+1 yılÇoğunlukla itici - Nadiren havalı: Genç sayılabilecek (35 yaş ve altı) ve Amerikan kültürüne yakın bi düşünme ve yaşam biçimi olanlarda havalı olabiliyor. Saç-Sakal biçiminden, diğer kullandığı parçalara, konuşmasına, yürümesine, mimiklerine ve el-kol hareketlerine kadar her şey giydiklerinin -dolayısıyla, o peluş montun da- nasıl durduğunu etkiliyor benim gözümde. Örneğin; Barış Arduç'a yakıştırmıyorum. Amerikan kültürüne yakın olmasına karşın, Kerem Bürsin'de de beğenmiyorum. Mert Ramazan Demirci'ye çok yakıştırıyorum vb.
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılbence peluş mont giyen erkekleri nasıl buluyorsunuz sorusuna verilebilecek bir cevap yoktur. Her bireyin kişisel görüşleri ve zevkleri farklıdır ve bir kişinin peluş mont giyen erkekleri nasıl bulacağı, onların kişisel görüşlerine ve zevklerine göre değişebilir. Önemli olan, insanların ne giyip giymediği değil, nasıl davrandıkları ve nasıl bir insan olduklarıdır.
20 Yorumla
- Moda & Stil konusunda 355 cevap paylaştı.
u +1 yılPeluş mont ve sweatshirt giyen erkekler bana itici geliyor. Hatta rahmetli spor hocam sevgilisiyle aynı pembe peluş sweatshirt giydiğinde "hocam olmamış yaa yapma etme" diyordum. Bana itici geliyor.
29 Yorumla- +1 yıl
Sen böyle söyleyince olabilir ama eşim giysin istemiuorum. 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Benim eşim odun yaaa 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Olmaz olmaz🤣🤣🤣
- +1 yıl
Eig için teşekkür ederim
İtici geliyo bana..
Bu tarz hoşuma gidiyo😍😅
914 Yorumla- +1 yıl
Boyda olmalı
- +1 yıl
- +1 yıl
çıkartıpta gezsin mi?
- +1 yıl
itfaiye başlığı var
- +1 yıl
Mermiler seksin bu alemde teksin derler adama, bu neee 😍
- +1 yıl
Üstünde giydikleri in fiyatlarindan da haberiniz var mı acaba gençlik 😂
- +1 yıl
Doğrudur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
- Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence iyi duruyor
12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle likle
- +1 yıl
Evet
+1 yılBu tarz pek hoş değil. Beğenemedim.
Bence bu tarz ceket daha çok yakışır. (Her erkeğe değil!) 🔽
13 Yorumla- +1 yıl
Bunlar da. yakisana yakışıyor tabiii
- +1 yıl
Evet.
- +1 yıl
Peki
Peluş mont giyen erkek
31 YorumlaPeluş montu çok tatlı buluyorum herkeste ama herkes kendine yakışan rengi/stili giymeli bence bir şey/renk sırf moda diye herkese yakışacağı anlamına gelmiyor 👍
11 Yorumla
+1 yılSeksi buluyorum:
11 Yorumla
+1 yılSevdiğim adam giyse şöyle ohh mis gibi sıcacık kıvrılırım😅
21 Yorumla- +1 yıl
Bende sevdiğim insandan bahsediyorum fjfjf
- Moda & Stil konusunda 493 cevap paylaştı.
+1 yılErkek gibi bulmuyorum diyeceğim linçlenecegim ama sevmiyorum yakistiramiyorum
21 Yorumla - Moda & Stil konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılKilolu bir abi beyaz peluş mont giyiyordu bir ara. Baya kurbanlık koyuna benziyordu, Allah affetsin.
11 Yorumla - Moda & Stil konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılUyumadan önce ojelerini temizlediklerine yemin ederim ama ispatlayamam
15 Yorumla- +1 yıl
Peluş bebek gibi nedir öyle ya 🤦🏽
- +1 yıl
Gözümün önüne geldi , gözüm aktı ya 🥹
+1 yılKerimcan durmaz gibi oluyolar hatta onun arkadaşı samet gibi
11 Yorumlaİtici buluyorum.
Taytta giyilsin altına oldu olacak
Erkeksi giyimdir erkeğe yakışan11 YorumlaDüz kaban seviyorum, şişme mont da güzel durabiliyor
11 Yorumla
+1 yılBana yakışmazdı. Hiç etrafımda peluş mont giyen birini de görmedim.
13 Yorumla- +1 yıl
Herkes deri giyiyor görmedim işte
Ben tarz acısından bakmıyorum ya. Havalar çok soğuk hak veriyorum açıkçası.
13 Yorumla
+1 yılBana çok kötü gözüküyor. Çocuksu daha gelişmemiş gibi :/ üzgünüm
11 Yorumla
+1 yılBen kot mont içi yönlü siyah giyorum şuanda üzerimde
18 Yorumla- +1 yıl
Bende seni anlıyorum sıkıntı yapma kardeşşşşş😂😂
- +1 yıl
Arkadaşım iyimisin sen ne diyorsun anlamıyorum seni?
- +1 yıl
bir şey olmaz sadece kendi kendine sıkıntı yapmış olursun kardeş.
- +1 yıl
Hayırlı sabahlar olsun...
Herkesin kendi zevki bu. İstedikleri gibi giyinsinler. Ama kürk ve peluş giyen erkekler bana i. ne gibi görünüyor.
