• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Moda & Stil

Cumartesi kimler neler giydi, neler yaptınız? (Sayfa 2)

İzmirliPrenses00
İzmirliPrenses00 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
637
Yapay Zekaya Sor
Cumartesi kimler neler giydi, neler yaptınız?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
43 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

33

Cevap

131

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Daha evden çıkmadım pijamayla oturuyorum

    4
    3 Yorumla
    • lanertek25
      lanertek25
      +1 yıl

      Aynı 😂😂😂

      Yorumla
    • lanertek25
      lanertek25
      +1 yıl

      Sana bir şey sorabilirmiyim sapıkça bir şey değil hayatım için önemli

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bir plan var mı peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kışlik Şort , çorap , crop kazak

    3
    2 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Güzel tarz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederimm🥰

      Yorumla
  • Nothingspecial3
    Nothingspecial3 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Lacivert pijamalarimla emekliler gibi takılıyorum evde

    1
    0 Yorumla
  • djfurkan13
    djfurkan13 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 901 cevap paylaştı.

    Ayakkabı hariç tarzını beğendim. 👍🏻

    1
    3 Yorumla
    • djfurkan13
      djfurkan13
      +1 yıl

      Benim üstümde ise gömlek, pantolon ve trençkot var.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ayakkabının nesi var günlük için hoş bence ve senin tarz da iyi

      Yorumla
    • djfurkan13
      djfurkan13
      +1 yıl

      Yorum için teşekkür ederim. Ayakkabına gelince, günlük için rahat ve hoş olsa da daha farklı tarzda seçim yapılabileceğine dair fikrimi belirtmek istedim. 🙂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bu ezik yine başlamış kendini beğendirme çabalarına

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bunu es geçmişim, sadeliğin resmi🙂

    1
    8 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sadelik yaşam felsefem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her konuda sade değilsin, bazı konularda çok inatçısın 😀

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Gayet sade bir cevap o konuda da oda hayır bak ne kadar sade

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bizim gözüme çok karmaşık geliyor 😀

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Karmaşık değil tek hece basit başka anlamı yok sade mis gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gereksiz tedirliginliklerde kullanılınca karmaşıklık arz ediyor 😀

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Her zaman basit olmuştur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Vuhhhhhhh Bacaklarin ve ten rengin tek kelimeyle muhtesemmm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Merhaba , yakismis guzel duruyor

    1
    13 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Merhabalar ve teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Planin var mı bugun , biyere gidecek misin.😊

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sahile kahve içme plan bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tüh , kacirdim seni desene, gelim birlikte gidelim diyecektim, sevgilin varmis oysaki

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Olmasa da yok derdim ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😄nedenmis o , hemen yok denir mi , insan tanimam lazim felan der hemen kestirip atmasaydin iyiydi

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      İnternet biri ile tanışmaya niyetim yok ondan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oyle deme burada bile cok guzel insanlarla tanistim ben, kimin iyi veya kotu oldugunu internet belirlemez.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Yine de bana göre değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hmmm gunde bin erkekle konusuyorsun bu sekilde ona ne kulp bulacaksın soyle bakim

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Konuşma değil bu görüş paylaşma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hııh geldi kulp 😊sonuç degismiyor yanliz haberin olsun

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Değişiyor tanışmak ve tanımak için bir şey geçmiyor

      Yorumla
  • uusluu
    uusluu Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 884 cevap paylaştı.

    Bi kot, bi kazak, tamamdır 😀

    1
    9 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Klasik

      Yorumla
    • uusluu
      uusluu
      +1 yıl

      Zorlamaya gerek yok 😀😀😀 pek önemsemiyorum kıyafeti

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Az kendine bak ama

      Yorumla
    • uusluu
      uusluu
      +1 yıl

      Kıyafette tek şartım temiz olması🤭

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Temizlik önemli zaten onu demeye bile gerek yok

      Yorumla
    • uusluu
      uusluu
      +1 yıl

      Evet, temiz olduktan sonra elime ilk geleni giyiyorum ben 😀

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Yine de az özen insan aynaya bakınca kendini şık görmek iyi hissettiriyor

