla emekliler gibi takılıyorum evde
Ayakkabı hariç tarzını beğendim. 👍🏻
Benim üstümde ise gömlek, pantolon ve trençkot var.
Ayakkabının nesi var günlük için hoş bence ve senin tarz da iyi
Yorum için teşekkür ederim. Ayakkabına gelince, günlük için rahat ve hoş olsa da daha farklı tarzda seçim yapılabileceğine dair fikrimi belirtmek istedim. 🙂
Bu ezik yine başlamış kendini beğendirme çabalarına
Bunu es geçmişim, sadeliğin resmi🙂
Sadelik yaşam felsefem
Her konuda sade değilsin, bazı konularda çok inatçısın 😀
Gayet sade bir cevap o konuda da oda hayır bak ne kadar sade
Bizim gözüme çok karmaşık geliyor 😀
Karmaşık değil tek hece basit başka anlamı yok sade mis gibi
Gereksiz tedirliginliklerde kullanılınca karmaşıklık arz ediyor 😀
Her zaman basit olmuştur
Peki
Vuhhhhhhh Bacaklarin ve ten rengin tek kelimeyle muhtesemmm
Merhaba , yakismis guzel duruyor
Merhabalar ve teşekkür ederim 🙏
Planin var mı bugun , biyere gidecek misin.😊
Sahile kahve içme plan bu
Tüh , kacirdim seni desene, gelim birlikte gidelim diyecektim, sevgilin varmis oysaki
Olmasa da yok derdim ki
😄nedenmis o , hemen yok denir mi , insan tanimam lazim felan der hemen kestirip atmasaydin iyiydi
İnternet biri ile tanışmaya niyetim yok ondan
Oyle deme burada bile cok guzel insanlarla tanistim ben, kimin iyi veya kotu oldugunu internet belirlemez.
Yine de bana göre değil
Hmmm gunde bin erkekle konusuyorsun bu sekilde ona ne kulp bulacaksın soyle bakim
Konuşma değil bu görüş paylaşma
Hııh geldi kulp 😊sonuç degismiyor yanliz haberin olsun
Değişiyor tanışmak ve tanımak için bir şey geçmiyor
Bi kot, bi kazak, tamamdır 😀
Klasik
Zorlamaya gerek yok 😀😀😀 pek önemsemiyorum kıyafeti
Az kendine bak ama
Kıyafette tek şartım temiz olması🤭
Temizlik önemli zaten onu demeye bile gerek yok
Evet, temiz olduktan sonra elime ilk geleni giyiyorum ben 😀
Yine de az özen insan aynaya bakınca kendini şık görmek iyi hissettiriyor
Zaten hepsi benim beğendiğim kıyafetler 😀
O zaman tamam
Benimle evlenirmisin bu ne güzellik ya icindeki atleti giyinmeseydin keske :)
Crop o ama
Fark etmez bence onu giyinme bidaha gogüslerin belli olsun :)
Alt üst takım giyindim kuaföre gittim
Saçlar güzelleşsin 🥳🥳
Pijama 🙃
Ev modu gibisi yok
Pantolon tunik eşarp
Güzel
Teşekkür ederim
Rica ederim:))
Pijama
Ev keyfi 🥰
Çalışıyorum 🤔
Kombin ne peki
Aşçı kıyafeti :)
Vuuu şimdiden eline sağlık 🤤🤤🤤🤤 can boğazdan gelir 😍😍😍
Yeşil eşofmanım ile evdeydim
Eşofman giydim yattım yuğladım
Saçımı boyattım platin sarıya
Çok güzel olmuşsun 😍😍😘😘
Yeni spordan geldim
Desenli sweet var üzerimde
ne diyosun ya masalah
Güzel Bi fiziğin olunca çuvalda giysen yakışıyor
Kadife mini elbise ve bot
Ben bayılıyorum
Neye
Cumartesi lere
Bende bende 😍😍😍
yakışmış şık görünüyorsun
Teşekkür ederim 🙏
Çekici ve seksi duruyorsun
Doğal halim
Doğal halinse çok daha güzel ☺️
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Evdeydim bide tektim sadece boxerla dolandim ferah derah
Kıyafet ve ayakkabı uyumu harika olmuş
Günlük sade giyim gibisi yok 😁 teşekkür ederim 🙏
Kesinlikle, ama sadeyle birlikte bir şıklık da var.
