Klasikten şaşmayanlardan mı, modaya yön verenlerden misiniz?

Klasikten şaşmayanlardan mı, modaya yön verenlerden misiniz?

Modaya yön veremem de bazen normalde giydiğimden daha farklo giyerim. Bunu daha sık yapmalıyım ama. Çünkü çevremin beni sıkıcı sıradan görmesini istemiyorum. Bir de etkilemek istediğim birisi var.
Farklı kombinler eskiden yapardım ama vazgeçtim. Birbiriyle uyumsuz parlak renkler giyerdim, kötü görünürdü ama benim hoşuma giderdi bfjcjjsjxn. Eskidendi djcjjfjejd artık hoşuma gitmiyor
Renkli giyinmeyi severim
bu konuda üstüme tanimam. herkes ilk başta ön yargı ile bakıyordu fakat şu an kıyafetler nerden sorusuna cevap verir oldum.
Cevap
30Cevap
Yapmıyorum
Esofman altının üstüne keten gömlek ve deri ceket giyiyorum olur mu ki 🤔
Moda ikonluğunun temsili😂
Cemil ipekçi getir götürümü yapsın , seri 😂
Şu an çayı demliyor bir 15 dakikaya ihtiyacı var, fırından kurabiyeleri çıkarttı tabağa diziyor
Müsait olunca yanıma gönderir misin? Bakkaldan sigara alsın gelsin bana 😂
Parliament mi olsun
Geçen gün gri haşortman üstüne siyah gömlek giydim bayağıda güzel oldu
Moda ikonu mübarekk
Tabi cınımmm
Ankara da Sincan ilçesi var oraya bi gidin bakın kot üstüne gömlek sivri burun ayakkabı Adidas şapka
hayır aykırı giyinmem öyle ama şık giyinirim aldığım giydiğim her şey yakın çevrem tarafından beğenilir ve hemen kopyalanır 😀
Bu şapkalara bayılıyorum Ekru ya da siyah renk alıcam kendime
Valla çok istiyorum kendimi gibi giyinmeyi ama işte o ne der bu ne der diye giyinemiyorum bi turlu
Baskalrina kombin yapmayi severi kendime yapinca mutlu olmuyorum
Klasikten şaşmam yıllarda geçse kızım hala çok güzelsin taş gibisin diyorum
Bu kızın kombinleri harika. 😁 Biliyorum.
Kendi çapımda giyiniyorum işte.
Klasik, kendime göre bir giyim tarzim var, değil tarz, renk değişikliğini bile sevmiyorum
Ev kombinlerim bir ufuk, ışık olabilir modacılara..
Dışarda paparazisel olamam.. Gözümü kameranın ışıkları alıyor..
Hayatta yapmam
Vala giyinmeyi bilemeyenlerdenim keşke öneri veren olsa kıyafet konusunda
Bişmek: Mor giyinip terlemek
Kalın giyinip terlemek de olabilir
Tamam o da kabul
Klasik takılırım
Bana yakışan bana göre modadır
Klasik giyinmeyi severim
Yaparım bazen, farklılık severim
Klasik severim
Çok güzel kombin fotoda ya mor a bayılırım
Klasikten şaşmayanlardanım
Klasik genelde ya
Evde yapıyorum 😄
kendime yakıştırdıklarımı tercih ederim 😅
Yapmaya çalışıyorum diyelim.
Farkım tarzim
Mor en güzel renk
Hayır ama kızınki çok hoşuma gitti 😂
Moru çok severim.
marijinal bir kadınım
Bazen denerim
Hayır yapmam
Klasik adamım ben ya pek yapmam
Oldukça sadeyim..
Hayır yapmam
Hiç yapmam
Eşofman tişört üstüne hırka hep böyleyim
Yok, ben korkarım😨
Hayır..
Pek yapmıyorum
Hayırrrr
Klasik
Hayır.
Donsuz geziyorum
Dvet
Hiç yapmam
Yok bea nerde
kısmen.
Hayır canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?