      Yorumla
    • uusluu
      uusluu
      +1 yıl

      Zaten hepsi benim beğendiğim kıyafetler 😀

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      O zaman tamam

      Yorumla
  • Gurbetcibes
    Gurbetcibes Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Benimle evlenirmisin bu ne güzellik ya icindeki atleti giyinmeseydin keske :)

    0
    2 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Crop o ama

      Yorumla
    • Gurbetcibes
      Gurbetcibes
      +1 yıl

      Fark etmez bence onu giyinme bidaha gogüslerin belli olsun :)

      Yorumla
  • Kahvedelisiiiii6889
    Kahvedelisiiiii6889 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Alt üst takım giyindim kuaföre gittim

    3
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Saçlar güzelleşsin 🥳🥳

      Yorumla
  • whitechocolatte10
    whitechocolatte10 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 104%
    +1 yıl

    Pijama 🙃

    3
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ev modu gibisi yok

      Yorumla
  • Smyye13
    Smyye13 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Pantolon tunik eşarp

    3
    3 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Güzel

      Yorumla
    • Smyye13
      Smyye13
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Rica ederim:))

      Yorumla
  • Dertliymxm
    Dertliymxm Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 320 cevap paylaştı.

    Pijama

    3
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ev keyfi 🥰

      Yorumla
  • Ceylin_45
    Ceylin_45 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Çalışıyorum 🤔

    3
    3 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Kombin ne peki

      Yorumla
    • Ceylin_45
      Ceylin_45
      +1 yıl

      Aşçı kıyafeti :)

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Vuuu şimdiden eline sağlık 🤤🤤🤤🤤 can boğazdan gelir 😍😍😍

      Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Yeşil eşofmanım ile evdeydim

    1
    0 Yorumla
  • Furious-A
    Furious-A Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Eşofman giydim yattım yuğladım

    1
    0 Yorumla
  • İzmitlionur
    İzmitlionur Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Saçımı boyattım platin sarıya

    1
    0 Yorumla
  • Seveceksin85
    Seveceksin85 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 70%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 476 cevap paylaştı.

    Çok güzel olmuşsun 😍😍😘😘

    1
    0 Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Yeni spordan geldim

    1
    0 Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Desenli sweet var üzerimde

    1
    0 Yorumla
  • hasegec
    hasegec Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 88%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 675 cevap paylaştı.

    ne diyosun ya masalah

    1
    0 Yorumla
  • Yagmurcini44
    Yagmurcini44 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 77%
    +1 yıl

    Güzel Bi fiziğin olunca çuvalda giysen yakışıyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kadife mini elbise ve bot

    4
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Ben bayılıyorum

    2
    3 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Neye

      Yorumla
    • özgürrkiizz
      özgürrkiizz
      +1 yıl

      Cumartesi lere

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bende bende 😍😍😍

      Yorumla
  • Bukowski_ist
    Bukowski_ist Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    yakışmış şık görünüyorsun

    1
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • keremkayar
    keremkayar Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Çekici ve seksi duruyorsun

    1
    4 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Doğal halim

      Yorumla
    • keremkayar
      keremkayar
      +1 yıl

      Doğal halinse çok daha güzel ☺️

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • keremkayar
      keremkayar
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • oğuz6161
    oğuz6161 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Evdeydim bide tektim sadece boxerla dolandim ferah derah

    0
    0 Yorumla
  • BirBilgin11
    BirBilgin11 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kıyafet ve ayakkabı uyumu harika olmuş

    1
    22 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Günlük sade giyim gibisi yok 😁 teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Kesinlikle, ama sadeyle birlikte bir şıklık da var.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sade şık en sevdiğim tarz

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Benim de

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      En güzeli 😍🥰🥰🥰

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      ❤️❤️

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Bambaşka bir yorumdan buraya geldim çünkü orada yazılanları takip edemiyorum. Çok soğuk ülkelerde bunu giymek zor olur gibi😀

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Kıyafet niye önemli olsun insan gibi yaşayıp istediğini rahatça alabilip bir aldığın şeyi yine lazım olunca ne kadar zam girdi acaba diye düşünmek varken

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Benimkisi tamamen ironi idi😞 tabi ki öncelik insan gibi yaşamak

