hepsinin aşırı tarz olması biraz şov bence
Emily Ratajkowski
Hailey Bieber
Elsa Hosk
Kendall Jenner
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
hepsinin aşırı tarz olması biraz şov bence
Kendall Jenner hepsine tek atmış yine ya da ben deri ürünleri çok sevdiğim için bana öyle geliyo bilemiyorum. Deri ceketler, deri pantolonlar, botlar çizmeler benim tarzımin vazgecilmezleri. Bu resimlerde Kendall'in giydiği deri trenckotun benzerleri var bende. Çok severek giyiyorum keşke yazın da böyle şeyler giyebilsek.
Cevap
30Cevap
Hepsi mükemmel ama bence en iyisi Kendan çünkü spor tarzı saha çok seviyorum. Kızlar onun peşinden gidin. :D
hailey her zaman tarzıyla bir numara
Hailey Bieber
Bir tek bana mı hepsi aynıymış gibi geliyor?
Çünkü bütün ünlüler ve fenomenler bana tek düze insan gibi geliyor.
Hepsinin yüzü, fiziği aynı gibi.
bu soğuk soğuklarda mini etek giyen kızlara karşı saygım sonsuz benim götümün soğuktan donmasına rağmen onlar cesaret edip soğukta mini etek giyiyorsa şapkamı çıkarırım
Kadınlarımız hepsi çok farklı, çok klas olacağız derken , ''birbirinin kopyası minyonlara dönüşen aşkoluklar peşinde yine 3<
Elsa hosk kahve tonları çok iyi kendisi de cok iyi tam uyum olmuş ben burdayım iddialıyım diyor keşke böyle Sevgilim olsa
Son üçü benim tarzım karar veremedim🙄 ikizler burcu oluşumun avantajını kullanıp üçünü birden seçiyorum🙄
Emliy 'in kombini Türkiye'nin herhangi bi yerinde bulunabilir bence kadınları peşinden o sürükler dkdnnfmf
Elsa Hosk'un kombinine bayıldım. :) Bulabilirsem giyinirim. :)
Emily Ratajkowski sade ve sportif duruyor ve nanılmaz yakışmış. Hailey ise çok şık duruyor.
Helsa hosk tarzını beğeniyorum kendime yakınbulugorum klasik
Hailey Bieber tarzıyla kadınları peşinden sürükleyecek gibi görünüyor.
Elsa Hosk tabiki kadında bulunan cazibeye bakmalısınız ;)
Elsa Hosk'un kombinine bayıldım 🙂 Bulabilirsem giyinirim 🙂
Kopyacı seni :)
Seni gidi uyanık asko şikayet etme gii
Etmedim gıı zaten kopya çektiğini söylüyorum sadece :) Sende uyanıksın :)
Tm giu
Bunlar bir de manken, elsa hoskun kombini çok iyi bence
Kendall Jenner :)
Kadınlar neden peşlerinden sürükleniyor 😃 erkekler desek daha doğru olmaz mı
1. si çok sıradan ikincisi ve sonuncusu çok çirkin 3. su eh iste
Hailey Bieber tarzıyla kadınları peşinden sürükleyecek gibi görünüyor.
Hailey Bieber bence
Bunlar don atlet giyse moda olur
Bunlar üşümüyor mu 🤔
Kendall Jenner tabiki de
Kendalın bacağına nolmuş öyle
pembe ve mavi oyları epey farklı olmuş
Elsa daha hoş görünüyor
Hailey bieber stili der gecerim
Bence güzel bir model
Hailey tabi ki
Kendall Jenner
hava sıcakllığına uygun giyinmek
Bacakları çok uzun o değilde
Allah aşkına bu soğuk havada üşümüyorlar mı
kj güzel yaw, fav. olur.
kendallaskim harika giyinmis yine
Emily Ratajkowski diyorum..
Kendall
Elsa tek atar
Hiç biri
İlk güzel bence
Kendall iyi yine
Bieber
Kendall
Kendall ağam
Elsa hosk
Hailey bieber
özenti
Elsa daha iyi
Elsa Hosk ⭐
Elsa Hosk
Elsa Hosk
C şıkkı
Kendall Jenner der giderim
Kendi konbinim
Üşümüyo mu bunlar ya
Kendal bence
abuzer
Hiç biri
Çok coool bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?