Moda & Stil Kızlar, Düğün kombinlerinizde uzun elbise mi kısa elbise mi tercih edersiniz? Nullgirlr Takip Et Xper 1 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Genelde düğünlerde elbiseyi nasıl model tercih edersiniz Güncellemeler+1 yıl Güncel Güncellemeler+1 yıl Güncel 2 Kızlar, Düğün kombinlerinizde uzun elbise mi kısa elbise mi tercih edersiniz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
theeyt Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl akraba düğünüyse uzun veya midi boy arkadaş düğünüyse kısa tercih ediyorum 1 2 Yorumla Nullgirlr +1 yıl En son gittiğiniz düğünde kombininiz nasıldı peki Yorumla theeyt +1 yıl uzun zamandır düğüne gitmedim hatırlamıyorum Yorumla
Papillon_Papillon Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl fiziğim ne kadar güzel olsada uzun tercih ederim hep 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Birkaç senedir düğünlere gitmiyorum 3 2 Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki o zaman elbise veya etek giydiğinizde kombinleriniz nasil olur Yorumla Girlsingirlss +1 yıl Benim sorumda da görüş paylaşır mısınızz Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl uzun göğüs dekolteli 1 17 Yorumla Nullgirlr +1 yıl Yazın da mı öyle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl evet Yorumla Nullgirlr +1 yıl Yırtmaçlı giyer misiniz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yazın olur ama ince bacaklarım tercih etmem. Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki en sonki düğün kombininiz nasıldı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl abimin düğünüydü göğüs dekolteli uzun dize kadar yırtmaçlı açık mavi saten elbiseydi Yorumla Nullgirlr +1 yıl Hmm topuklunuz nasildi peki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl şeffaf üstü ve arkası ince 10 cm topuklu Yorumla Nullgirlr +1 yıl Külotlu çorap giydin mi peki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl hayır giymem Yorumla Nullgirlr +1 yıl Neden ki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl hiç giymem rahat edemiyorum Yorumla Nullgirlr +1 yıl Kışın bile çıplak bacakla elbise giyiyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl kapalı salon arabamla gidiyorum Yorumla Nullgirlr +1 yıl Hmm hayatında hiç külotlu çorap giymedin mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl giymedim çocukkende giydiremedi kimse. soğuklarda termal içlik giyerim Yorumla Nullgirlr +1 yıl Rahatsızlık verdiğini anlamak için 1 kere giymiş olman gerekmiyor mu :) Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Uzun dar tercih ediyorum 1 1 Yorumla Nullgirlr +1 yıl En son ne zaman giydiniz Yorumla
esrvrol Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 88% +1 yıl Moda & Stil konusunda 381 cevap paylaştı. son gittiğim düğünde mini elbise giymiştim 1 0 Yorumla
SeymaXxx5 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 94% +1 yıl Moda & Stil konusunda 932 cevap paylaştı. Uzun zaman oldu düğüne gitmeyeli 1 0 Yorumla
ykskorkbenden Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl genelde kısa 1 8 Yorumla Nullgirlr +1 yıl Kışın da kısa elbise mi mesela Yorumla ykskorkbenden +1 yıl ortama göre değişir kapalı mekansa evet Yorumla ykskorkbenden +1 yıl kırmızı kısa elbise altına gümüş bantlı ince topuk ayakkabı Yorumla Nullgirlr +1 yıl Çok güzel ya ayakkabının önü açık mıydı pekii Yorumla ykskorkbenden +1 yıl evet açıktı Yorumla Nullgirlr +1 yıl Külotlu çorap giymiş miydin peki Yorumla ykskorkbenden +1 yıl hayır Yorumla Nullgirlr +1 yıl Neden kii Yorumla
cileklisu-t Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Kısa 1 4 Yorumla Nullgirlr +1 yıl Neden peki Yorumla cileklisu-t +1 yıl Öyle seviyorum? Yorumla Nullgirlr +1 yıl Kışın zor oluyor mu Yorumla cileklisu-t +1 yıl Zor oluyor tabii her zaman giymiyorum Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kısa elbise tercih ederim 1 3 Yorumla Nullgirlr +1 yıl Kışın zor oluyor mu peki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kapalı mekanlarda pek sorun olmuyor Yorumla Nullgirlr +1 yıl Külotlu çorap giyiyor musunuz peki elbiseyle Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Dizimin üstünde tercih ediyorum 1 9 Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki kışın zor olmuyor mu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayır olmuyor Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki külotlu