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Hem çok soğuk havanın çaresi var ona göre giyinir çıkarsın üşümezsin dışarda ne kadar çok zaman geçirsende ama sıcak havada öyle değil hele sıcak ve nemli ise gölgede de olmakta kurtarmıyor kapalı alan klima günün çoğu kapalı alanda geçiyor

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Kesinlikle doğru, eğer sıcak havada havuz başında ya da deniz kenarında değilsen orada olmamak en iyisi. Ama çok soğuğun da çaresi çok giyinmekle olmuyor, insanın nefesi, gözü üşüyor resmen😂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Çözümü var düzgün kumaşla yapılan giysiler tek sorun fiyatları çok fazla oda gene Türkiye de polyester e vereceğine orada kaliteye veriyorsun

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Mutlaka çözüm bulunabilir, istenirse. Benim tercihim sadece buna mecbur kalmayacak bir coğrafya, Almanya gibi.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Yok ya hiç gerek yok almaya gitmeye

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bir Norveç değil hatta Kanada bile olmaz insanın insana yaklaşımı olarak

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Almanya’da nasıl ve Kanada-Norveç’te nasıl?

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ne kadar az ülkemiz insanı olursa o kadar iyi

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Haha o konuda haklısın😂😂 Almanlar çok soğuk, mesafeli gibi bir düşünce var. Ben de onu diyorsun sandım, adamlarda türk laubaliliği olmadığından bizimkiler soğuk diyor

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bizimkiler o kadar Abaza ve kardeşim ki bıktırmışlar bence oradakileri soğuk yapmaları normal

      Yorumla
    • BirBilgin11
      BirBilgin11
      +1 yıl

      Rahatsız olduğun birisine soğuk yapmaz mısın sen? Ben hiç kimseden ne ırkçılık, ne de bir soğukluk görmedim. Tam aksine sıcak kanlı, cana yakın insanlarla tanıştım ve hepsi alman.

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Çok Türk’e denk gelmemişlerdir 😅 ben Rusya da 1 ay gezdim orada bir söz öğrendim Ruslar böyle diyor : çekenden canını , Azeri’den paranı , Türk’ten karını sakıncan 😂 bence sondaki cümle bizi çok güzel özetliyor

      Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Klasik standart şeyler

    1
    0 Yorumla
  • 1Eylül01
    1Eylül01 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 89%
    +1 yıl

    Evdeyim. ev hali

    1
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ev gibisi yok bende eve geçtim

  • Efsane_3444
    Efsane_3444 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Harikasın ne yapalım boş boş takilmaca

    1
    3 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Boş iyidir dinlendirir

      Yorumla
    • Efsane_3444
      Efsane_3444
      +1 yıl

      Evet zaten çalışıyoruz iş güç

      Yorumla
    • Efsane_3444
      Efsane_3444
      +1 yıl

      Konuşabilir miyiz sohbet muhabbet

      Yorumla
  • ZEYNPPZM
    ZEYNPPZM Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Pijamaa

    1
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ev de en güzel giysi

      Yorumla
  • eternity-a
    eternity-a Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 85%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 958 cevap paylaştı.

    Kombin güzel kanka

    1
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • Diyetisyen_Haniim
    Diyetisyen_Haniim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Cumartesiyi sevmem

    1
    5 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Neden ki

      Yorumla
    • Diyetisyen_Haniim
      Diyetisyen_Haniim
      +1 yıl

      Sonraki gün pazar çünki

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Pazar da boş ama Pazardan sonrası direk pazartesi 🥹

      Yorumla
    • Diyetisyen_Haniim
      Diyetisyen_Haniim
      +1 yıl

      Boş günleri sevmem çalısmak tercihim

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ama insanın dinlenmeye kendine de zaman ayırmaya ihtiyacı oluyor

      Yorumla
  • WhiteWR
    WhiteWR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Burada yağmur var

    1
    5 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Orası nere peki

      Yorumla
    • WhiteWR
      WhiteWR
      +1 yıl

      İstanbul

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Oranın bol bol yağışa ihtiyacı var yağsın 🫶

      Yorumla
    • WhiteWR
      WhiteWR
      +1 yıl

      Evet sizin orada durumlar nasıl

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ara ara güneşli ılık bir hava

      Yorumla
  • RolePlay-xx
    RolePlay-xx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 103
    +1 yıl

