😕😕
Bu mu✨
Bu muuu ✨
Bu muuu✨
Yoksa bu muu✨
Bu muu🙄
Bu muu✨
Bu muu✨
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
😕😕
E veya F diyorumm ama F siyahın modeline bayıldım
F veya G* olacak 😅
Aynenn
Eig için teşekkürler ❤️
Bence C ve G en iyileri gibi duruyor :)
Cevap
8Cevap
Siyah veya pembe olan
Kanka ilk baştaki plastik çizeneler çok kötü yürüyemiyosun bende almıştım aynısından bükülmüyo orası yürüyemiyosun yani
Çizme giyince rahat edemeyen tek benim herhalde. sdfsdf
yürümek zor bunlarla karda kışta ağırdırda :/
o zaman al kullan canım :) seviyorsan sıkıntı yok
Siyah ve kahverengi iyidir, genelde her şeyin altına gider : ))
Siyah derim herşeyin altına gider.
2 siyah gördüm ikisi o zaman
En alttaki kremmi beyaz mı o zaman o
E ve F diyorum
Kahverengi ve sonuncusu çok güzelll
Seçenekler azmış biraz daha koysaydın
Sonuncuya ve kahverengiye bayıldım
Hiç birini beğenmedim ki🥺
En son seçenekteki gayet şık. Diğerleri yok yani.
Sana bakmak lazım
C ve D
F ve g şık
Rica ederim
C ve G
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar