Erkeklerin oje sürmesi artık normalleştirilmesi gereken bir durum mu?

Erkeklerin oje sürmesi artık normalleştirilmesi gereken bir durum mu?

Önce Harry Styles gibi dünyaca ünlüler şimdi de bizden Uraz Kaygılaroğlu <3 Çok yakışmamış mı sizce de? bence ojenin cinsiyet farkı kalmadı. Uraz oje sürdü diye baya tepki çekti, ama destekleyenler de oldu. Bugün de bununla alakalı tekrardan bir story paylaştı.

Erkeklere hiç yakışmıyor, normalleştirmemeli.
Bence sürmeye devam etmeliler.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkeklerin oje sürmesi artık normalleştirilmesi gereken bir durum mu?
Cevapla