    Bu kombini sevmiyorum yaaa

    1
    2 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ben seviyorum

      Yorumla
    • RolePlay-xx
      RolePlay-xx
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun

      Yorumla
  • İtaatkarerkek
    İtaatkarerkek Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben seviyorm ama bugun degil

    1
    13 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Hangi gün

      Yorumla
    • İtaatkarerkek
      İtaatkarerkek
      +1 yıl

      Şu an calisiyorm oyuzdn bu cumartesiyi sevmiyorum

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Hafta sonu çalışmak insanlık suçu olup çalıştırana ceza vermeli ya

      Yorumla
    • İtaatkarerkek
      İtaatkarerkek
      +1 yıl

      Ben 24 saat calisiyorm sen hafta sonu suc diyorsun. d

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      24 saat mi iş ne

      Yorumla
    • İtaatkarerkek
      İtaatkarerkek
      +1 yıl

      Agır sanayi. d

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Neden 24 saat

      Yorumla
    • İtaatkarerkek
      İtaatkarerkek
      +1 yıl

      Aciliyetten

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Deprem yüzünden sanırım

      Yorumla
    • İtaatkarerkek
      İtaatkarerkek
      +1 yıl

      Yoo patron bitane daha yarıs arabasi alsin diye

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      O acil değil ama

      Yorumla
    • İtaatkarerkek
      İtaatkarerkek
      +1 yıl

      Oyle diyorlar ama

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Üretim ne orada

      Yorumla
  • Deadpoll3535
    Deadpoll3535 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Şık olmuşsun yakışmış

    1
    4 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • Deadpoll3535
      Deadpoll3535
      +1 yıl

      Rica ederim günün güzel geçer umarım

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Seninde güzel geçsin

      Yorumla
    • Deadpoll3535
      Deadpoll3535
      +1 yıl

      Teşekkürler biraz zor ama olsun🙏🙏

      Yorumla
  • Herelelele
    Herelelele Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    11 ay

    Gömlek geçen cumartesi giydim ya sen kdnfb

    0
    32 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Bu ara ev modu çıkmadım bir yere cumartesi

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      İyiymiş ev kombininde ne var

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Şort büstiyer, ya da kolsuz tişört

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Şort büstiyer en iyisi ya rahat olur

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Ev onu gerektirir zaten

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Himhim

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Ailen kizmiyor dimi büstiyere

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Niye kızsın 😂

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Bazı aileler kızar ya açık diye o yüzden dedimm

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Açık bir şey değil ki büstiyer dediğin

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Sütyenin biraz daha kapalısi bence

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Bikini değil de sütyen 😂 onu geçtim biraz daha değil gayet uygun ve rahat

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      😂😂😂😂

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Kız olsam sutyenle dururdum evde kfhdhfgf

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Erkekler olarak daha şanslıyız hava çok sıcaksa üstüm çıplak bile durabiliyorum evde 😎 kıskan kdjfhg

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Niye durmak isteyen bikini ile de durur evde de dışarda da

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Plajda durulur da sokakta cafede olmaz bee 😂😂

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Plajdan çıkıp kafeye de giden çok ve olur

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Hımmm hiç öyle durdun mu cafede bikiniyle

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Çoooook

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Ooooo iyimis

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Bakan eden olmuyo mu pekii

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Olmuyor şehir merkezi değil ya da onu geçtim tatil yerleri zaten Hep öyle

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Haa sen böyle turistik yerde yaptın ben şehir merkezi sandım

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Plajdan çıkıp giden oluyor dedim cümle başında

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Ben sandım plajdan çıkıp şehir merkezinde gidiyolar

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Tatil yerinin merkezi ise yapan var onuda

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Zaten çoğu küçük yer

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      İyiymiş büstiyer reyiz 😎😂

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      O değil de bizim bura esti üstümü giydim valla

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      11 ay

      Darısı bura için gece gündüz klima açık

      Yorumla
    • Herelelele
      Herelelele
      11 ay

      Ooo yaşasın büstiyer o zaman senin için

      Yorumla
  • proofstriker38
    proofstriker38 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 91%
    +1 yıl

    Sen gerçekten İzmir hatunusun

    0
    2 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Bende öyle biliyordum