10 YorumlaSpor giyinen erkekler daha çok ilgimi çekiyor. Pelus mont yakışmışsa giyebilir. Uzun kaban giymesinden daha iyi
10 YorumlaModa & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kokoş la bunlar. 🤣
57 YorumlaYanaklarını sıkasım geliyo
13 Yorumla
+1 yılBence çok yakışıyor ya erkekleri daha yumuşak gösteriyor yani iyi durumda
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 993 cevap paylaştı.
+1 yılBenim var ama bunun gibi değil kapişonlu ara sıra giymek iyi oluyor
10 Yorumla
+1 yılAy ben peluş mont giyen erkeği ciddiye alamam yaa 😄
10 YorumlaHer yer işsiz dolu, kimin ne giydiğine karışır olduk🙄
Peluş monttan alıp veremediğiniz nedir?
11 Yorumla- +1 yıl
Biz kimseye karışmıyoruz duyar kadmak yerine doğru düzgün görüş yazsa keşke
+1 yılErkeklerde pek yabancı durmuyor ayı postu gibi cuk oturuyor bence👍
10 Yorumla
+1 yılYakışıyo ya ponçik oluyolar ama bazıları aşırı komık zaten ayılar iyice ayılaşıyolar
10 YorumlaYani renk sıkıntılı değilse sıkıntı yok. Ben de de var ama siyah. Buradaki hoş durmuyor.
10 Yorumla
+1 yılPeluş geliyor. Ve ben peluş şeyleri pek sevmem. 😏
10 Yorumla
+1 yılErkek adam Yamaç Koçovalı gibi kaban giyer.
10 YorumlaOversize hoodie giymeyi severim siyah ve gri en sevdiğim renkler
10 Yorumlabence herkese yakışmıyor.. ama bazıları giyince offf full artı full karizma
11 Yorumla
+1 yılErkekliğimi değişecek giyebilir yakıdansa oluyor bence. Peluş kadınlara özel değil. Pembe gömlek giyenide görmüştüm çok güzel olmuştu tenine uygunsa pembe bile yakışıyor bazen.
11 Yorumla- +1 yıl
Yakışanda* oluyor
+1 yılPonçik gözüküyorlar 😄
12 Yorumla- +1 yıl
Hıhım 😄
- Moda & Stil konusunda 325 cevap paylaştı.
+1 yılİsteyen istediğini giysin
11 Yorumla Oyy annesinin pofuduk oğluşu🙄
11 Yorumla
+1 yılEvet nasıl buluyorsunuz? Kendime yakıştıramadığım için almadığım ama her hafta alsam mı diye düşündüğüm tek şey sanırım.
10 Yorumla
+1 yılBu da olmaz ya ama yakışmamış
13 Yorumla- +1 yıl
Hiçte bile 😃
1000 liraya satıyoruz bunu
11 Yorumla- Moda & Stil konusunda 979 cevap paylaştı.
+1 yılAhhhahhhh giymesinler çok komik duruyor
11 Yorumla - Moda & Stil konusunda 546 cevap paylaştı.
+1 yılHayvani bir cazibeye sahiptir 🤣
13 Yorumla- +1 yıl
Öyle geldi aklıma 😅
+1 yılbana itici geldi pek hoşlanmadım
11 YorumlaKadınlarada yakışmıyor
11 Yorumla
+1 yılTam bi ayıcık oluyolar
11 YorumlaYakışana yakışır ama çoğu erkeğe yakışmaz.
15 YorumlaKız montu gibi durmuyorsa giyebilir
11 YorumlaGüzel kardeşim ceketi
13 Yorumla
+1 yılBende seviyorum ve giyiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Evet hoş spor ve biraz zengin duruyor hoşuma gidiyor
- Moda & Stil konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılŞişman süper kahraman gibi duruyorlar 🤣
114 Yorumla- +1 yıl
Yakışana yakışır da az kişiye yakışıyor
- +1 yıl
O kadar yok yüzde 00000,1
- +1 yıl
Ye yoooo 😂🤣
- +1 yıl
Yo yo o zaman 🤣
- +1 yıl
Bugun tatil he helere closed🤣😂
- +1 yıl
Clos clos, l😂🤣
+1 yılPeluş değil de polar alabilirim
16 Yorumla- +1 yıl
Sen ne seviyorsun kardeşim mesela
- +1 yıl
Mesela triko sever misin
- +1 yıl
Niye ters yaptin ki anlamadum
Moda & Stil konusunda 2b cevap paylaştı. Erkeksi bulmadığım kesin😃
11 Yorumla
+1 yılGüzel bulmuyorum
11 YorumlaYakışan var yakışmayan var
11 YorumlaAdamına göre yaa hepsi taşıyamaz
11 Yorumla- Moda & Stil konusunda 650 cevap paylaştı.
+1 yılPeluş mont kadınlara özgü olmalı.
11 Yorumla - Moda & Stil konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılYakışanı var yakışmayan var
16 Yorumla- +1 yıl
Bende de deri mont giysem memati gibi oluyorum
- +1 yıl
Ustaaa
- +1 yıl
Aşk bizi öldürür ustaaaggg
+1 yılBence kaban daha güzel. Ama buda iyi
11 Yorumla
+1 yılYumuşacık buluyorum ben onları
13 Yorumla- +1 yıl
😂😂
+1 yılYook ben ciddi olamıyorum öyle yumuş yumuş sjsjsjs
11 YorumlaSiyah deri ceket dışında giyemiyorum ya.
12 Yorumla
+1 yılBoz ayı gibi oluyolar 😄
11 Yorumla- Devamını Gör (96)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 