Hepsi birbirinden felaket
Kareli, çizgili gömlekler
Sandalet ve beyaz çorap ikilisi
Beyaz don
Taytlar
Renkli pantolonlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hepsi birbirinden felaket
taytlar dışında sıkıntı yok özellikle birincisi mükemmel kareli çizgili gömlekler erkekte harika sizi neden soğutuyorki? üstelik beyaz donda güzel çoraba laf yok ama sandalet niye? renkli pantolonlar kötü durmuyor. birtek tayt iğrenç. tayt dışında soğutracak bir şey göremiyorum
Cevap
33Cevap
Kareli, çizgili gömlekler
Kadınların giydiği küçük çocuk kıyafetine benzeyen büzgülü fırfırlı bukleli kıyafetlerde bizi soğutuyor bakıyorum 20-25 yaşlarında özelliklede kapalı kızlar böyle giyiniyor büyüdüğünü kabullenemeyen kişiler gibi duruyorlar 🤣
seçim zor olacak :p
ama beyaz çorapla renkli pantolon arasında kaldım :D :D
beyaz don da diyecektim ama don iç çamaşırı görünen bir şey değildir diye vazgeçtim :D
Beyaz çorap bende sevmem ama kızlarda o kadar çok var ki bu beyaz çorap merakı giymeden yapamıyorlar..
Tayt veya beyaz dondur muhtemelen.
Ama bu sorunun kadın versiyonunun sorulmasını ve gelecek tepkileri görmek isterdim.
Aşırı dikkat çeken renklerrrr... umarım benimki böyle birşeyle dolaşmaz yoksa kendisini sokakta görsem tanımam..👍🏻😅
hepsi birbirinden seçme ve asla anlam değerini yitirmeyecek modeller ama atlanılan veya söylenmesi unutulanlar da var 😁
Kesinlikle tayt benzeri dapdaracık gömlekler pantolonlar vb...
Hepsi özellikle rica ediyoruz , şu her yerinizi belli eden pantolonlari giymeyin
@johnnyepp ben çıkarmıyorum kendimden sorumluyum
Taytlar ve tayt görünümlü daracık pantilonlar sinir çizgimm
Sanıyorum ki sandalet ve beyaz çorap ikilisi şahsen bu durumu Ben de sevmem
Fikret abi her haliyle karizma.. gömleğe laf yok..
Beyaz çoraplara ayar oluyorum yemin ederim. Renkli pantolonda sevmem ama beyaz çorap 🤢
tayt ne ya erkeğe hiç taytı bağdaştıramıyorum
kadın erkek eşitliğine bir örnek daha. babetlerle dalga geçen erkeğe çorabını giydiririz biz😂😂🤪
Dar pantalon/tayt ve babaet çorap ikilisi. Aşşırı kötü
Babet çorap kesinlikle. Giymeyin abi yakışmıyor gerçekten
Cogu kimse dikkat etmese de yerine gore gıyılmeyen kıyafetler itici durur her iki cinste de
Renkli pantolon bence. saks mavisi pembe vb
Ben dar gri eşofmanla geziyorum tip tip baksana kızlar 😌
kadınların soğuması için illaki bir giyime gerek yok ki durduk yere sebepsiz de soğuyorlar
Aslında renkli pantolonlar da öyledir lakin bu teyntleri nasıl erkekler giyir abecim yaa!!! Ben sadeca kadınlar giyir sanmıştım sport falanlarda!!!
Kundura sıradan günde kumaş pantolon ve saten gömlekler 😂
Şıklardan hiçbiri değil. Ben kıyafetine bakıp soğmuyorum.
Renkli pantolon giyen var mı cidden sjsnsld
Erkek olmak berbat bir şey zaten.
Hiçbirinde sorun görmüyorum
Beyaz olan her şey don çorap atlet 😀
Fazlası var eksiği yok
Apaçi gibi giyinmeleri
ben içe kapanık mıyım dışa dönük mü kendimden soğudum lütfen cevap verin
peki teşekkür ederim
Beyaz donun nesi var pembe mı giyelim 🙂
Beyaz sarkık don iki yıl geçmiş alalı 😄
Güzel bir soruydu 😀
Görselde ki hepsi kadınlara itici geliyordur bence
Ay babet çorap bunlardan daha kötüü dşxlcjfşfş
Hepside berbat zaten olmamış
Hepsi çok kötü
Valla hepsi bence itici
beyaz don ne alaka
Sadece eşofman giyen ben bunu sevdi 🙃
Bazıları skinny kot giyiyor 😆 işte o.
Babet çorap, dar paça, kısa paça, v yaka
Tayt kadar kötüsü yok🤭
Tayt nasıl beyaz don dan dha kötü olabilir ya 😃
Hepsi birbirinden kötü ama şu Tayt
Renkli pantolon olabilir ama diğerleri çok kötü.
Dar paça giyen acayip itici
renkli pantolon hariç hepsi
tüpçü fikri, canım benim :D
Kısa kollu gomlekte çok fena
Bence dar taytlar kadınlar da bile kötü duruyor
Kadınlarda
Renkli pantolon
Hepsi birbirinden itici fakat tayt fecaat
babet çorap 🤮aşırı dar tayt gibi pantolon
Pembe pantolon olmamış
Hepsi😄😱
Hepsi ve dahası
Beyaz don
Beyaz Don
Beyaz don
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?