Moda & Stil Dışarı çıkarken güzel kombin yapmaya özen gösterir misiniz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Dışarı çıkarken özenli bir şekilde mi çıkarsınız yoksa rastgele giyinip mi çıkarsınız? 🐈🧡 Dışarı çıkarken güzel kombin yapmaya özen gösterir misiniz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı. Evet özen gösteriyorum 0 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Moda & Stil konusunda 369 cevap paylaştı. Her zaman giyimime önem veren biriyimdir.Dış görünüş ve konuşma insanın kısmende olsa karekterini yansıtır tabi ki giyime göre yargılamamak lazım imkan varken bakmakta fayda var. 0 0 Yorumla
Ausrine Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Avmye eşofmanla giden ben 😄 şaka bir yana gideceğim mekana göre değişir elbette bu, evden çıkarken nereye gideceğimi biliyorum sonuçta 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl o yıl moda olan herşeyi benim üzerimde görebilirsiniz çünkü hepsini alırım 😌 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 2,6b cevap paylaştı. Temiz ve rahat olsun yeter. Kombin falan ugrasmam pek 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Evde salaş ve rahat tercihler yaparım ama dışarı çıkarken kendime özen gösteririm mutlaka. 0 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Ben spor giyinmeyi tercih ediyorum pantolon hiç bana göre değil 0 0 Yorumla
XxSertaçılıcalıxx Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Ben çıkıyorum direk artık nasıl çıkıyorsan sana bağlı birvdurum 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 547 cevap paylaştı. Casino ya gideceksem mesvuren diğer yerler çok umrumda değil. 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,4b cevap paylaştı. Gideceğimiz yere göre değişiklik yaparım rahatlıkta onemli 0 0 Yorumla
mertcanistanbul Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl bana göre en rahat kıyafetler hangisiyse onlar tercihim 0 0 Yorumla
Grininellitonu35 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Kumaş takım altına spor ayakkabı giymeden asla dışarı çıkmam... 0 0 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Moda & Stil konusunda 325 cevap paylaştı. Bazen evet acelem yoksa 0 0 Yorumla
Enperatriz_Eztia Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Kombin önemli benim için. Özen gösteririm. 0 0 Yorumla
cikolataliypuding Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Özenli ve açık renkli kıyafetler tercihim 🤭😌🙂 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Moda & Stil konusunda 882 cevap paylaştı. Evet genelde özenirim 0 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Moda & Stil konusunda 667 cevap paylaştı. Hayır, kıyafetlerimin temiz olması yeterli 0 0 Yorumla
RuhuEskimiş Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Eşofman takımımdan daha iyi kombin düşünemiyorum 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,7b cevap paylaştı. E elimden geldikçe 0 0 Yorumla
ncwpnfpbwlncw Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 414 cevap paylaştı. Ozenirim evet 0 0 Yorumla
zeynep3000 Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Moda & Stil konusunda 329 cevap paylaştı. Oldukca 0 0 Yorumla
nikoncu Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Moda & Stil konusunda 2,4b cevap paylaştı. Özenmem 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Evet özen gösteriyorum
Her zaman giyimime önem veren biriyimdir.
Dış görünüş ve konuşma insanın kısmende olsa karekterini yansıtır tabi ki giyime göre yargılamamak lazım imkan varken bakmakta fayda var.
Avmye eşofmanla giden ben 😄 şaka bir yana gideceğim mekana göre değişir elbette bu, evden çıkarken nereye gideceğimi biliyorum sonuçta
o yıl moda olan herşeyi benim üzerimde görebilirsiniz çünkü hepsini alırım 😌
Temiz ve rahat olsun yeter. Kombin falan ugrasmam pek
Evde salaş ve rahat tercihler yaparım ama dışarı çıkarken kendime özen gösteririm mutlaka.
Ben spor giyinmeyi tercih ediyorum pantolon hiç bana göre değil
Ben çıkıyorum direk artık nasıl çıkıyorsan sana bağlı birvdurum
Casino ya gideceksem mesvuren diğer yerler çok umrumda değil.
Gideceğimiz yere göre değişiklik yaparım rahatlıkta onemli
bana göre en rahat kıyafetler hangisiyse onlar tercihim
Kumaş takım altına spor ayakkabı giymeden asla dışarı çıkmam...
Evet özen gösteririm
Evet, güzel giyinmeyi severim.
Bazen evet acelem yoksa
Kombin önemli benim için. Özen gösteririm.
Ne bulursam onu giyiyorum işte
Pijamayla bile çıkabilirim
Gösterim tabi bakımsız erkek mi olur?
Özenli ve açık renkli kıyafetler tercihim 🤭😌🙂
Evet genelde özenirim
baya takıntılıyım özen gösteririm
Hayır, kıyafetlerimin temiz olması yeterli
Genelde eşofmanla çıkarım..
Eşofman takımımdan daha iyi kombin düşünemiyorum
kesinlikle güzel bu kombin
Özen gösteririm
Tabikisi de evett
E elimden geldikçe
Ozenirim evet
Oldukca
özenliyimdir hep
Hayır pek göstermem
Evet tabii
Elimden geldiğince
hayır
Özenmem