      Yorumla
    • proofstriker38
      proofstriker38
      +1 yıl

      Genelde İzmir hatunları çok güzel seksi

      Yorumla
  • Bukern
    Bukern Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl

    Sevgilinden ayrıldın mı

    0
    8 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Sorunun sebebi ne

      Yorumla
    • Bukern
      Bukern
      +1 yıl

      Merak diyelim

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Cevapsız bırakacam

      Yorumla
    • Bukern
      Bukern
      +1 yıl

      Cevapsız bırakmak yanlış yorumlara yol açabilir

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Umrumda olur mu sence

      Yorumla
    • Bukern
      Bukern
      +1 yıl

      Umrunda olmaza cevap verir verir geçerdin diye düşünüyorum

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Tersi oluyor umrumda olsa cevap verirdim

      Yorumla
    • Bukern
      Bukern
      +1 yıl

      🤦🏻‍♂️

      Yorumla
  • delidayı0234
    delidayı0234 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Etegin güzel bacaklar da güzel

    0
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Gomlek pantolon yaptim happy moons yapıcaz

    1
    0 Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Her gün her amanki gibi evde geçti

    1
    0 Yorumla
  • yersizyurtsuz35
    yersizyurtsuz35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Niye konuşamıyoruz sizle ;)

    0
    1 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Konuşup ne olacak

      Yorumla
  • Rascoln36
    Rascoln36 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Beyaz atletimi ve alevli şortumu giydim

    1
    0 Yorumla
  • GaraGuru
    GaraGuru Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 880 cevap paylaştı.

    tek olunca sevemiyoruz

    0
    2 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Niye illa biri mi lazım

      Yorumla
    • GaraGuru
      GaraGuru
      +1 yıl

      Yani sana cok seviliyor öyle gece bir yerde takıl sonra eve gel pazar sabahina uyan bir güzel kahvaltı sıcak bir 1+1 ev bide kedi hatun

      Yorumla
  • hakan-salihoglu
    hakan-salihoglu Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Kombinin harika ama ayakkabılar olmamış.

    0
    2 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Günlük için hayat oldu bence

      Yorumla
    • hakan-salihoglu
      hakan-salihoglu
      +1 yıl

      gündelik için rahatlar ama yinede converseleri beğenmiyorum.

      Yorumla
  • prestiqe33
    prestiqe33 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl

    Fırtına var kiz çıkma oyle

    0
    3 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Yo kapalı da olsa ara ara güneşli yumuşak bir hava var :)

      Yorumla
    • prestiqe33
      prestiqe33
      +1 yıl

      Şemsiye al

      Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Dışarda çok yürümem ki ama yanında var mont yedek kıyafet yağmurluk ve şemsiye 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bu tiple dışarı çıkamazdım evde oyun oynadım

    1
    0 Yorumla
  • Tavsannfriyse
    Tavsannfriyse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Eteği nerden aldın çok güzel

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yaaa ama sen çok tatlısınnnn

    1
    0 Yorumla
  • mrfatbee
    mrfatbee Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 910 cevap paylaştı.

    Kot pantolon ve ince kazak.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evdeyim

    2
    2 Yorumla
    • İzmirliPrenses00
      İzmirliPrenses00
      +1 yıl

      Ev keyfi gibisi yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence de

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İzmirde seni görsem kesin tanırdım belki de tanıyorumdur :) giyim başarılı

    0
    0 Yorumla
  • teflon-_-tava
    teflon-_-tava Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Bodruma uygun biseyler.

    0
    0 Yorumla
  • Geminism
    Geminism Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Gayet kötü kombin bu arada

    0
    0 Yorumla
  • axiakrep
    axiakrep Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 97%
    +1 yıl

    sen bayağı harwketliydin zaar

    0
    0 Yorumla
  • İstif01
    İstif01 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 94%
    +1 yıl

    Yine yükselttin

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Cumartesi kimler neler giydi, neler yaptınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Haftanın son günü kimler ne giydi? 31 cevap verildi
Bugün ise giderken ne kıyafet giydiniz? 32 cevap verildi
Cumartesi günü sizin için ne günü? 32 cevap verildi
Cumartesi klasiğiniz ne? 12 cevap verildi
Cumartesi günü size ne günü? 22 cevap verildi
Bugün üzerine ne giydin? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