Sade şık en sevdiğim tarz
Benim de
En güzeli 😍🥰🥰🥰
❤️❤️
Bambaşka bir yorumdan buraya geldim çünkü orada yazılanları takip edemiyorum. Çok soğuk ülkelerde bunu giymek zor olur gibi😀
Kıyafet niye önemli olsun insan gibi yaşayıp istediğini rahatça alabilip bir aldığın şeyi yine lazım olunca ne kadar zam girdi acaba diye düşünmek varken
Benimkisi tamamen ironi idi😞 tabi ki öncelik insan gibi yaşamak
Hem çok soğuk havanın çaresi var ona göre giyinir çıkarsın üşümezsin dışarda ne kadar çok zaman geçirsende ama sıcak havada öyle değil hele sıcak ve nemli ise gölgede de olmakta kurtarmıyor kapalı alan klima günün çoğu kapalı alanda geçiyor
Kesinlikle doğru, eğer sıcak havada havuz başında ya da deniz kenarında değilsen orada olmamak en iyisi. Ama çok soğuğun da çaresi çok giyinmekle olmuyor, insanın nefesi, gözü üşüyor resmen😂
Çözümü var düzgün kumaşla yapılan giysiler tek sorun fiyatları çok fazla oda gene Türkiye de polyester e vereceğine orada kaliteye veriyorsun
Mutlaka çözüm bulunabilir, istenirse. Benim tercihim sadece buna mecbur kalmayacak bir coğrafya, Almanya gibi.
Yok ya hiç gerek yok almaya gitmeye
Neden?
Bir Norveç değil hatta Kanada bile olmaz insanın insana yaklaşımı olarak
Almanya’da nasıl ve Kanada-Norveç’te nasıl?
Ne kadar az ülkemiz insanı olursa o kadar iyi
Haha o konuda haklısın😂😂 Almanlar çok soğuk, mesafeli gibi bir düşünce var. Ben de onu diyorsun sandım, adamlarda türk laubaliliği olmadığından bizimkiler soğuk diyor
Bizimkiler o kadar Abaza ve kardeşim ki bıktırmışlar bence oradakileri soğuk yapmaları normal
Rahatsız olduğun birisine soğuk yapmaz mısın sen? Ben hiç kimseden ne ırkçılık, ne de bir soğukluk görmedim. Tam aksine sıcak kanlı, cana yakın insanlarla tanıştım ve hepsi alman.
Çok Türk’e denk gelmemişlerdir 😅 ben Rusya da 1 ay gezdim orada bir söz öğrendim Ruslar böyle diyor : çekenden canını , Azeri’den paranı , Türk’ten karını sakıncan 😂 bence sondaki cümle bizi çok güzel özetliyor
Klasik standart şeyler
Evdeyim. ev hali
Ev gibisi yok bende eve geçtim
Harikasın ne yapalım boş boş takilmaca
Boş iyidir dinlendirir
Evet zaten çalışıyoruz iş güç
Konuşabilir miyiz sohbet muhabbet
Pijamaa
Ev de en güzel giysi
Kombin güzel kanka
Çok teşekkür ederim 🙏
Cumartesiyi sevmem
Neden ki
Sonraki gün pazar çünki
Pazar da boş ama Pazardan sonrası direk pazartesi 🥹
Boş günleri sevmem çalısmak tercihim
Ama insanın dinlenmeye kendine de zaman ayırmaya ihtiyacı oluyor
Burada yağmur var
Orası nere peki
İstanbul
Oranın bol bol yağışa ihtiyacı var yağsın 🫶
Evet sizin orada durumlar nasıl
Ara ara güneşli ılık bir hava
Bu kombini sevmiyorum yaaa
Ben seviyorum
Hayırlısı olsun
Ben seviyorm ama bugun degil
Hangi gün
Şu an calisiyorm oyuzdn bu cumartesiyi sevmiyorum
Hafta sonu çalışmak insanlık suçu olup çalıştırana ceza vermeli ya
Ben 24 saat calisiyorm sen hafta sonu suc diyorsun. d
24 saat mi iş ne
Agır sanayi. d
Neden 24 saat
Aciliyetten
Deprem yüzünden sanırım