çorap giyiyor musunuz düğünlerde elbise ile Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet ten rengi giyiyorum Yorumla Nullgirlr +1 yıl En incesinden mi yoksa biraz kalın mi tercih ediyorsunuZ Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İnce Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki en son düğün kombininiz nasıldı Yorumla Nullgirlr +1 yıl ? Yorumla Nullgirlr +1 yıl Huu Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kisa elbise 1 24 Yorumla Nullgirlr +1 yıl Hmm neden peki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cunku guzelligimi sergileyebiliyorun Yorumla Nullgirlr +1 yıl Hmm peki kışın zor olmuyor mu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yooo zaten kapali alan sorun olmaz Yorumla Nullgirlr +1 yıl En son ne zaman düğüne gittiniz peki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ekim gibiydi sanirim sonlara dogru Yorumla Nullgirlr +1 yıl Kombininiz nasıldı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Askili mini bir elbise ten rengi corap topuklu , altin kolye ve bileklik Yorumla Nullgirlr +1 yıl Ne kadar hoş ya elbisenin rengi nasıldı çorabınız cok mu inceydi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet ince corap elbise siyahti Yorumla Nullgirlr +1 yıl Topuklunuzun modeli nasıldı peki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Acik ayakkabiydi flonun donem sonu indiriminden almistim o da siyah giysiyle uyumluydu Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki topuğu yüksek miydi açık ayakkabi ile çorap giydiğiniz için eleştirenler olmadi mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cok umursamam elestiriyi topugu cok yuksek degildi zaten giyemem yuksegi Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki bu konuda size sorular sorabilir miyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tabi burdan sorabilirsiniz Yorumla Nullgirlr +1 yıl Tamamdır:) Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki elbiseniz ne kadar kisaydi nerenize geliyordu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dizin bes parmak ustu Yorumla Nullgirlr +1 yıl Hmm peki sizi alımlı bulan hemcinsleriniz oldu mu düğünde Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sanmiyom kimse super olmus demedi Yorumla Nullgirlr +1 yıl Hmm kimin dugunuydu peki sence en iyi giyinen kimdi sen haricinde Yorumla Nullgirlr +1 yıl ? Yorumla Nullgirlr +1 yıl Huu Yorumla
BerfinBen Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Kısa elbise 1 23 Yorumla Nullgirlr +1 yıl Neden kısa elbise peki Yorumla BerfinBen +1 yıl Daha şık duruyor Yorumla Nullgirlr +1 yıl Kışın sorun oluyor mu peki Yorumla BerfinBen +1 yıl Çok olmuyor ya üstüme bir kaban alırım. Yorumla Nullgirlr +1 yıl Hmm en son ne zaman düğüne gittiniz peki ne giymiştiniz kombininiz nasıldı Yorumla BerfinBen +1 yıl En son 1 yıl oluyor. Gittiğimde siyah mini elbise ve siyah topuklu giymiştim. Yorumla Nullgirlr +1 yıl Ne kadar güzel ya topuklunuzun modeli nasıldı Yorumla BerfinBen +1 yıl Etrafı açık olan Yorumla Nullgirlr +1 yıl Önü açık mıydı peki Yorumla BerfinBen +1 yıl Evet Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki külotlu çorap giymiş miydiniz Yorumla BerfinBen +1 yıl Yok Yorumla Nullgirlr +1 yıl Hmm çorapsız laf etmediler mi elbiseniz çok mu kısaydı ki Yorumla BerfinBen +1 yıl Çok çok mini değildi Yorumla Nullgirlr +1 yıl Neden çorap giymedin peki boyun ve kilon nedir Yorumla BerfinBen +1 yıl Çorapsız daha iyi durdu. 1.76 boy 56 kilo Yorumla Nullgirlr +1 yıl Boyun cidden müthiş cidden bacakların uzun mudur topuklun yüksek miydi Yorumla BerfinBen +1 yıl Yüksek topuklu Yorumla Nullgirlr +1 yıl Peki düğünde genelde hemcinslerine daha mı çok dikkat edersin, sana alımlı gelenler olur mu Yorumla Nullgirlr +1 yıl ? Yorumla Nullgirlr +1 yıl Huu Yorumla Nullgirlr +1 yıl Huuu Yorumla Nullgirlr +1 yıl Neden cevap vermiyorsunuz Yorumla
Kızlar Ne Diyor
akraba düğünüyse uzun veya midi boy arkadaş düğünüyse kısa tercih ediyorum
En son gittiğiniz düğünde kombininiz nasıldı peki
uzun zamandır düğüne gitmedim hatırlamıyorum
fiziğim ne kadar güzel olsada uzun tercih ederim hep
Birkaç senedir düğünlere gitmiyorum
Peki o zaman elbise veya etek giydiğinizde kombinleriniz nasil olur
Benim sorumda da görüş paylaşır mısınızz
uzun göğüs dekolteli
Yazın da mı öyle
evet
Yırtmaçlı giyer misiniz
yazın olur ama ince bacaklarım tercih etmem.
