AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
offf offf süt gibi ilik gibi oluyorlar namusuzum :P
Genel bir estetik tercih beğenidir Beyaz renk o yüzden
esmerleri neden severler anlamış değilim zaten kara insan hiç sevmem :(((
Hakkimi yeme 😢
üzgünüm :(
Nihahaha ya da ye 😅😄
Cirkinlere de sitf beyaz diye guzel diyosunuz ona kiziyorum iste ama guzelide var tabi :)
Guzeli den alirim ben 😅😄
Bn esmerim ama haklisin lez olsaydm beyaz tenli secerdim. d
Gec değil 😅😄
Cok gec. d
Bembeyaz olcak ne esmer yanında hikaye kalıyor ozaman😄😄
çekicilik bence beyazlıkta kızı erkeği yok az olan degerlidir
beyaz tenli kız için ölünür. çok güzel bir örneği Stoya
Bembeyaz kiz olacagina bir cuval un olsun daha iyi jdkskd cavdar olsub bugday olsun tam bugday olsun ahsjddj
yüzleri güneşe bayağı dayanık demekki bizim okulda bir kız var beyazlıktan yüz damarları gözüküyo :D
Beyaz tenli olmanın dezavantajı allık sürmesem hasta mısın? Sorularının yönetilmesi.
Simdi allik var mi?
Sürüyorum :)
Tuh hasta misin dicektim
Tahmin ettim zeki şey
Aferin zeki sey
Evet iyiki beyaz tenliyim:d
Bide goreydik 😅😄
Ben arasindaym ozmn selami almam lazimmi
-mı ayri olursa olabilir 😅😄
Turkcem sper değil :( kusura bakmayin
Sen super ol gerisi gelir ciceem 😅😄
Biraz anladm
Aldin mi selamami 😅😄
Aldim as
😅😄
ah bu gunesin gozu kör olmaya yaktı beni
Cok mu az mi?
az kıs geldi nasıl olsa eski halime donerim no problem
Dondugunde gormek isteriz seni 😅😄
:DD
Hiçte değil beyaz ten iğrenç ten :))
Sen ne anlarsin 😅😄
beyazın adı esmerin tadı... :)
Fikir sordun. Ayrıca ben beyaz tenliyim ama ciddi ciddi iğrenç bir ten rengi leş kargası gibi
Beyaztenli bir kadını yalamayi çok istiyorum dilimle bosaltmayi istiyorum ama nerden bulacaksın öyle birini
Kardeşim kızıl olacak beyaz ten uff tadından yenmez :)
yoo bana göre öyle diil. insandan insana değişir yani.
Cunku beyaz ten = asalet
Asalet kim 😑😕
Ben deyip egomu yuzune dayamak istemiyorum :D
Vurmak deseydin eyiydi dayamak ne 😅😄
O an oyle geldi :p
selam ozaman :) Beyaz tenli, karamel saçlı (dogal %) kahve rengi gözlü :) :)
Anana sor bakim damat lazim miymis 😅😄
damat değil 2. ci oğlu olsun istiyor ama kimseyide beğenmiyor :)
Beni tanimadi hakli kadin 😅😄
hahaha :) kendinden okadar emin olma ailem kararsız yapı dadur bugün beğenir yarın beğenmiyorum der :D
Istikrar bizim isiimiz 😅😄
oldu canım :D
Ama senden supheliyim bak foto yok anca laf var falan 😕
bak bakalım :)
gördün mü
Gordum gordum iliski icindeyi de gordum 😅😄
Selamın aleyküm.
Sensin itici 😤
Tamam ben olayim
Oof itici diye okudum soruyu. Sadece ben miyim böyle okuyan acaba?
Bilmiyore
Çok. Ben bile hastayım
Yapalim sana da bir tane 😅😄
ben esmerim ve esmer yakışır yanıma diye düşünüyorum. davul bile dengi dengine :p
Bende esmerim. Ama beyaz iyidir
esmer erkek seven beyaz tenli bir kız gördüğünde yapış o halde :D
Bni sevmicek kiz cölde kutup ayisi bulmakla es deger.
Mantıken mümkün değil ama dediğin gibi olsun :D hoşça kal
Sen de dostca kal 😊
As en ufak bir vurustu kipkirmizi oluyo kolum ve zor geciyor
Evlnnce kotu desene 😊
Evet
O zmn dikkat etcn canisi partnerinle 😅😄
Yas kc ayricw
Neden sordun :)
Merak.
Yas araligin dogruysa biraz fazla kucugum
25 im.
18 im
Oyy ufaklik 😊
Dedim sana
Ozldn deseydin bari 😅😄
bir o eksikti :)
Eksikse tamamla csnisi z😊
Orda sonunda ne dedin ya :)
oha harika vücudunda define haritası yapabilecegin bir kadın :)
Canisi didim.
Tamam
Sana tmm. Sozde dinlemiyon zaten.
Banane banane :P
Şımarık uyuz 😊
Bunu iltifat olarak kabul ediyorum :D
Etme 😅😄
Ettim bile ;D
Msjda mi ettin hani gelmedi 😅😄
Yoo :))
Uyuzluk yapma 😤
Hic bisi yapmiyorum tamam
Pm at 😅😄
Pm? One
Profil message 😅😄
Hmm
Amma uzattin naz yaptin ha.
Bye :)
Hosca kal.
