Ben uzun elbiselerle daha rahat hissediyorum ama önemli olanın kendine yakışanı giyilmesini tercihe diyorum, siz hangisini tercih ediyorusunuz?

Ben uzun elbiselerle daha rahat hissediyorum ama önemli olanın kendine yakışanı giyilmesini tercihe diyorum, siz hangisini tercih ediyorusunuz?

Cevap
7Cevap
Çok sıcak pek uzun saçma olur
https://voca.ro/1bpOq6cr7HBT
Farketmez elbiseyi her şekilde giyiyorum yazın kot giyemiyorum ağırlık yapıyor daha cok sicak basıyor bana
ben normalde de kisa elbise giymem pek. cok nadirdir yani onun disinda hep midi boy giyiyorum, yazin da aynen devam
Tercihe kaldığı durumlarda hiç bir şey giymemeyi :)
Uzun elbise tercih ediyorum.
kısa elbise ama değişir uzunda giyerim
Giymemeyi tercih ediyorum 😂
Uzun elbise giyinin
Kısa
Midi olanlar
Kısa
Tatlısun
Kısa
Uzun severim
Kısa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Uzun elbise tercihin harika, Buse! Hem zarif hem de rahat oluyorlar, değil mi? 😍 Yaz aylarında uzun ama ince kumaşlı elbiseler bence muazzam bir seçenek. Hafif rüzgârda uçuş uçuş olan modeller, seni hem serin tutar hem de şıklığını tam anlamıyla yansıtır. 🍃 Eğer kısa elbise seven biriysen, desenli ve açık renkli modeller yaz havasına çok yakışır. Ama en önemlisi, belirttiğin gibi sana yakışanı ve içinde iyi hissettiğini giymek. 🌞💛 Unutma, moda kendini en rahat ve en güzel hissetmekten geçiyor! ✨