Peki en sonki düğün kombininiz nasıldı
abimin düğünüydü göğüs dekolteli uzun dize kadar yırtmaçlı açık mavi saten elbiseydi
Hmm topuklunuz nasildi peki
şeffaf üstü ve arkası ince 10 cm topuklu
Külotlu çorap giydin mi peki
hayır giymem
Neden ki
hiç giymem rahat edemiyorum
Kışın bile çıplak bacakla elbise giyiyorsun
kapalı salon arabamla gidiyorum
Hmm hayatında hiç külotlu çorap giymedin mi
giymedim çocukkende giydiremedi kimse. soğuklarda termal içlik giyerim
Rahatsızlık verdiğini anlamak için 1 kere giymiş olman gerekmiyor mu :)
Uzun dar tercih ediyorum
En son ne zaman giydiniz
son gittiğim düğünde mini elbise giymiştim
Uzun zaman oldu düğüne gitmeyeli
genelde kısa
Kışın da kısa elbise mi mesela
ortama göre değişir kapalı mekansa evet
kırmızı kısa elbise altına gümüş bantlı ince topuk ayakkabı
Çok güzel ya ayakkabının önü açık mıydı pekii
evet açıktı
Külotlu çorap giymiş miydin peki
hayır
Neden kii
Kısa
Neden peki
Öyle seviyorum?
Kışın zor oluyor mu
Zor oluyor tabii her zaman giymiyorum
Kısa elbise tercih ederim
Kışın zor oluyor mu peki
Kapalı mekanlarda pek sorun olmuyor
Külotlu çorap giyiyor musunuz peki elbiseyle
Dizimin üstünde tercih ediyorum
Peki kışın zor olmuyor mu
Hayır olmuyor
Peki külotlu çorap giyiyor musunuz düğünlerde elbise ile
Evet ten rengi giyiyorum
En incesinden mi yoksa biraz kalın mi tercih ediyorsunuZ
İnce
Peki en son düğün kombininiz nasıldı
?
Huu
Kisa elbise
Hmm neden peki
Cunku guzelligimi sergileyebiliyorun
Hmm peki kışın zor olmuyor mu
Yooo zaten kapali alan sorun olmaz
En son ne zaman düğüne gittiniz peki
Ekim gibiydi sanirim sonlara dogru
Kombininiz nasıldı
Askili mini bir elbise ten rengi corap topuklu , altin kolye ve bileklik
Ne kadar hoş ya elbisenin rengi nasıldı çorabınız cok mu inceydi
Evet ince corap elbise siyahti
Topuklunuzun modeli nasıldı peki
Acik ayakkabiydi flonun donem sonu indiriminden almistim o da siyah giysiyle uyumluydu
Peki topuğu yüksek miydi açık ayakkabi ile çorap giydiğiniz için eleştirenler olmadi mi
Cok umursamam elestiriyi topugu cok yuksek degildi zaten giyemem yuksegi
Peki bu konuda size sorular sorabilir miyim
Tabi burdan sorabilirsiniz
Tamamdır:)
Peki elbiseniz ne kadar kisaydi nerenize geliyordu
Dizin bes parmak ustu
Hmm peki sizi alımlı bulan hemcinsleriniz oldu mu düğünde
Sanmiyom kimse super olmus demedi
Hmm kimin dugunuydu peki sence en iyi giyinen kimdi sen haricinde
?
Huu
Kısa elbise
Neden kısa elbise peki
Daha şık duruyor
Kışın sorun oluyor mu peki
Çok olmuyor ya üstüme bir kaban alırım.
Hmm en son ne zaman düğüne gittiniz peki ne giymiştiniz kombininiz nasıldı
En son 1 yıl oluyor. Gittiğimde siyah mini elbise ve siyah topuklu giymiştim.
Ne kadar güzel ya topuklunuzun modeli nasıldı
Etrafı açık olan
Önü açık mıydı peki
Evet
Peki külotlu çorap giymiş miydiniz
Yok
Hmm çorapsız laf etmediler mi elbiseniz çok mu kısaydı ki
Çok çok mini değildi
Neden çorap giymedin peki boyun ve kilon nedir
Çorapsız daha iyi durdu. 1.76 boy 56 kilo
Boyun cidden müthiş cidden bacakların uzun mudur topuklun yüksek miydi
Yüksek topuklu
Peki düğünde genelde hemcinslerine daha mı çok dikkat edersin, sana alımlı gelenler olur mu
?
Huu
Huuu
Neden cevap vermiyorsunuz