Yoo patron bitane daha yarıs arabasi alsin diye
O acil değil ama
Oyle diyorlar ama
Üretim ne orada
Şık olmuşsun yakışmış
Çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim günün güzel geçer umarım
Seninde güzel geçsin
Teşekkürler biraz zor ama olsun🙏🙏
Gömlek geçen cumartesi giydim ya sen kdnfb
Bu ara ev modu çıkmadım bir yere cumartesi
İyiymiş ev kombininde ne var
Şort büstiyer, ya da kolsuz tişört
Şort büstiyer en iyisi ya rahat olur
Ev onu gerektirir zaten
Himhim
Ailen kizmiyor dimi büstiyere
Niye kızsın 😂
Bazı aileler kızar ya açık diye o yüzden dedimm
Açık bir şey değil ki büstiyer dediğin
Sütyenin biraz daha kapalısi bence
Bikini değil de sütyen 😂 onu geçtim biraz daha değil gayet uygun ve rahat
😂😂😂😂
Kız olsam sutyenle dururdum evde kfhdhfgf
Erkekler olarak daha şanslıyız hava çok sıcaksa üstüm çıplak bile durabiliyorum evde 😎 kıskan kdjfhg
Niye durmak isteyen bikini ile de durur evde de dışarda da
Plajda durulur da sokakta cafede olmaz bee 😂😂
Plajdan çıkıp kafeye de giden çok ve olur
Hımmm hiç öyle durdun mu cafede bikiniyle
Çoooook
Ooooo iyimis
Bakan eden olmuyo mu pekii
Olmuyor şehir merkezi değil ya da onu geçtim tatil yerleri zaten Hep öyle
Haa sen böyle turistik yerde yaptın ben şehir merkezi sandım
Plajdan çıkıp giden oluyor dedim cümle başında
Ben sandım plajdan çıkıp şehir merkezinde gidiyolar
Tatil yerinin merkezi ise yapan var onuda
Zaten çoğu küçük yer
İyiymiş büstiyer reyiz 😎😂
O değil de bizim bura esti üstümü giydim valla
Darısı bura için gece gündüz klima açık
Ooo yaşasın büstiyer o zaman senin için
Sen gerçekten İzmir hatunusun
Bende öyle biliyordum
Genelde İzmir hatunları çok güzel seksi
Sevgilinden ayrıldın mı
Sorunun sebebi ne
Merak diyelim
Cevapsız bırakacam
Cevapsız bırakmak yanlış yorumlara yol açabilir
Umrumda olur mu sence
Umrunda olmaza cevap verir verir geçerdin diye düşünüyorum
Tersi oluyor umrumda olsa cevap verirdim
🤦🏻♂️
Etegin güzel bacaklar da güzel
Teşekkür ederim
Gomlek pantolon yaptim happy moons yapıcaz
Her gün her amanki gibi evde geçti
Niye konuşamıyoruz sizle ;)
Konuşup ne olacak
Beyaz atletimi ve alevli şortumu giydim
tek olunca sevemiyoruz
Niye illa biri mi lazım
Yani sana cok seviliyor öyle gece bir yerde takıl sonra eve gel pazar sabahina uyan bir güzel kahvaltı sıcak bir 1+1 ev bide kedi hatun
Kombinin harika ama ayakkabılar olmamış.
Günlük için hayat oldu bence
gündelik için rahatlar ama yinede converseleri beğenmiyorum.
Fırtına var kiz çıkma oyle
Yo kapalı da olsa ara ara güneşli yumuşak bir hava var :)
Şemsiye al
Dışarda çok yürümem ki ama yanında var mont yedek kıyafet yağmurluk ve şemsiye 😂
bu tiple dışarı çıkamazdım evde oyun oynadım
Eteği nerden aldın çok güzel
Yaaa ama sen çok tatlısınnnn
Kot pantolon ve ince kazak.
Evdeyim
Ev keyfi gibisi yok
Bence de
İzmirde seni görsem kesin tanırdım belki de tanıyorumdur :) giyim başarılı
Bodruma uygun biseyler.
Gayet kötü kombin bu arada
sen bayağı harwketliydin zaar
Yine yükselttin