Sendee.
esselamun aleyküm we rahmetullahi ve berekatühü 😀
Amin
Ihihi merhaba sende çok tatlisin 😆
Eee guzel bakan guzel gorur 😊
Mütevaziligini yesinler 😊
Oyyh utandim 😳
Nersi güzel.. :/
Belli bir bolgesi yok genel yani 😅😄
Vealeykumesselam :)))
Naptin 😅😄
Maalesef daha çekiciler. d
Kabul ediyon yani 😅😄
Evet yalan değil çekici hatunlar. d
Siz degilsiniz yani 😅😄
Onlar daha çekici. d
Nasilda biliyo 😅😄
Hele şu boğazında damar görünenler yok mu :)
Sorudan çok, farklı duygular ön planda
Mesela?
Hafif bugday tenlide iyi ya :Dd
Belli ki sen oylesin 😅😄
Bugday tenli degilim ama olmak isterdim 😇
Beyaz misin 😅😄
zevk meselesi bazilari esmer seviyor
Ciddi olmazsin 😱
Allah vergisi napalim😄
Oyy 😊
yok canım o senin abazalıgın :)))
Sarışınları tek geçerim
Kan emdikçe beyazlık gidiyor.
Vampir misin gardaş
Geçmişte var mı ondan şüpheleniyorum. Gece ayaktayım. Birazdan uyuyacam mesela
O issizlikten onceden bende de vardi. Simdi 11 dedin mi uyuyorum 😅😄
İş olsa da olmasada. Ben de böyle kendimi bildim bileli
Sanmam metabolizman dayanmaz.
öyle diyorlar bilmiyoruz
Bilmezmiyiz;)
Aman sen bilme zaten 😅
kıymetimizi bilin 😊😊
Geldindee bilmrdik mi 😅😄
Beyaz ten saflığın temizliğin rengi ^^
O ne alaka 😅😄
Yalan bütün pınar kaşarlar beyaz tenli :D
Ole derler de ondan dedim...
A. Selam :)
Naber yea 😅😄
Zenci kizlar daha cekicii
=^-^=
He sana kaldi zaten onu soylemek 😅😄
Hii hii
Selamm :D
Merhaba hos geldin sefa verdin ne getirdin 😅😄
oha beyaz ! merhaba :D
Ne isterdin :) ?
Rujsuz halini gormek 😊
Oldu teşekkürleeer :)))
Sorma o zaman 😒😒
Selam:D
Oo kirmizi oje de varmis hu huu 😅😄
:D ; D
Beyaz ve bugday iyidir *-*
alt taraflarında beyaz olduğu düşüncesi bence?
ben çekici olduğumu hiç dusunmemiştim :)
Foto koymamandan bunu anlayabiliyoruz
yok o yuzden değil fotoğraf koymamam
Hı hı
: )
Ben esmer olmak isterdim :(
Pianistten oturu mu 😅😄
Pek anlamadim😂😂
Sasirmadim 😅😄
Ama yaaa 😕😕😕
Nickinden dolayi dedim. Pianist ruyasisin ya hani esmer olmak isterdim diyon bende pianist mi istiyo anlaminda saka yaptim.
tamam :D
Haaa anladm :))) Jeton gec dusuyo k. bakma :D
Belli belli 😅😄
😂😂
Allah kahretsin çok asil çok çekiciyiz 😏
Hı hı kesin 😅😄
Senin inanıp inanmaman değil mesele,
Benim beyaz olmam. Ahaahahahahaha :D
Ben de okan bayulgen der igren bir espiri yapardim da neyse
Aynen. beyaz ten. candir gerisi heyecandir :p
Cok heycanlanmamak lazim yine de
Aleyküm selam :) :) :)
Nabuyon yea
Cok edebiyat yapıyorsunuz:)))
Sbp 😅😄
Trubunlere oynuyorsunuz😁😁
Tribunler bos kalmasin 😅😄
Beyaz tenli kizlar candir gerisi heyecandir.. Demek geldi icimden😀😀😀😡😉😉
Yok digerlerinin de canligi var denedim gordum 😅😄
Neden bu kadar çekiciyiz?
Bipmrm sence?
Her şey yakışıyor beyaz tene bence.
Aynen aynen 😊
Boy kc senin
1.65 neden sordun
Mersk ettim ozldn soramadim.
İsabet olmuş
Dimi
bende beyaz ten hastasıyım...
Sitenin hepsi beyaz tenliymis a mk 😂😂😂😂😂😂
Cinsel arzu beyaz tenli bir kız=2x performans :)
demek ki senin ilgin de beyaz ten:
oyşş @temhme
:)..
Ama çabuk yaşlanır diyorlar :(
Ben huzurevinde bakarim sana 😅😄
Sanki sen yaşlanmıcan :D
Ben şu yaslı cekicilerden olcam 😅😄
Yaşlı bir çekici olmak zor olmaz mı :d tamam sustm.
Pislik 😅😄
Kumral olunca olmuyo mu ya :(
Kumrala bagli ama zor 😅😄
masum görndkleri için
Niye siz seytan mi gorunuyosunuz?
yok bnde beyaz tenlym
Kendini övüyon yani 😅😄
:) yok abartlck kdr övmeyi sewmem
Bence de abartacak kadar övme 😊
övünmeyi sevmyrm benim için insanlarn hepsi eşit ha esmer olmuş ha beyz ha çirkn ha güzel insan olsunda gerisi tın.
Humanistim diyosun 😅😄
:):):):):):)
Tamam sevdim beyazlığımı teşekkürler
Tamam sen