AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Umursamaz insanlar olduklarını düşünüyorum. Eger bazı şeyleri umursasaydılar önce kendi saglıklarını kilolarını umursardı.
Görüntü kirliliği olduguna katılmıyorum.
Ilac tedavisi goren genetik olarak kilolu olan guatr sebebiyle kilo veremeyen insanlar var. Kimsenin ne yaptigi da seni beni baglamaz kendinle ilgilenirsin our biter
30 yasina geldin hala onbeslik ergen gibisin
herkesin zevki farklı birde o açıdan bakmak lazım benim kilom normal kilolu biri değilim ama çok zayıf olmakta istemem mesela
şişmanlarla vakit geçirmediğin konuşmandan belli azcık sohbet etsen ne kadar şeker insan olduklarını anlarsın...
bende beynini kullanmayan kızlardan rahatsız oluyorum, mesela sen? Hayır, sende olmadığı için kullanmıyorsun.
Şişmanın haykırışı ;-)
Çok ayip bu soru :S onlarda çok istemiyor şişman olmayi hormonal bozukluklara maruz kaliyor lütfen biraz düşünelim..
Fazla kilosu olan çoğu kişinin sağlık sorunları var ellerinde değil onlar da zayıf olmak ister. Ki bu durum onlar da içinde bulundukları bu durumdan hoşnut değiller. Bu düşünceni kınadım.
bende beyni kıt olanlardan hoşlanmıyorum keşke geri iadesi olsa
Oylede bnce sisman erkeklerden hoslanmiyorum. Bzde braz bakim istiyoruz cok itici😊
hem şişman hem tayt giyenelre bende hoslannmıyorum gercekten cok kotu goruntu olusturuyolar
Sanane la
Haaaaaa
Sanane
Cevap versene
Sananeeeeee
Ahahahahah
Hayır anlamadı sanırım.
Arkadaşım sanane?
anladın mı?
sanane?
bak heceliyorum.
Sa na ne?
harfleri ayırıyorum
S a n a n e?
Ne alaka Çok tatlı oluyolar bence iyi arkadaşlarım var Tombik tombik...
Senin de beyin yapın beni çok rahatsız etti; keşke aynı ülkede yaşamasak.
Hala burada mısın?
evet
: )
sağlık nedeniyle şişmanlayanlarda var.. dikkat etmeli sağlığa da özen göstermeli.. erkekler de dikkat etmeli
Bazen hayattan soğuyorum. kendimi eve kilitleyip bir kaç saat ağladığım oluyor. :D
neden?
Şişman kızlardan tiksiniyorum neden olacak :D
Ya öyle deme... Hastalıkları olabilir bil de... Hem dediğinin doğru olmadığını saçma olduğunu sende biliyosun ki gizliden yazmışsın.
Iyi ki dünya senin kadar değil öyle olsa guneste verirdi ne kadar nasihat vari bir cevap bence direk sana ne fahişe de gitsin :-)
Pardon o erirdi olacaktı
@nazim01 boyle sorulara sinir oluyorum sadece eskiden ben de sismandim
Yok sinir ol ama cok nazik bir kizisin vardi insanin senin tarafindan azarlanilasi geliyor :-))
Eee sıkıntın ne peki? @nazim01
Şişman değilim ama şunu demeden geçemeyeceğim. Sanane, giren çıkan sana mı?
Bende sende rahatsız oluyorum. Mümkünse kendini yak. Dünyaya bir iyilik yaparsın.
bir de tayt gıyenlerı var bunları aman Allah ım çevresel felaket..
Sen ölünce beynini birine nakil yaptıralım.
Sahibinden hiç kullanılmamış...
Şişman ve çirkin kızlar güzel kızlara ulaşmanın tek adresi :D
Çoğununki yaradılış özelliği veya hastalıktan oluyor bunu unutma.
Ulan hastalıkları olabilir? Kilo veremiyor olabilirler? Sanane bundan? bir gizliden çık bakalımda öyle konus.
beyın ozurlu kısılerde cevrede rahatsızlık verıyor cevreyı cok dusunuyorsan sende cıkma tatlım dısarı yarın bırgun bu dedıgın laf yuzunden basına gelmesınde sısmanlık
Vo vo vo sisman kizlardan rahatsiz oluyomus. Vo vo vo
eveett şişman ve 1,50 kızları IŞİD imha etsin diyorum...
katılanlar?
Katılıyorum şişmanlar evden dahi çıkmasın evlerinde çürüsünler
Biz üyeler de senin gibi beyinsizlerden rahatsız oluyoruz onu napcaz canısı
aynen biçimsiz ve salkımlı vucütlar için hayır diyorm..
şişman diye kategorilendirdiğin kızlar da senden rahatsız oluyolar : )
Görüntü kirliliğinden ziyade ileriki yaslarda sağlık sorunlarına yol aciyor. Biraz kendilerine dikkat etmeliler
ahahahahaahhhha ne güldüm ya jdsfgdhsgfdhsdjs
samimiyet diyo bide sen bu sorudan sağ çıkaman hala samimiyet istiyo fdsfadfsafsdgdfs
kimse isteyerek şişmanlamaz bence bikere aldımı vermek zor
çoğu tembelliğini yaa benim hastalığım var diyerek geçiştiriyor
bir git desem alınmazsın demi pff sanki bana carmen electra hatuna bak
Mümkünse toplu taşıma araçlarında da oturmaya falan kalkmayın
Sen yarin ne olacagini bilmiyorsun belki bir tur hastaliktir. Boyle yapma bence cnku kendinde ne olacagini bilmiyrsn
Bende senin insanlıgından süphe ediyorum onu napcaz?
bide onlar tayt giymiyomu ohara oluyorum :D ahandaranza :D
Tam destek hep destek öğğğğ sevişilmiyor bile ter kokuyo pis pis :))
senin gibi kızla aynı ülkede yaşamak, şişman kızlar gezegeninde tek erkek olmaktan kötü.
Pardonda sen kimsin. muhattap olman icin once beyin gerek.
Sen kendini dünya güzeli sanıyorsun heralde?
öyleyimkiii
Ergensin ergen
Balık etlileri kıskanıyorsundur bence :)
asla
Balık etli değilsen bende sıska kızları çubuk adam olarak görüyorum.
banane
Çubuk adamsın sen :D
şişman değilim ya çok şükür ohhh
Ortası olmaya çalış bari. Yoksa kötü ciddiyim.
Işte bu yüzden de gizli kullanıcısın..
Fikir kalabaligi yapiyorsun.
Selam sizofren kardeş.
canan karatay teyze sen misin?
Ahaha
torunuyum :P :D
Düşündün mü hiç ya hastaysa?
evet düşündüm çözüm üretsin şişkolar
Beynin %80 ni et olunca böyle oluyor işte.
Şişmanlar genelde kompleksli oluyor.
insanlara saygın yok senin yazık
cevap vermeye değer bir soru değil bence...
genetikse napacaksın?
çok üzüldüm ama ben şimdi :(
Git kendinden rahatsiz ol
Onlarda senden oluyordur emin ol
olsa ne yazar azınlıktalar:D
Cok sacmasin hic kusura bakma zayif olsun sisman olsun ya da baska bisey olsun ilk eveli INSANIZ HEPMIZ
Nie gizliden soruoun bunu ozman korkakmisin
l*n sana ne derdi sana mı düştü :)
Ne gereksiz bir insansın sen