
İçinde bir sürü malzeme koyuyoruz bizde. Makyaj yapmıyoruz diye çanta taşınmaz mı :D

İçinde bir sürü malzeme koyuyoruz bizde. Makyaj yapmıyoruz diye çanta taşınmaz mı :D
Bende bazen çanta ile geziyorum cüzdan kitap sigara belgeler ve bilimum eşyalar kullanmamız gerekiyor ama yük taşımayı sevmiyorum o ayrı mesele.
Bence mantıklı ben öyle düşünmüyorum hatta daha yeni kardeşimle babama da hediye olarak aldım… ceplerinde ya da ellerinde gezdirmelerinden iyidir diye düşünüyorum…
Erkeklerin sırt çantası taşıması garip geliyor insanların gözüne ama ne alaka yani, işi gereği olabilir ya da keyfi içindir. Bu kadar niye batıyor anlamıyorum.
Cevap
10Cevap
Gezebilir tabi ki
Gezmesi lazım cebinemi dolduracak. bana büyük çanta bile yetmiyor bazen sırt çantası kullanıyorum genelde
Ben de geziyorum yeri gelince. Malzeme taşıyorum , laptop taşıyorum.
Millet ne derse desin umrumda olmaz
burada aliskin oldugum icin normaldir yani erkegin sirt cantasiyla gezmesi ama Turkiyede anormal
Eşimden alışkınım, o yüzden garipsemiyorum. Garip gelenlere de ne alaka yani..
Niye gezilmez ki, ben öğretmen olduğum halde sırt çantamı yanımdan ayırmıyorum.
Yurt disinda gayet olagan bir durum iken neden tr'de garipsesin ki?
Çantam ile o kadar özdeşleşmişim ki artık çantam olmadan dışarıya çıktığımda kendimden bir parça eksikmiş gibi hissediyorum
ne koyuyorsunuz peki içine?
Gezemez aww Ben bile kız halimle çantayı gereksiz görüyorum kullanmıyorum
Insanları boş ver yoksa olmuyor.
Gezerler Abimde takio nolcakki..
Bunda anormal bir durum görmüyorum tabi ki gezilir
Bel çantasız çıkmam spor giyindiğim için.
Tabiki geze bilir meraktandır o..
Elbet bir gün bakacağım o çantanın içine 🙄
Tabi ki gezer
Gezilir.
Normal bir şey
Gezebilir
Gezer niye gezmesin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?